Jeg har sett en negermann
Fra : Henry

Dato : 11-06-07 21:33

"jeg har sett en ordentlig negermann, tenk han var så sort i hodet som et
tjærespann og han sa så mange rare ting, og i nesen hadde han en kjempering.
jeg spurte han si hva er du for en, og hvorfor har du malt deg sort på dine ben?
da lo han litt og sa noen rare ord, jeg lyttet men jeg skjønte ikke spor..."

Darlén Bakke

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-06-07 08:38

Henry wrote:
> [...]
> en kjempering. jeg spurte han si hva er du for en, og hvorfor har du
> malt deg sort på dine ben? da lo han litt og sa noen rare ord, jeg

Du skjønte ikke spor? Det var da synd for dig, mon ikke du kan få
krisehjælp.

Fra : Henry

Dato : 12-06-07 14:37

Knud Larsen wrote:

> Du skjønte ikke spor? Det var da synd for dig, mon ikke du kan få
> krisehjælp.

Det enda jag har googlat till mig är att danskkkar är ena rasister
som lärde barnen sjunga om negroida människor, så kallade negrer.

Fra : Henry

Dato : 12-06-07 14:49

Henry wrote:

> Det enda jag har googlat till mig är att danskkkar är ena rasister
> som lärde barnen sjunga om negroida människor, så kallade negrer.

Jeg har set en rigtig negermand,
og han var så sort i ho'det som en tjærespand.
Og han sa' så mange mærk'li' ting,
og i næsen havde han en kæmpe ring.
Jeg spurgte ham, hvad er du da for én, hvorfor har du smurt sværte op ad dene ben.
Så lo han blot og sa' så disse ord,
af ordene forstod jeg ikke spor:
Fidlihak-olatom-rassi-gassi bom,
sorte Massa var fra Umblagidarum.

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-06-07 15:16

"Henry" <henry.swnet@bredband.net> skrev i meddelelsen

> Det enda jag har googlat till mig är att danskkkar är ena rasister
> som lärde barnen sjunga om negroida människor, så kallade negrer.

Hvorfor er den sang fra familien Andersen racisme?

Mvh
Martin

Fra : Henry

Dato : 12-06-07 15:25

Martin Larsen wrote:

> "Henry" <henry.swnet@bredband.net> skrev i meddelelsen

> Hvorfor er den sang fra familien Andersen racisme?

Man får inte säga "neger" iaf inte i sverige.

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-06-07 15:44

> Man får inte säga "neger" iaf inte i sverige.

I DK kan man blive straffet for at sige "nigger", mens "neger" stadig kan
anvendes, undtagen af meget sensitive mennesker naturligvis.

Mvh
Martin

Fra : Peter B. P.

Dato : 16-06-07 06:44

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> I DK kan man blive straffet for at sige "nigger", mens "neger" stadig kan
> anvendes, undtagen af meget sensitive mennesker naturligvis.

Som fx. overfor SSvenskere?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Charlie R

Dato : 12-06-07 22:14

["Followup-To:"-huvud satt till swnet.politik.]
Tue, 12 Jun 2007 16:25:01 +0200, Henry ba:

> Man får inte säga "neger" iaf inte i sverige.

Man skulle kanske kunna uttrycka det så här:

"Det är i Sverige man inte får säga neger eller texasgubbe""

Märkligt nog är det OK att säga "svart" men inte "guling"
(röding får man fortfarande säga av någon anledning).

Charlie.

Fra : Peter Bang

Dato : 12-06-07 23:26

>Man får inte säga "neger" iaf inte i sverige.

Det må man godt i Danmark. De fleste har dog ikke behov for det.
De der har, er flot repræsenteret i dk.politik. De benytter også
en række andre ord, så de kan genkende hinanden, når de vogter
selve danskheden i dette forum. Muhamedaner er vist det mest
brugte. Og enkelte er endda så danske, at de benævner USA med
det mere dansktro AFR.

Udover deres noget krampagtige fastholdelse af tidligere tiders
retorik, har de meget stærke holdninger til andres opførsel og
udseende. Holdninger, der kræver gentagelse af de samme
budskaber igen og igen. Mest af alt minder det om en endeløs
tilstand af messende fællesbøn. Og så er det jo vigtigt at have
en fælles jargon, så alle kan være med, så snart de basale
begreber er på plads.

