Perkerne i Nivå angriber cirkus med vå
Fra : Benny Hansen

Dato : 07-06-07 20:06

NU er det fandeme nok !
Perkere af arabisk avl har nu angrebet et udenlandsk cirkus som laver
forestillinger her i Nivå. Det blev omtalt i TV2 nyhederne som "unge"
men der var kun perkere. De har fodret dyrene med mad rullet i glasskår
og angrebet personalet med 1mtr lange jernrør med pigge.

Hvorfor helvede anholder politiet ikke dette lort og fængsler dem. Vi
kan ikke som Danskere bare sidde og høre alle de forbrydelser
perkerlortet begår hver eneste dag. Er der andre end mig som brænder for
at hente de kriminelle arabere om natten i deres lejligheder og slæbe
dem i skoven og hænnge dem i et træ.

I de arabiske lande som de i sin tid er avlet ville de blive tortureret
af politiet og forsvinde, men her i dk kan de blive ved med deres
kriminelle handler helt uden at nogen gør noget. Det er en farlig
udvikling, som vi ikke bør lade ske.

Bemærk at jeg ikke omtaler dem som indvandrere eller udlændinge, idet
disse grupper intet har at gøre med de kriminelle arabere og andre
perkerlignende folkefærd som alene ernærer sig ved kriminalitet i vores
land.

Jeg brænder snart for at nedskyde det perkerlort som begår kriminalitet.
Og nej, jeg er hverken nazist eller indvandrerfjendsk, og jeg vil ikke
anerkende araberkriminaliteten som et problem med alle indvandrere, da
der findes mange som er ordentlige mennesker, især pigerne er
veluddannede og har jobs og begår ingen kriminalitet.

Benny Hansen

Fra : Sten Schou

Dato : 07-06-07 20:52

"Benny Hansen" <benny.hansen@spam.lal> skrev i meddelelsen
> [...]
> findes mange som er ordentlige mennesker, især pigerne er veluddannede og

Det er samfundets skuld det hele.....

Hilsen Sten

Fra : C. Overgaard

Dato : 07-06-07 21:55

On 7 Jun., 21:06, Benny Hansen <benny.han...@spam.lal> wrote:
(Kopi af indlæg fra den anden tråd om samme emne).

Hvor svært kan det være?

Det er en gruppe af 12-15 årige unge, som savner oplevelser i
hverdagen og hvor at forældrene helt åbentlyst glimrer med deres
fravær.

Sommerferien står for døren og her er inspiration til oplevelser:

1) 3 ugers lejrskole på Hallandsåsen. Forældrer skal med den første
uge og være der i weekenderne. Der skal udstikkes nogle opgaver og kan
de løse dem, som kommer de hjem efter 3 uger - andre skal måske bruge
en ekstra uge. http://www.retsreformnu.dk/Retsreform/Challenge.htm

2) Adventure weekend i horsens statsfængsel (det nedlagte). Fred og ro
til at fokusere på fremtiden de valg fremtiden medfører, hvis der ikke
bliver foretaget nogle andre valg. http://www.retsreformnu.dk/Retsreform/Prisonweekend.htm

3) Hvis man ikke gider ovennævnte, så byder Myre Mosen på en masse
opgaver i selskab med en voksen fra familien. Træer skal beskæres,
affald skal fjernes. Familien kan komme forbi med madkurv og hjertet
kan lettes for
nogle af de bekymringer over fremtiden, som dagligdagen byder på.
http://www.retsreformnu.dk/RRN.htm

Der er ingen grund til at kede sig, hvorefter at de unge hurtigt kan
komme ud i noget dumt.

Så opråbet må være til kommunen:

Læs disse oplæg og sæt det igang. Hvor svært kan det være, når
alternativet til disse familier må være at en tvangsanbringelse for de
unge og deres søskende af hensyn deres truede fremtid er noget som
bliver afgjort indenfor
de næste 14 dage?

Mvh
C. Overgaard

Fra : Peter Bang

Dato : 07-06-07 22:22

C. Overgaard <covergaard3650@gmail.com> skrev:
> [...]
>(Kopi af indlæg fra den anden tråd om samme emne).
>
>Hvor svært kan det være?
>
>Det er en gruppe af 12-15 årige unge, som

Fremragende!

Selvom det nok umiddelbart er endnu nemmere, at sætte al energi
ind på at forfatte et berigende indlæg på dk.politik om
peeerkere og muhamedaaaaanere :)

.... befriende med noget konstruktivt.

