Underlige USA
Fra : Kim2000

Dato : 09-06-07 08:16

Først giver man en Paris Hilton 45 dage i fængsel for at køre uden kørekort,
hvilket godt nok er meget, til sammenligning fik Boy George 100 timers
samfundstjeneste for at have store mængder kokain, Naomi Campell fik
ligeledes 100 timers samfundstjeneste for at kaste en telefon i hovedet på
stuepige. Men 45 dage for at køre uden kørekort.

Nå, men så nedsætter man det til 23 dage pga. god opførsel - inden hun
overhovedet er begyndt på afsoningen, så begynder afsoningen, hvor fængslet
konstatere at Hilton slet ikke mentalt kan klare isolationen og er
skrækslagen for at være sammen med de andre fanger, der på mærkværdigvis har
kunne udtale til pressen at de ville voldtage hende (ja en pige kan voldtage
en pige), så fængslet, der altså rummer så meget menneskelighed at de ikke
mener det er fornuftigt at give en pige, der godt nok er rig, smuk og et
pattebarn, men dog har begået en ret banal forsegelse, et psykisk sammenbrud
og smider hende hjem med en fodlænke. Selvfølgelig tager hun imod det,
hvorefter dommeren beslutter at sende hende tilbage igen, denne gang i 45
dage, altså ind i det fængsel, der ikke mener hun kan klare 23 dage.

Det må være derfor vi ikke har dommere og anklagere på valg herhjemme, men
de mest kompetente udpeges og er dermed ikke afhængig af folkets
lynchstemning.

Hilton skulle oprindelig nok nærmere have haft samfundstjeneste til at
begynde med, hun ville have lært lektien langt bedre, hvis hun havde skulle
skure lokumer i 4 uger. Boy George udtalte iøvrigt bagefter at han ikke
mindes han mentalt havde haft det så godt siden firserne.

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-06-07 08:49

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> men dog har begået
> en ret banal forsegelse, et psykisk sammenbrud

Hun trænger til at blive enten voksen, eller blive spærret inde (og får hun
så et psykisk sammenbrud, jamen så fint nok, så slipper folk da for hendes
forfærdelige opførsel, mage til hjernedød tøs skal man lede længe efter).

Det største i hendes liv, bliver med stor sansynlighed, One night in Paris,
og tvivler egenligt på hun har andre evner end det.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Alucard

Dato : 09-06-07 11:57

On Sat, 9 Jun 2007 09:49:15 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>forfærdelige opførsel, mage til hjernedød tøs skal man lede længe efter).

At hun er en hjernedød gås, er da ikke en begrundelse for at smide
hende 1½ måned i spjældet..... Som en anden skrev, så ville 4 ugers
lokums-tjans nok virke bedre....

>Det største i hendes liv, bliver med stor sansynlighed, One night in Paris,
>og tvivler egenligt på hun har andre evner end det.

Who cares....

Fra : N_B_DK

Dato : 09-06-07 17:26

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> At hun er en hjernedød gås, er da ikke en begrundelse for at smide
> hende 1½ måned i spjældet..... Som en anden skrev, så ville 4 ugers
> lokums-tjans nok virke bedre....

Ja det ville det måske nok, men tror ikke hun fatter det uden hun sidder bag
tremmer.

Fra : Alucard

Dato : 09-06-07 17:35

On Sat, 9 Jun 2007 18:26:08 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Ja det ville det måske nok, men tror ikke hun fatter det uden hun sidder bag
>tremmer.

Jeg tror ikke at hun fatter det UANSET hviken straf hun fik....

På mig virker det fuldstændigt åndsvagt (læs: politisk) med 45 dage i
spjældet for at køre uden kørekort, bare fordi hun har dummet sig en
gang tidligere...

Fra : ski127@webtv.net

Dato : 09-06-07 18:09

Fra : Alucard

Dato : 09-06-07 18:44

On Sat, 9 Jun 2007 13:08:39 -0400, ski127@webtv.net wrote:

> Paris Hiltons sentence was not for driving vithout a valid
>licence,but rather for her paroleviolation.It was at the high end,but
>correct according to the law,but maybe influenced by her snooty
>statement to the judge: "I have people that take care of stuff like that
>for me"

Præcis som jeg sagde: En "misundelses" dom (hun skal fandeme ikke tro
hun er noget bare fordi hun har penge)...

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-06-07 19:40

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Præcis som jeg sagde: En "misundelses" dom (hun skal fandeme ikke tro
> hun er noget bare fordi hun har penge)...

Lad os vende den om: Skal kællingen slippe billigere, fordi hun har penge?
Det er normal kutyme de fleste steder, at man udviser bare en smule
ydmyghed, når man står foran en dommer, efter at have overtrådt loven. Det
har luderen så ikke været i stand til, og hun har fået en dom, der på ingen
måde er usædvanlig.