Heldigvis er det et frit land. Og ligeså heldigt er det, at de
valgte den forslidte jargon som laveste fællesnævner, og ikke
tørklædet, eftersom det jo nu er gået hen og blevet symbol på
årsagerne til flokkens samlede beholdning af angstneuroser.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-06-07 00:59

"Peter Bang (slet 7D63C)" <peterbang@7D63Cprivat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
<crap snip>

> Heldigvis er det et frit land. Og ligeså heldigt er det,

Det virker da som om du finder dette dybt uheldigt

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 13-06-07 09:07

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:

>"Peter Bang (slet 7D63C)"
> [...]
Hvordan får du vendt 'heldigvis' og 'heldigt' til at jeg skulle
finde det uheldigt?!?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-06-07 03:50

On 12 Jun 2007 22:25:55 GMT, Peter Bang skrev:

> Det må man godt i Danmark. De fleste har dog ikke behov for det.

De fleste bruger stadig fint det udmærkede ord neger. Om det
så skyldes behov, må du selv rode med; men det bliver svært at
læse f.eks. HC.Andersens "Sort er en Neger al sin Tid, Ham kan
man ikke vaske hvid" højt uden at bruge ordet.

Det er kun et mindretal af politisk korrekte ekstremister, der
ikke kan få sig til at bruge ordet. Den slags mennesker har
også svære personlige problemer med en lang række andre
udmærkede ord.

> [...]
> selve danskheden i dette forum. Muhamedaner er vist det mest
> brugte. Og enkelte er endda så danske, at de benævner USA med

Det har ikke en eneste herinde gjort (for slet ikke at tale om
'enkelte' som du påstår), og jeg kan heller ikke lige se, hvad
der skulle være mere "dansktro" ved AFR.

Har du set for meget bøssefilm, eller er det bare din fantasi,
der igen er løbet af med dig?

--
"power corrupts, and absolute power corrupts absolutely" -
Lord Acton

Fra : Peter Bang

Dato : 13-06-07 09:50

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

> [...]
>læse f.eks. HC.Andersens "Sort er en Neger al sin Tid, Ham kan
>man ikke vaske hvid" højt uden at bruge ordet.

Ja. Det må være en daglig kamp.

>Det er kun et mindretal af politisk korrekte ekstremister, der
>ikke kan få sig til at bruge ordet. Den slags mennesker har
>også svære personlige problemer med en lang række andre
>udmærkede ord.

Eks. halalhippie?

> [...]
>der skulle være mere "dansktro" ved AFR.
>
>Har du set for meget bøssefilm, eller er det bare din fantasi,

Åh ja ... jeg mente naturligvis AFS.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-06-07 10:21

On 13 Jun 2007 08:49:57 GMT, Peter Bang skrev:

> Ja. Det må være en daglig kamp.

Ja, hvis man er PC-ekstremist er der nok denne daglige kamp
med og mod diverse ord. Vi andre gør os ikke den slags
bekymringer.

> Eks. halalhippie?

Uha - har du også personlige problemer med det ord? Det er
ellers stadig et rimeligt politisk korrekt ord i dagens
Danmark. Måske du skal have opdateret din liste over ord, du
ikke må bruge? lol

> Åh ja ... jeg mente naturligvis AFS.

Aha - og hvem er så disse 'enkelte' herinde? Stadigvæk din
fantasi, der er løbet af med dig igen?

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Peter Bang

Dato : 13-06-07 19:43

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

>Ja, hvis man er PC-ekstremist er der nok denne daglige kamp
>med og mod diverse ord. Vi andre gør os ikke den slags
>bekymringer.

Det ses.

>Uha - har du også personlige problemer med det ord?

Overhovedet ikke. Men eks. halalhippie?

>Det er
>ellers stadig et rimeligt politisk korrekt ord i dagens
>Danmark. Måske du skal have opdateret din liste over ord, du
>ikke må bruge? lol

.... fnis ...

>Aha - og hvem er så disse 'enkelte' herinde? Stadigvæk din
>fantasi, der er løbet af med dig igen?

Ja, hvem kan det dog være?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-06-07 21:01

On 13 Jun 2007 18:42:42 GMT, Peter Bang skrev:

> Det ses.

Jep, sproget er flydende og uden underlige knuder for at undgå
PC-forbudte ord. Ligesom det nemt ses, at du er en
PC-ekstremist med alle de dertil hørende personlige
kvababbelser over en masse forskellige ord.

> Overhovedet ikke.

Så er det givetvis ikke et PC-ukorrekt ord. Ellers ville du
have eller hurtigt få store problemer med det.

