Angrib Kina inden det er for sent
Fra : dktekno

Dato : 09-06-07 11:15

Kina forøger dets militær, og med en befolkning på næsten 2 milliarder
mennesker, har de den største militærmagt i verden. De har flere tropper end
NATO styrkerne til sammen hvis de bruger deres fulde kapacitet.

Hvis Kina indkalder kvinder og børn ved 15 års alderen til værnepligt, så
vil de have flere tropper end os - selvom vi gjorde det samme!

Men Kina har ikke det militær udstyr til så mange tropper - endnu!

Det er blot et spørgsmål om tid. De vil snart angribe Taiwan, og afskaffe
det Taiwanesiske demokrati og frie og vestligt sindede land, og så vil de
have et fuldt ud industrialiseret land i deres egne hænder. De er nu
supermagt gange 500.

Vi MÅ og SKAL starte 3. verdenskrig og angribe Kina før det er for sent og
de blive så stærke at de invaderer Europa!

Kina hader demokrati og menneskerettigheder, og hvis de bliver en supermagt
er der meget høj sansynlighed for, at de vil angribe de frie demokratiske
lande med menneskerettigheder.

(selvom jeg ikke er tilhænger af demokrati, ser jeg hellere demokrati end
den måde Kina styres på).

Fra : BigBother

Dato : 09-06-07 11:31

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in message

> [...]
> de blive så stærke at de invaderer Europa!
>
> (selvom jeg ikke er tilhænger af demokrati, ser jeg hellere demokrati end

Søg hjælp. Baseret på dit navn vil jeg gætte på at din tilstand skyldes alt
for mange sjove piller, og eventuelt manglende vandindtagelse, ved alt for
mange og lange techno raves.

--
It looks like there was a conspiracy behind 9/11 if you really look at all
the facts - a lot of families now feel the same way.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 09-06-07 12:42

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> alt for mange sjove piller, og eventuelt manglende vandindtagelse, ved alt

Drtekno ser Kina som det store dyr i åbenbaringen. Du ser USA. Hvor i ligger
forskellen? Nåh jo. Du har ret og han tager fejl

Jan

Fra : BigBother

Dato : 09-06-07 15:35

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote in message

> Drtekno ser Kina som det store dyr i åbenbaringen. Du ser USA. Hvor i
> ligger forskellen?

Nej, jeg ser den internationale elite som det største problem.

> Nåh jo. Du har ret og han tager fejl

Korrekt :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-06-07 19:42

> [...]

> skyldes alt for mange sjove piller, og eventuelt manglende
> vandindtagelse, ved alt for mange og lange techno raves.

....kommer det fra den gruppes største, paranoide konspirationsteoretiker...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : BigBother

Dato : 09-06-07 22:58

> "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse

> ...kommer det fra den gruppes største, paranoide
> konspirationsteoretiker...

Der er vel trods alt en nuanceforskel på at have nogen teorier (hvor
kontroversielle de så måtte virke) og at opfordre til at starte tredje
verdenskrig.

Fra : Alucard

Dato : 09-06-07 12:06

On Sat, 9 Jun 2007 12:15:04 +0200, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

>Vi MÅ og SKAL starte 3. verdenskrig

Hold kæft hvor er du syg i hovedet....

Fra : Peter B. P.

Dato : 09-06-07 13:07

> [...]

> Hvis Kina indkalder kvinder og børn ved 15 års alderen til værnepligt, så
> vil de have flere tropper end os - selvom vi gjorde det samme!

Løsningen hedder atomvåben.

Næste.

> [...]
>
> Vi MÅ og SKAL starte 3. verdenskrig og angribe Kina før det er for sent og
> de blive så stærke at de invaderer Europa!

lol...

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk