Aktivister overvejer attentater
Fra : John

Dato : 09-06-07 19:13

Hjernedøde aktivister:

".. "Folk er trætte af militante aktioner, der ikke virker. Det ville være
mere effektivt med personoverfald, brandattentater eller kidnapninger. Det
kunne være en betjent, Ritt Bjerregaard eller Ruth Evensen," siger en
aktivist ... "Efter PET's opfattelse er ekstremistiske miljøer både på
højre- og venstrefløjen blevet mere militante, og den udvikling kan føre til
egentlig terrorisme. Det er PET's vurdering, at man i visse kredse
tilsyneladende er indstillet på at tage mere voldelige metoder i brug".

Han drager paralleller til 1970'erne og 1980'erne, hvor man bl.a. på den
yderste venstrefløj så dannelsen af terrorgrupper som Rote Armé Fraktion .."
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7217166.html

Ja, og aktivisterne har tydeligvis absolut intet lært af historien. Hvad fik
fx Rote Armee Fraktion og Brigate Rosse ud af deres terror.. ?

John :(

Fra : N_B_DK

Dato : 09-06-07 20:17

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> Ja, og aktivisterne har tydeligvis absolut intet lært af historien.
> Hvad fik fx Rote Armee Fraktion og Brigate Rosse ud af deres terror..
> ?

En masse år beg tremmer, en ting jeg dog ikke helt kan se, er hvilke ting de
på den yderste højrefløj har gjort pt ?

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!