> Ja, hvem kan det dog være?

Ja, det er jo ligesom dig der har bevisbyrden der, ikk'?

Vi kender begge to svaret; men er du mand nok til at indrømme
at du lod fantasien løbe af med dig og løj en kende?

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : Peter Bang

Dato : 13-06-07 22:08

> [...]
>PC-forbudte ord. Ligesom det nemt ses, at du er en
>PC-ekstremist med alle de dertil hørende personlige
>kvababbelser over en masse forskellige ord.

PC-ekstremist ... sejt ord. Får du en masse kredit på det?

>Så er det givetvis ikke et PC-ukorrekt ord. Ellers ville du
>have eller hurtigt få store problemer med det.

Fremragende. Nu kan noget så også være PC-ukorrekt.

fantasi,

>Ja, det er jo ligesom dig der har bevisbyrden der, ikk'?

Bevisbyrden? :)

>Vi kender begge to svaret; men er du mand nok til at indrømme
>at du lod fantasien løbe af med dig og løj en kende?

Løj om hvad? Du bliver nødt til at stramme op. Der er ingen der
aner, hvad du ævler om.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-06-07 22:45

On 13 Jun 2007 21:08:07 GMT, Peter Bang skrev:

> Fremragende. Nu kan noget så også være PC-ukorrekt.

Ja naturligvis. Hvad havde du ellers forstillet dig?

> Bevisbyrden? :)

Ja for din påstand om de 'enkelte' herinde der ifølge dig er
så danske, at de benævner USA med det mere 'dansktro' AFS.
Havde du allerede glemt dit vås om den sag?

> Løj om hvad?

Om disse 'enkelte'. Du er ikke så kvik, vel? Eller bliver din
hukommelse hullet, når du tages i at være lidt for
fantasifuld?

> Du bliver nødt til at stramme op. Der er ingen der
> aner, hvad du ævler om.

Haha - fortæl os nu bare, hvem disse 'enkelte' er.

Fra : Peter Bang

Dato : 13-06-07 23:15

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

>Ja naturligvis. Hvad havde du ellers forstillet dig?

Jeg forestillede mig egentlig, at du foretrak at benytte EDB-
ukorrekt.

>Ja for din påstand om de 'enkelte' herinde der ifølge dig er
>så danske, at de benævner USA med det mere 'dansktro' AFS.
>Havde du allerede glemt dit vås om den sag?

Det glæder mig at du husker det.

>Om disse 'enkelte'. Du er ikke så kvik, vel? Eller bliver din
>hukommelse hullet, når du tages i at være lidt for
>fantasifuld?

Nu vrøvler du igen. Eftersom du stadig tværer rundt i netop den
lille sag om AFS, så må det jo skyldes at det virkelig nager
dig.

>Haha - fortæl os nu bare, hvem disse 'enkelte' er.

Når du bare MÅ skrive, at det med AFS er løgn og fantasi, så kan
det jo kun betyde, at du VED, hvem der benytter det. Eller vil
du forsøge dig med at påstå, at AFS bare ikke kan være brugt i
dk.politik uden at det ville slå ud på din radar? Eller ville
det alligevel være for grinagtigt?

Du er ret nem.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-06-07 23:24

On 13 Jun 2007 22:14:40 GMT, Peter Bang skrev:

> Jeg forestillede mig egentlig, at du foretrak at benytte EDB-
> ukorrekt.

Skulle ikke undre mig.

> Det glæder mig at du husker det.

Haha, du gør dig det ene krumspring efter det andet for ikke
at fortælle gruppen, hvem disse 'enkelte' herinde skulle være.
For der har jo kun været en eneste, der har brugt betegnelsen,
og du er jo ikke mand nok til at indrømme, at du igen lod din
fantasi løbe af med dig.

> Nu vrøvler du igen. Eftersom du stadig tværer rundt i netop den
> lille sag om AFS, så må det jo skyldes at det virkelig nager
> dig.

Slet ikke; men eftersom du stadig ikke vil indrømme, at du
ikke har kendskab til mere end en herinde, der har brugt
termen, så må det jo nage dig meget at indrømme en så lille
sag.

> Når du bare MÅ skrive, at det med AFS er løgn og fantasi, så kan
> det jo kun betyde, at du VED, hvem der benytter det.

Nemlig - og jeg ved, der ikke er tale om enkelte; men kun om
en eneste.

