Det er for meget
Fra : Peder

Dato : 10-06-07 02:45

Det var dog det vamleste antisemitiske lort, jeg længe har set.
Hvorfor skal vi finde os i sådan noget, når vi nu kunne sørge
for, at ingen bliver krænket? Sæt dog di sataner i fangehul, før
de gentager deres uhyrligheder.

http://www.vigrid.net/Bilder%20til%20artikler/Tegneserier/menachembeginmini.jpg

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 10-06-07 09:43

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvorfor skal vi finde os i sådan noget, når vi nu kunne sørge
> for, at ingen bliver krænket? Sæt dog di sataner i fangehul, før

konsekvensen af det du skriver er at dem der hævdede at muhammedtegnerne
skulle straffes havde ret.

et interessant synspunkt. Heldigvis går de fleste i den vestlige verden ind
for demokrati og ytringsfrihed

Peter

Fra : @

Dato : 10-06-07 14:05

On Sun, 10 Jun 2007 10:43:25 +0200, "Peter K. Nielsen"
<ikketaleom@.dk> wrote:

> [...]
>skulle straffes havde ret.
>
>et interessant synspunkt. Heldigvis går de fleste i den vestlige verden ind

så længe det varer

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Peder

Dato : 10-06-07 22:47

Peter K. Nielsen <ikketaleom@.dk> skrev

>"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>konsekvensen af det du skriver er at dem der h?vdede at muhammedtegnerne
>skulle straffes havde ret.

>et interessant synspunkt. Heldigvis g?r de fleste i den vestlige verden ind
>for demokrati og ytringsfrihed

Der bliver nødt til at skæres nogle kanter af, for at vi kan leve
fredeligt side om side.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : @

Dato : 11-06-07 15:13

On Sun, 10 Jun 2007 21:47:04 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Peter K. Nielsen <ikketaleom@.dk> skrev

>Der bliver nødt til at skæres nogle kanter af, for at vi kan leve
>fredeligt side om side.

sludder og forbandet vrøvl

http://da.wikipedia.org/wiki/Neville_Chamberlain
"Fred i vor tid"/Neville Chamberlain/

man kan ikke købe fred ved at give efter overfor totalitære ideologier

Fra : Peder

Dato : 12-06-07 09:59

@ <1@invalid.net> skrev

>sludder og forbandet vrøvl

>man kan ikke købe fred ved at give efter overfor totalitære ideologier

Vrøvl og løgn!

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : @

Dato : 12-06-07 16:11

On Tue, 12 Jun 2007 08:58:40 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>@ <1@invalid.net> skrev

>Vrøvl og løgn!

historiske fakta

ved at give efter overfor forbrydernes krav får man ikke fred,
men stilles lynhurtigt overfor nye og mere omfattende krav

Fra : Peder

Dato : 12-06-07 18:47

@ <1@invalid.net> skrev

>historiske fakta

>ved at give efter overfor forbrydernes krav får man ikke fred,
>men stilles lynhurtigt overfor nye og mere omfattende krav

Derfor burde man også forbyde fe nazisme og andre fremmedfjendske
ideologi.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Alucard

Dato : 12-06-07 17:08

On Tue, 12 Jun 2007 17:46:32 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Derfor burde man også forbyde fe nazisme og andre fremmedfjendske
>ideologi.

Så som islam...???

Fra : @

Dato : 12-06-07 19:09

wrote:

>@ <1@invalid.net> skrev

>Derfor burde man også forbyde fe nazisme og andre fremmedfjendske
>ideologi.

nej man skal blot stå fast og sige nej hver gang tilhængere af
totalitære ideologier stiller krav om forandring hen imod deres
undertrykkende dogmer

Fra : Peder

Dato : 15-06-07 13:53

@ <1@invalid.net> skrev

>nej man skal blot stå fast og sige nej hver gang tilhængere af
>totalitære ideologier stiller krav om forandring hen imod deres
>undertrykkende dogmer

Et forbud er bestem også at "sige nej"

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net