Fra : Henri Gath

Dato : 07-06-07 22:50

"Peter Bang (slet YTQRK)" <peterbang@YTQRKprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Selvom det nok umiddelbart er endnu nemmere, at sætte al energi
> ind på at forfatte et berigende indlæg på dk.politik om

Som jeg har sagt før: Du er en syg mand...søg hjælp

Fra : Peter Bang

Dato : 08-06-07 00:16

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

>"Peter Bang (slet YTQRK)"
><peterbang@YTQRKprivat.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>Som jeg har sagt før: Du er en syg
>mand...søg hjælp

Det har du vist ikke nævnt før, brainy ... men tak for det
berigende råd.

Kniber det stadig med at holde vandvognen?

Fra : El Trabajador

Dato : 08-06-07 19:01

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i

> Som jeg har sagt før: Du er en syg mand...søg hjælp

Nej, jeg tror ikke at han er direkte syg, men han er blot en af disse
selvretfærdige "humanister", som trækker opgivende på skuldrene af
muhamedanernes hærgen her i landet. Det er jo nok vores egen skyld, fordi
vi danskere dæmoniserer muhamedanerne. Der er jo også danskere der laver
vold og ballede, så vi må også acceptere, at det gør muhamedanerne også.
--
El Trabajador

Fra : Peter Bang

Dato : 10-06-07 00:12

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> skrev:

>"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i
>.news.tele.dk...

>Nej, jeg tror ikke at han er direkte
>syg,

:))) Tror du ikke? Det er da noget af det mest infantile vrøvl
at lukke ud. Diagnoser bygger på indsigt. Ikke på din eller det
der Henri Gaths tro ... Sæt dig bare ned igen.

>men han er blot en af disse
>selvretfærdige "humanister", som
>trækker opgivende på skuldrene af
>muhamedanernes hærgen her i landet.

Det ville klæde dig betydeligt, at undlade at udtale dig om,
hvad jeg går rundt og trækker på skuldrende af. Du har ikke den
fjerneste viden på det område.

> [...]
>danskere der laver
>vold og ballede, så vi må også
>acceptere, at det gør muhamedanerne også.

Du digter. Du er dygtig. Men gudfader, hvor er det ligegyldigt.

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-06-07 22:59

"Peter Bang (slet YTQRK)" <peterbang@YTQRKprivat.dk> wrote in message

> Fremragende!

I min tid glimrede forældrene heldigvis også med deres fravær, og vi savnede
oplevelser, - som vi så gik ud i verden og fik, IKKE ved at overfalde andre
mennesker eller dyr, men ved fx at køre i skoven, på havnen og andre sjove
steder. Men det er vel for let og for lidt til nutidens selvglade, her er
det sikkert indlysende, at man, hvis man keder sig, skal bruge fritiden til
at "smadre" dyr eller mennesker?

Send dem på slædepatrulje i Grønland, - nej uha, det er imod
menneskerettighederne. Send dem på et skib til Barbados, - nej uha, det er
imod besætningens menneskerettigheder. Køb en racerbil til hver, og lad dem
køre race om natten - nej uha det er imod færdselsloven Bær dem i
guldstol gennem dagene - nej uha, det er imod bærernes menneskerettigheder,
og imod lufthavnstariffen. Send dem i skole med taxa, - nej uha, det er der
faldet dom for, er imod menneskerettighederne (måske taxachaufførernes).
Træk deres forældre i kontanthjælp hvis de ikke kommer i skole og til
lektielæsning, - nej uhada da, det er imod alle de traktater, vi har skrevet
under på. Lad dem passe sig selv, nej uhadadaaa det er imod
integreringsloven, OG imod EUs opfordringer til aktion, lige meget hvilken.

Nå jeg kan ikke på dette sene tidspunkt komme op med flere ideer, - andet
end at "vi" skal give dem flere kasser "respekt", SÅ vil de nok selv
respektere, også elefanters ret til at få mad unden glasskår i, og ret til
ikke at blive overfaldet med kanonslag.

Det ER nok ikke nogen nem en, selv om Bang mener det, - hvis det var så let,
så var problemerne nok løst i andre indvandringslande, - og det er de som
bekendt ikke, der er tværtimod præcis samme problemer alle steder. Vi kan
lige så godt vænne os til tanken, - nu har de arbejdet med ekstra dit og dat
på Nørrebro i flere år, og intet hjælper ser det ud til. Det eneste de ikke
har prøvet er den med guldstol fra morgen til aften, hvis man kunne får lov
for traktaterne, vi har underskrevet, og for Vejnævnet og Sundhedsstyrelsen.

I England har man konstateret, at det i store kredse giver mere kredit at
have siddet inde, end det gør at have en universitetsgrad, - og deres
eksperimenter med at give unge en "asbo", har også resulteret i at der er
gået prestige i at få en sådan. Der er brug for al den opfindsomhed man kan
finde op, eller ned.