> Eller vil
> du forsøge dig med at påstå, at AFS bare ikke kan være brugt i
> dk.politik uden at det ville slå ud på din radar?

Haha - hvor er du dog ynkelig. Jeg af alle kunne da ikke
drømme om at benægte det forhold. Jeg har i øvrigt heller dit
lemfældige forhold til fakta ...

--
?If a Gentile hits a Jew, the Gentile must be killed.? -
Sanhedrin 58b

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-06-07 23:40

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> Haha - hvor er du dog ynkelig. Jeg af alle kunne da ikke
> drømme om at benægte det forhold. Jeg har i øvrigt heller dit
> lemfældige forhold til fakta ...

Peter Bang står med bukserne nede :-|
Puha!

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 14-06-07 00:47

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:
>"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

>Peter Bang står med bukserne nede :-|
>Puha!

Nå ok ... den store forkromede faktuelle sandhed om 'enkeltes'
brug vs. 'en enkelts' brug af AFS havde så alligevel betydning
for mindst en mere, end den store ophavsmand. Hip hip ...

Handler i så sko sammen, eller?

Fra : Peter Bang

Dato : 14-06-07 00:44

> [...]
>
>Haha - hvor er du dog ynkelig. Jeg af alle kunne da ikke
>drømme om at benægte det forhold. Jeg har i øvrigt heller dit

Jeg anede ikke at claim of fame betød så meget for dig. Men du
skal helt sikkert have æren. Du har arbejdet hårdt for den. Men
lad være med at bilde dig ind, at det krævede den store
energiudladning i utallige krumspring fra min side, at unddrage
gruppen den store forkromede faktuelle sandhed om AFS. Jeg
tvivler egentlig på, at det betyder alverden for andre end dig.
Men bevares ... lidt har da helt sikkert også ret.

Jeg anede heller ikke, at man kunne gå i så små sko.

Jeg anede heller ikke, at der findes så små sko

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-06-07 01:01

On 13 Jun 2007 23:44:22 GMT, Peter Bang skrev:

> Jeg anede ikke at claim of fame betød så meget for dig.

Og det ved du stadig intet om.

> [...]
> energiudladning i utallige krumspring fra min side, at unddrage
> gruppen den store forkromede faktuelle sandhed om AFS.

Ingen bilder sig sådan noget ind. Alle kan se, du kun forsøgte
at undgå at skulle indrømme at du havde fantaseret antallet af
brugere af forkortelsen.

> Jeg
> tvivler egentlig på, at det betyder alverden for andre end dig.

Haha - det var såmænd dig, der hev sagen frem af total glemsel
- og derefter på ynkeligste vis konstant snakkede udenom i
stedet for at bare at indrømme, at du igen fantaserede og ikke
havde tjek på, hvad du skrev om.

For mig betyder det absolut intet det med AFS. Jeg bruger ikke
engang forkortelsen længere - og det er længe siden, jeg
brugte den; men skriver i stedet konsekvent blot Amerika.

Fortæl lige hvorfor du hev den gamle svinger frem, hvis den
intet betød for dig? Hvad betød den forresten egentligt for
dig?

> Men bevares ... lidt har da helt sikkert også ret.

> Jeg anede heller ikke, at man kunne gå i så små sko.
>
> Jeg anede heller ikke, at der findes så små sko

tsk tsk - du kunne bare ikke få dig selv til at indrømme at du
overdrev og fantaserede og som sædvanlig havde en lemfældig
omgang med fakta. Skoene må have trykket dig gevaldigt ..

--
?The price good men pay for indifference to public affairs is
to be ruled by evil men.? - Platon

Fra : Peter Bang

Dato : 14-06-07 07:10

> [...]
>overdrev og fantaserede og som sædvanlig havde en lemfældig
>omgang med fakta. Skoene må have trykket dig gevaldigt ..

eeeeh .... ok

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-06-07 12:44

On 13 Jun 2007 08:49:57 GMT Peter Bang <peterbang@XLGZ7privat.dk> (slet
XLGZ7) sent the following smoke signals:

>Åh ja ... jeg mente naturligvis AFS.

Anders fucking Samuelsen?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-06-07 17:19

On Wed, 13 Jun 2007 13:44:29 +0200, Hr. Jensen skrev:

> On 13 Jun 2007 08:49:57 GMT Peter Bang <peterbang@XLGZ7privat.dk> (slet
> XLGZ7) sent the following smoke signals:

> Anders fucking Samuelsen?