Der er kun én ting, der er værre end janteloven - det er den omvendte
jantelov!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Alucard

Dato : 09-06-07 20:35

On Sat, 9 Jun 2007 20:40:10 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Lad os vende den om: Skal kællingen slippe billigere, fordi hun har penge?

Selvfølgelig IKKE....

>Det er normal kutyme de fleste steder, at man udviser bare en smule
>ydmyghed, når man står foran en dommer, efter at have overtrådt loven.

Er det rimeligt at få 1½ måned for det...???

> [...]
>måde er usædvanlig.
>
>Der er kun én ting, der er værre end janteloven - det er den omvendte

Tror du at "John Doe" havde fået samme straf...???

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-06-07 21:17

> Er det rimeligt at få 1½ måned for det...???

Det er det i USA, og jeg finder personligt straffen ganske rimelig.

> Tror du at "John Doe" havde fået samme straf...???

Ja. Havde "John Doe" udvist samme foragt for dommer og retsvæsen, havde han
fået samme dom.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Alucard

Dato : 09-06-07 22:15

On Sat, 9 Jun 2007 22:16:57 +0200, "Jens Bruun"

>Det er det i USA, og jeg finder personligt straffen ganske rimelig.

>Ja. Havde "John Doe" udvist samme foragt for dommer og retsvæsen, havde han
>fået samme dom.

For mig ligner 1½ md. for manglende ydmyghed, en historie fra DDR....

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-06-07 22:31

> For mig ligner 1½ md. for manglende ydmyghed, en historie fra DDR....

Ja, men nu var det så ikke det, hun fik 1½ måned for.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Alucard

Dato : 09-06-07 22:56

On Sat, 9 Jun 2007 23:31:23 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Ja, men nu var det så ikke det, hun fik 1½ måned for.

Nej, det fik hun for at køre bil uden kørekort (som hun var fradømt),
samt manglende ydmyghed....

Fra : @

Dato : 10-06-07 03:30

On Sat, 09 Jun 2007 23:15:28 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>For mig ligner 1½ md. for manglende ydmyghed, en historie fra DDR....

hvis man siger - manglende ydmyghed=foragt for retten

så synes jeg det er meget passende

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : N_B_DK

Dato : 09-06-07 19:48

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message
> Præcis som jeg sagde: En "misundelses" dom (hun skal fandeme ikke tro
> hun er noget bare fordi hun har penge)...

Jeg ser det mere som straffen er udmålt pga hendes manglende respekt for
dommeren / retsvæsenet, og hendes jeg kan tillade mig alt, for jeg har rige
forældre attitude.

Fra : Joke

Dato : 10-06-07 08:39

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en > Præcis som jeg sagde: En
"misundelses" dom (hun skal fandeme ikke tro
> hun er noget bare fordi hun har penge)...

Måske er det for at vise at loven er ens for alle, hvorfor skal hun
behandles bedre end negerne og de fattige, allerede ved at vælge hvem der er
egnet til at dele værelse med "sækken" har hun fået særbehandling.

hilsen'

johnny

Fra : Peter B. P.

Dato : 10-06-07 08:44

<ski127@webtv.net> wrote:

> [...]
> correct according to the law,but maybe influenced by her snooty
> statement to the judge: "I have people that take care of stuff like that

"Mom!"

:))))))

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Peter B. P.

Dato : 09-06-07 09:11

> [...]

> ligeledes 100 timers samfundstjeneste for at kaste en telefon i hovedet på
> stuepige. Men 45 dage for at køre uden kørekort.

Nu var der også alkohol involbveret, var der ikke?

> [...]
> skure lokumer i 4 uger. Boy George udtalte iøvrigt bagefter at han ikke
> mindes han mentalt havde haft det så godt siden firserne.

Enig.

Fra : Kim2000

Dato : 09-06-07 09:44

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Nu var der også alkohol involbveret, var der ikke?

http://ekstrabladet.tv/nyheder/udland/article307205.ece

Nej og ja. Det blev taget fra hende fordi hun kørte i alkoholpåvirket stand,
det hun ryger i fængsel for er fordi hun kørte mens hende kørekort var
ugyldigt. Hun mente hun havde fået en betinget frakendelse og derfor måtte
køre, bare hun kørte ordentligt, ingen har vist sagt hun er alt for kvik

mvh
Kim

Fra : Alucard

Dato : 09-06-07 11:59

On Sat, 9 Jun 2007 10:10:45 +0200, peter@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B.
P.) wrote:

>Nu var der også alkohol involbveret, var der ikke?

Var det ikke en tidligere sag....???