Kommunistmen holder slaver
Fra : Petse

Dato : 09-06-07 16:54

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189662

Glæder mig til at høre Wilstrups bortforklaringer.

Fra : Alucard

Dato : 09-06-07 17:22

On 09 Jun 2007 15:54:07 GMT, Petse <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189662
>
>Glæder mig til at høre Wilstrups bortforklaringer.

Mon ikke det bliver noget med at det ikke er "rigtig" kommunisme, at
fabriksejeren er en ond kapitalist, at historien er højreorienteret
propaganda (styret af CIA), eller lignende...??? ))))

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-06-07 18:26

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Mon ikke det bliver noget med at det ikke er "rigtig" kommunisme, at
> fabriksejeren er en ond kapitalist, at historien er højreorienteret
> propaganda (styret af CIA), eller lignende...??? ))))

Jeg tror snarere at AHW-tummelumsen ville sige at arbejdsmiljøet kan være
meget værre for landsbydegne i DK ))

Mvh
Martin

Fra : Alucard

Dato : 09-06-07 18:46

On Sat, 9 Jun 2007 19:25:36 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jeg tror snarere at AHW-tummelumsen ville sige at arbejdsmiljøet kan være
>meget værre for landsbydegne i DK ))

Tja, den vinkel havde jeg ikke lige tænkt på... ))

Fra : El Trabajador

Dato : 09-06-07 18:38

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i

> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189662
>
> Glæder mig til at høre Wilstrups bortforklaringer.

Jeg tror godt, at jeg vil tage "Arne i forsvar" ved at sige at Kina i dag,
vist ikke har meget med kommunisme at gøre.

Jeg vil meget hellere angribe AHW for de ting, der foregik i hans erklærede
mønstersamfund som USSR og DDR.
--
El Trabajador

Fra : BigBother

Dato : 10-06-07 11:20

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i

> Jeg tror godt, at jeg vil tage "Arne i forsvar" ved at sige at Kina i dag,
> vist ikke har meget med kommunisme at gøre.

Nej det er nærmere fascisme - en sammensmeltning af stat og virksomheder,
som i fællesskab tramper på borgerne.

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : @

Dato : 10-06-07 14:13

On Sun, 10 Jun 2007 12:20:18 +0200, "BigBother"
<uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:

>"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

>Nej det er nærmere fascisme - en sammensmeltning af stat og virksomheder,
>som i fællesskab tramper på borgerne.

ja desværre

sikkerhed og forsvarligt arbejdsmiljø er totalt ukendte begreber i det
land

men en blokade kommer nok aldrig på tale, på trods af, at forholdene
for arbejderne er værre i Kina nu end de var for arbejderne i
SydAfrika under apartheid

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : BigBother

Dato : 10-06-07 20:19

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> [...]
>
> men en blokade kommer nok aldrig på tale, på trods af, at forholdene
> for arbejderne er værre i Kina nu end de var for arbejderne i

Nej, af en eller anden grund er eliten meget begejstret for Kina. Jeg så
lige et indslag i noget lokal-tv, hvor Ballerups borgmester Ove E. Dalsgaard
havde fået besøg af en delegation fra Kina. Sjældent har jeg set en mand
smile så meget, mens han begejstret fortalte, at Kina var fremtidens
samfund, som vi kunne lære uendeligt meget af. Ikke noget med, at de også
kunne lære af os, det var kun os, der kunne lære af dem.

Men det er måske sådan, vi skal til at vænne os til at det bliver under den
nye verdensorden. Farvel til ytringsfrihed, farvel til religionsfrihed,
farvel til friheden til at bestemme, hvor mange børn man vil have - i det
hele taget, farvel til alt hvad der hedder frihed. Og som du er inde på,
goddag til slavearbejde.

--
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

Fra : N_B_DK

Dato : 09-06-07 20:19

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189662
>
> Glæder mig til at høre Wilstrups bortforklaringer.

Bortforklaringer ? næ, de har bare ikke overholdt virksomhedens regler og
skal derfor straffes, overholder man ikke reglerne, så er straffen
ligegyldigt hvad helt ok *G*

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Kim2000

Dato : 09-06-07 20:39

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189662
>
> Glæder mig til at høre Wilstrups bortforklaringer.

Øh.... det var da regeringens politi der befriede dem. Så en kommunist, der
nu er på flugt, holdt slaver.
mvh
Kim

Fra : Anders

Dato : 09-06-07 20:42

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189662
>
> Glæder mig til at høre Wilstrups bortforklaringer.

Hvordan kan man glæde sig til Wilstrups bortforklaringer?
Han bestiller jo ikke andet, når nogen vover at komme med mindre tiltalende
udsagn om kommunisme / kommunister.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-06-07 06:04

"Anders" <Anders@a> skrev i meddelelsen

> [...]
> Han bestiller jo ikke andet, når nogen vover at komme med
> mindre tiltalende udsagn om kommunisme / kommunister.

hvem fanden er du? Jeg har aldrig hørt om dig, endsige læst om
dig? hvilket mudderhul er du kommet op fra?

Hvad angår slaveriet - hvoraf fremgår det at det var en
kommunist, der holdt slaver? Tror du virkelig at alle kinesere
er kommunister? i så fald er du godt nok uvidende.

Men alle danskere er jo Venstre-folk eller konservative, ikke
sandt? det må de jo være siden statsministeren er
Venstremand -kan du ikke se at dit udsagn er noget vås? Næ, det
kan du jo ikke.

Og hvad angår "bortforklaringer" - jeg har ikke behov for
bortforklaringer, men I fjolser har helt klart brug for
forklaringer, der måske skal staves for jer.

Fra : Alucard

Dato : 10-06-07 08:51

On Sun, 10 Jun 2007 07:03:51 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

> [...]
>sandt? det må de jo være siden statsministeren er
>Venstremand -kan du ikke se at dit udsagn er noget vås? Næ, det

ROTFL..... Hvorfor er AHW så forudsigelig...??? ))))

Fra : Petse

Dato : 09-06-07 20:48

Den Sat, 09 Jun 2007 19:38:16 +0200 skrev El Trabajador:

> [...]
> vist ikke har meget med kommunisme at gøre.
>
> Jeg vil meget hellere angribe AHW for de ting, der foregik i hans erklærede

Det er ikke Kina jeg angriber. Det er en lokal kommunistleder og hans søn
det drejer sig om, og her vil jeg gerne høre Wilstrups bortforklaringer.
For det er vel okay, når det sker i kommunistmens navn?

Fra : Petse

Dato : 09-06-07 20:49

Den Sat, 09 Jun 2007 21:38:38 +0200 skrev Kim2000:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Øh.... det var da regeringens politi der befriede dem. Så en kommunist, der
> [...]

Ja. Der står jo ingen steder at det var systemet i Kina der holdt slaver,
men at det var sønnen til en lokal kommunistleder som holdt slavene.