Endnu en bøsse. Mon Peter får for lidt for tiden?

Fra : Peter Bang

Dato : 13-06-07 19:45

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

>Endnu en bøsse. Mon Peter får for
>lidt for tiden?

Du nævner det der bøsse en del. Noget du prøver at sige?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-06-07 21:04

On 13 Jun 2007 18:44:56 GMT, Peter Bang skrev:

> Du nævner det der bøsse en del.

Ikke noget videre; men er det noget, du gerne vil have lidt
fokus på?

> Noget du prøver at sige?

Ikke andet end det jeg skriver. Er der da noget i det skrevne
du ikke helt forstår?

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : Peter Bang

Dato : 13-06-07 22:02

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

>Ikke noget videre; men er det noget, du gerne vil have lidt
>fokus på?

Nu er det jo dig der nævner bøsser og spørger til mit sexliv ...
Flatterende, men jeg må skuffe dig med, at det du har at tilbyde
ikke interesserer mig.

>Ikke andet end det jeg skriver. Er der da noget i det skrevne
>du ikke helt forstår?

Nej. Det er mere årsagen til, at du skriver det du gør, der
undrer mig. Det er sådan lidt lummert og anmasende.

Prøv evt. farmerdating.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-06-07 22:48

On 13 Jun 2007 21:01:39 GMT, Peter Bang skrev:

> Nu er det jo dig der nævner bøsser og spørger til mit sexliv ...

Og?

> Nej. Det er mere årsagen til, at du skriver det du gør, der
> undrer mig.

Fangede du den virkelig ikke allerede første gang?

Fra : Peter Bang

Dato : 13-06-07 23:19

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

sexliv ...

>Og?

>Fangede du den virkelig ikke allerede første gang?

.... du vrøvler egentlig meget.

Hov ... jeg glemte lige det der smiley ...

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-06-07 23:26

On 13 Jun 2007 22:19:07 GMT, Peter Bang skrev:

> ... du vrøvler egentlig meget.

Nå det gjorde du altså ikke. AFR (som du kom til at skrive i
første omgang) er titlen på en bøssefilm om AFR.

Faldt tiøren nu?

--
"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

Fra : Peter Bang

Dato : 14-06-07 00:35

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

>Nå det gjorde du altså ikke. AFR (som du kom til at skrive i
>første omgang) er titlen på en bøssefilm om AFR.
>
>Faldt tiøren nu?

Kender filmen. Så det første gang du skrev om det. Undrer mig
stadig over dine evindelige bøsse-referencer.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-06-07 00:48

On 13 Jun 2007 23:34:37 GMT, Peter Bang skrev:

> Kender filmen. Så det første gang du skrev om det.

Følte du dig støt allerede da?

> Undrer mig
> stadig over dine evindelige bøsse-referencer.

To gange er 'evindelige' for dig?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-06-07 08:28

On 13 Jun 2007 23:34:37 GMT Peter Bang <peterbang@6AIBOprivat.dk> (slet
6AIBO) sent the following smoke signals:

>Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

>Kender filmen. Så det første gang du skrev om det. Undrer mig
>stadig over dine evindelige bøsse-referencer.

Henrik Svansen?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-06-07 10:59

On Thu, 14 Jun 2007 09:27:38 +0200, Hr. Jensen skrev:

> On 13 Jun 2007 23:34:37 GMT Peter Bang <peterbang@6AIBOprivat.dk> (slet
> 6AIBO) sent the following smoke signals:

> Henrik Svansen?

LOL - Peter sætter ikke pris på den slags humor. I hvertfald
ikke når den går ud over ham selv.

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion

Fra : Peter Bang

Dato : 14-06-07 14:39

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

>LOL - Peter sætter ikke pris på den
>slags humor. I hvertfald
>ikke når den går ud over ham selv.

Det er iøvrigt ikke noget du ved noget som helst om.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-06-07 23:55

On 14 Jun 2007 13:38:39 GMT, Peter Bang skrev:

> Det er iøvrigt ikke noget du ved noget som helst om.

Jo, du har siddet og jamret indlæg efter indlæg over, at jeg
to gange snakkede om bøsseri i forbindelse med dig.

Du fik det endda til, at de to gange var "evindelige
bøssereferencer". Hvornår svarer du forresten på om to gange
er 'evindelig' for dig?

Fra : Peter Bang

Dato : 15-06-07 14:02

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

>Jo, du har siddet og jamret indlæg efter indlæg over, at jeg
>to gange snakkede om bøsseri i forbindelse med dig.

