Lars Løkke ta'r røven på os all
Fra : Christian...

Dato : 09-06-07 21:34

vedr.: "European Health Insurance Card (EHIC)"

Lars Løkke Rasmussens går frem på TV og fortæller os at det vil være
umuligt at udstede 5 mil. Blå EU Sygesikring/"European Health Insurance
Card (EHIC)" fordi det kun er gyldigt 1 år.
Plat og svindel !, jeg har familie i England og de har lige fået et kort
og det er gyldigt i 5 år.
Jeg tror nærmere at Lars Løkke ikke er interesseret i at vi skal ha'
dækning når vi er ude at rejse. Jeg har selv 3 unger og har haft brug
for læge hjælp i udlandet nogle gange, jeg har oplevet hver gang at
måtte betale. Det gule er ikke en krone vær !!.
Dette vil ikke forekomme med det Blå så igen ta'r de røven på os.

Fra : Kim2000

Dato : 09-06-07 22:06

"Christian..." <sorry@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> betale. Det gule er ikke en krone vær !!.
> Dette vil ikke forekomme med det Blå så igen ta'r de røven på os.

Som jeg forstod det, så kan du få refunderet dine udgifter.
mvh
Kim

Fra : Christian...

Dato : 10-06-07 21:05

Har du prøvet det ?
og hvorfor skal man vente ½år for at få sine penge