Jeg jamrer skam ikke. Jeg undrer mig.

Gennem tiderne er det efterhånden blevet til en del tråde, hvor
du begynder at omtale homoseksualitet.

Eftersom jeg ikke er homoseksuel, så tillader jeg mig at undre
mig over, hvorfor du gentagne gange finder det væsentligt, at
tilføre debatten kommentarer om homoseksualitet.

Jeg kan så forstå, at det et et udslag af humor ?!?

>Du fik det endda til, at de to gange var "evindelige
>bøssereferencer".

Ja. Rystende.

>Hvornår svarer du forresten på om to gange
>er 'evindelig' for dig?

Hvis du koncenterer dig lidt om det, så er jeg sikker på at du
overlever uden svar på hvert eneste af dine små ligegyldige
spørgsmål.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 15-06-07 19:02

On 15 Jun 2007 13:02:15 GMT, Peter Bang skrev:

> Jeg jamrer skam ikke. Jeg undrer mig.

Jaja - lille ven så siger vi det. Er det så din måde at sætte
pris på det, når det går ud over dig?

> Gennem tiderne er det efterhånden blevet til en del tråde, hvor
> du begynder at omtale homoseksualitet.

Tjah - jeg har vel efterhånden forfattet over 30 tusinde
indlæg, så mon ikke du skulle kunne finde nogen, der handler
om homoseksualitet? Sikke meget du gerne vil snakke om det.

> Eftersom jeg ikke er homoseksuel, så tillader jeg mig at undre
> mig over, hvorfor du gentagne gange finder det væsentligt, at
> tilføre debatten kommentarer om homoseksualitet.

Tror du da, det hver gang har handlet om dig?

> Jeg kan så forstå, at det et et udslag af humor ?!?

Kan du da forstå humor?

> Ja. Rystende.

Så er du godt nok en kende paranoid, hvis ikke der skal mere
til.

> Hvis du koncenterer dig lidt om det, så er jeg sikker på at du
> overlever uden svar på hvert eneste af dine små ligegyldige
> spørgsmål.

Helt sikkert - det er kun underholdningsværdien af din
selvudlevering, der holder det igang.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : Peter Bang

Dato : 15-06-07 21:46

OK ... Ja, Henrik ... du er ophavsmand og eneste bruger af den
danske betegnelse for USA, nemlig AFS.

og ... ja Henrik ... når du skriver bøsse, så er det rigtig god
humor.

Jeg har prepubertære døtre, der har mindre behov for detaljeret
anerkendelse og vedholdende ros for selv de mindste
færdigheder ...

Men når du igen trænger til mere sukker, så skriv endelig ...

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 16-06-07 17:56

On 15 Jun 2007 20:45:51 GMT, Peter Bang skrev:

> OK ... Ja, Henrik ... du er ophavsmand og eneste bruger af den
> danske betegnelse for USA, nemlig AFS.

Nej. Jeg er på ingen måde ophavsmand til det. Igen skyder du
forbi. Sagen handler udelukkende om din lemfældige omgang med
fakta.

> og ... ja Henrik ... når du skriver bøsse, så er det rigtig god
> humor.

Sikke du dog bliver med at rulle dig rundt i den sag. Reagerer
du altid sådan, hvis nogen tager lidt pis på dig? Du er
egentligt forbavsende følsom af en mudderkaster at være.

> Jeg har prepubertære døtre,

Tillykke; men det er uinteressant.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Peter Bang

Dato : 17-06-07 15:10

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

>Nej. Jeg er på ingen måde ophavsmand til det. Igen skyder du
>forbi. Sagen handler udelukkende om din lemfældige omgang med
>fakta.

Nej. Sagen handler om dit behov for at have ret. Også når det
det gælder tåbeligheder.

>Sikke du dog bliver med at rulle dig rundt i den sag. Reagerer
>du altid sådan, hvis nogen tager lidt pis på dig?

Du tager da ikke pis på mig. Du kan kalde mig bøsse, alt det du
har behov for. Og jeg vil til stadighed undre mig over dit behov
for at nævne homoseksualitet i en debat med en vildt fremmed.

>Du er
>egentligt forbavsende følsom af en mudderkaster at være.

Lidt a la din følsomhed, når du hævder at være den eneste, der
har benyttet et udtryk dk.politiks historie?

>Tillykke; men det er uinteressant.

Forkert. Det er temmeligt interessant.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-06-07 19:40

On Tue, 12 Jun 2007 16:15:45 +0200 "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> sent the following smoke signals:

>Hvorfor er den sang fra familien Andersen racisme?

Fordi at sandheden er ilde hørt...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Oumpa.Bompa@gmail.co~

Dato : 12-06-07 09:40

Henry wrote:
> [...]
> da lo han litt og sa noen rare ord, jeg lyttet men jeg skjønte ikke spor..."

Ifall du funderar på att köpa dig en egen så kanske denna manual kan
vara till någon hjälp.

Official Nigger Owner's Manual

Articles Congratulations on your purchase of a brand new nigger! If
handled properly, your apeman will give years of valuable, if
reluctant, service.

INSTALLING YOUR NIGGER....

You should install your nigger differently according to whether you
have purchased the field or house model. Field niggers work best in a
serial configuration, i.e. chained together. Chain your nigger to
another nigger immediately after unpacking it, and don't even think
about taking that chain off, ever. Many niggers start singing as soon
as you put a chain on them. This habit can usually be thrashed out of
them if nipped in the bud. House niggers work best as standalone
units, but should be hobbled or hamstrung to prevent attempts at
escape. At this stage, your nigger can also be given a name. Most
owners use the same names over and over, since niggers become confused
by too much data. Rufus, Rastus, Remus, Toby, Carslisle, Carlton, Hey-
You!-Yes-you!, Yeller, Blackstar, and Sambo are all effective names
for your new buck nigger. If your nigger is a ho, it should be called
Latrelle, L'Tanya, or Jemima. Some owners call their nigger hoes
Latrine for a joke. Pearl, Blossom, and Ivory are also righteous names
for nigger hoes. These names go straight over your nigger's head, by
the way.

CONFIGURING YOUR NIGGER
Owing to a design error, your nigger comes equipped with a tongue and
vocal chords. Most niggers can master only a few basic human phrases
with this apparatus - "muh dick" being the most popular. However,
others make barking, yelping, yapping noises and appear to be in some
pain, so you should probably call a vet and have him remove your
nigger's tongue. Once de-tongued your nigger will be a lot happier -
at least, you won't hear it complaining anywhere near as much. Niggers
have nothing interesting to say, anyway. Many owners also castrate
their niggers for health reasons (yours, mine, and that of women, not
the nigger's). This is strongly recommended, and frankly, it's a
mystery why this is not done on the boat

HOUSING YOUR NIGGER.
Your nigger can be accommodated in cages with stout iron bars. Make
sure, however, that the bars are wide enough to push pieces of nigger
food through. The rule of thumb is, four niggers per square yard of
cage. So a fifteen foot by thirty foot nigger cage can accommodate two
hundred niggers. You can site a nigger cage anywhere, even on soft
ground. Don't worry about your nigger fashioning makeshift shovels out
of odd pieces of wood and digging an escape tunnel under the bars of
the cage. Niggers never invented the shovel before and they're not
about to now. In any case, your nigger is certainly too lazy to
attempt escape. As long as the free food holds out, your nigger is
living better than it did in Africa, so it will stay put. Buck niggers
and hoe niggers can be safely accommodated in the same cage, as bucks
never attempt sex with black hoes.

FEEDING YOUR NIGGER.
Your Nigger likes fried chicken, corn bread, and watermelon. You
should therefore give it none of these things because its lazy ass
almost certainly doesn't deserve it. Instead, feed it on porridge with
salt, and creek water. Your nigger will supplement its diet with
whatever it finds in the fields, other niggers, etc. Experienced
nigger owners sometimes push watermelon slices through the bars of the
nigger cage at the end of the day as a treat, but only if all niggers
have worked well and nothing has been stolen that day. Mike of the Old
Ranch Plantation reports that this last one is a killer, since all
niggers steal something almost every single day of their lives. He
reports he doesn't have to spend much on free watermelon for his
niggers as a result. You should never allow your nigger meal breaks
while at work, since if it stops work for more than ten minutes it
will need to be retrained. You would be surprised how long it takes to
teach a nigger to pick cotton. You really would. Coffee beans? Don't
ask. You have no idea.

MAKING YOUR NIGGER WORK.
Niggers are very, very averse to work of any kind. The nigger's most
prominent anatomical feature, after all, its oversized buttocks, which
have evolved to make it more comfortable for your nigger to sit around
all day doing nothing for its entire life. Niggers are often good
runners, too, to enable them to sprint quickly in the opposite
direction if they see work heading their way. The solution to this is
to *dupe* your nigger into working. After installation, encourage it
towards the cotton field with blows of a wooden club, fence post,
baseball bat, etc., and then tell it that all that cotton belongs to a
white man, who won't be back until tomorrow. Your nigger will then
frantically compete with the other field niggers to steal as much of
that cotton as it can before the white man returns. At the end of the
day, return your nigger to its cage and laugh at its stupidity, then
repeat the same trick every day indefinitely. Your nigger comes
equipped with the standard nigger IQ of 75 and a memory to match, so
it will forget this trick overnight. Niggers can start work at around
5am. You should then return to bed and come back at around 10am. Your
niggers can then work through until around 10pm or whenever the light
fades.

ENTERTAINING YOUR NIGGER.
Your nigger enjoys play, like most animals, so you should play with it
regularly. A happy smiling nigger works best. Games niggers enjoy
include: 1) A good thrashing: every few days, take your nigger's pants
down, hang it up by its heels, and have some of your other niggers
thrash it with a club or whip. Your nigger will signal its intense
enjoyment by shrieking and sobbing. 2) Lynch the nigger: niggers are
cheap and there are millions more where yours came from. So every now
and then, push the boat out a bit and lynch a nigger.

Lynchings are best done with a rope over the branch of a tree, and
niggers just love to be lynched. It makes them feel special. Make your
other niggers watch. They'll be so grateful, they'll work harder for a
day or two (and then you can lynch another one). 3) Nigger dragging:
Tie your nigger by one wrist to the tow bar on the back of suitable
vehicle, then drive away at approximately 50mph. Your nigger's shrieks
of enjoyment will be heard for miles. It will shriek until it falls
apart. To prolong the fun for the nigger, do *NOT* drag him by his
feet, as his head comes off too soon. This is painless for the nigger,
but spoils the fun. Always wear a seatbelt and never exceed the speed
limit. 4) Playing on the PNL: a variation on (2), except you can lynch
your nigger out in the fields, thus saving work time. Niggers enjoy
this game best if the PNL is operated by a man in a tall white hood.
5) Hunt the nigger: a variation of Hunt the Slipper, but played
outdoors, with Dobermans. WARNING: do not let your Dobermans bite a
nigger, as they are highly toxic.

DISPOSAL OF DEAD NIGGERS.
Niggers die on average at around 40, which some might say is 40 years
too late, but there you go. Most people prefer their niggers dead, in
fact. When yours dies, report the license number of the car that did
the drive-by shooting of your nigger. The police will collect the
nigger and dispose of it for you.

COMMON PROBLEMS WITH NIGGERS MY NIGGER IS VERY AGGRESIVE
Have it put down, for god's sake. Who needs an uppity nigger? What are
we, short of niggers or something?

MY NIGGER KEEPS RAPING WHITE WOMEN
They all do this. Shorten your nigger's chain so it can't reach any
white women, and arm heavily any white women who might go near it.

WILL MY NIGGER ATTACK ME?
Not unless it outnumbers you 20 to 1, and even then, it's not likely.
If niggers successfully overthrew their owners, they'd have to sort
out their own food. This is probably why nigger uprisings were
nonexistent (until some fool gave them rights).

MY NIGGER bitches ABOUT ITS "RIGHTS" AND "RACISM".
Yeah, well, it would. Tell it to shut the fuck up.

MY NIGGER'S HIDE IS A FUNNY COLOR. WHAT IS THE CORRECT SHADE FOR A
NIGGER?
A nigger's skin is actually more or less transparent. That brown color
you can see is the shit your nigger is full of. This is why some
models of nigger are sold as "The Shitskin".

MY NIGGER ACTS LIKE A NIGGER, BUT IS WHITE.
What you have there is a "wigger". Rough crowd. WOW!

IS THAT LIKE AN ALBINO? ARE THEY RARE?
They're as common as dog shit and about as valuable. In fact, one of
them was President between 1992 and 2000. Put your wigger in a cage
with a few hundred genuine niggers and you'll soon find it stops
acting like a nigger. However, leave it in the cage and let the
niggers dispose of it. The best thing for any wigger is a dose of TNB.

MY NIGGER SMELLS REALLY BAD
And you were expecting what?

SHOULD I STORE MY DEAD NIGGER?
When you came in here, did you see a sign that said "Dead nigger
storage"? .That's because there ain't no goddamn sign.

by byron