Fra : Peter Bang

Dato : 08-06-07 00:13

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev:

> [...]
>hjælper ser det ud til. Det eneste de ikke
>har prøvet er den med guldstol fra
>morgen til aften, hvis man kunne får lov

Præcis som jeg kommenterede. Det nemmeste er nok noget med at
skrive noget om perkere og muhamedaaaaaanere ...

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-06-07 09:45

Peter Bang (slet L2HTR) wrote:

> Præcis som jeg kommenterede. Det nemmeste er nok noget med at
> skrive noget om perkere og muhamedaaaaaanere ...

Var problemet ikke en gruppe "marginaliserede indvandrerunge" ?

Man kunne da også kommentere, ved at skrive noget om den nye bro mellem
Fehmern og Knabstrup? Sådan ville DU vel gribe sagen an . . .

Fremragende!

Fra : qx

Dato : 08-06-07 15:12

> Var problemet ikke en gruppe "marginaliserede indvandrerunge" ?
>
> Man kunne da også kommentere, ved at skrive noget om den nye bro mellem
> Fehmern og Knabstrup?

Ha ha - mener du nede ved Knabstrup Teglværk? Så kunne broen måske gå
henover engene til voldgravene om Løvenborg Slot.

> Fremragende!

Ja ikke, når man alligevel ikke har lov at sige, det der behøver at blive
sagt, hvis man gerne vil bevare det gode, velfungerende menneske-venlige
samfund vi har skabt her i Danmark. Uden at eje guld- eller diamantminer,
bare ved at lade logikken gå foran forskruede dogmer beroende alene på
hjernedød overtro.

Det har vi for længst lagt bag os ved hjælp af fornuftig skolegang og så
videre, jeg behøver jo ikke at sige mere.

Jo lige dette: Det er en del af det at være dansk at man i sin barndom
lærer, at man ikke slår på nogen som er mindre end een selv, at man aldrig
er to mod een, at man er god mod dyrene. Det lærte vi både af forældrene og
af de lærere vi havde i første klasse. Der er så mange der gerne vil
latterliggøre de reelle værdier og - nej nu vil jeg ud i den dejlige danske
natur, som vi i generationer har plejet og passet, så vort land er blevet
netop så dejligt, som det er.

Leve kærlighed og retfærdighed.

qx

Fra : Peter Bang

Dato : 09-06-07 23:24

qx <quade@cafeer.dk> skrev:

>Ha ha - mener du nede ved Knabstrup
> [...]

Har du overhovedet læst tråden???

>Det har vi for længst lagt bag os ved
>hjælp af fornuftig skolegang og så
>videre, jeg behøver jo ikke at sige mere.

> [...]

:))) ..... Det er helt rigtigt. Daaaanskere kunne aldrig finde
på at begå urimelig vold og gøre skade på dyr. Aldrig.

Fra : Peter Bang

Dato : 09-06-07 23:20

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev:

> [...]

Hvis du nu evnede at læse og forstå, så ville du jo netop kunne
konstatere. at jeg roste C. Overgaards konkrete løsningsforslag.
Men så langt nåede du ikke.

Fra : El Trabajador

Dato : 08-06-07 19:04

"Peter Bang (slet L2HTR)" <peterbang@L2HTRprivat.dk> skrev i

> Præcis som jeg kommenterede. Det nemmeste er nok noget med at
> skrive noget om perkere og muhamedaaaaaanere ...

De er jo muhamedanere, så hvad galt er der i at skrive det?
--
El Trabajador

Fra : Peter Bang

Dato : 09-06-07 23:32

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> skrev:

>"Peter Bang (slet L2HTR)" <peterbang@L2HTRprivat.dk> skrev i

>De er jo muhamedanere, så hvad galt er der i at skrive det?
>--

Intet.

Jeg konstaterede blot at det nok var det nemmest, at forfatte et
indlæg om, at det er nogen perkere og muhamedaaaanere, der har
gjort det. Knap så nemt er det, at komme med noget konstruktivt,
som C. Overgaard rent faktisk gjorde.

Men bare rolig. Jeg synes stadig, at du er dygtig.

Går det for stærkt?

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-06-07 23:35

"Peter Bang (slet YTQRK)" <peterbang@YTQRKprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Selvom det nok umiddelbart er endnu nemmere, at sætte al energi
> ind på at forfatte et berigende indlæg på dk.politik om
> peeerkere og muhamedaaaaanere :)

Selv rødfjolser må du kunne se at perkerne er flere rottelængder foran hvad
angår psykopati.

Jeg vil ikke søge forklaringen i genetiske forhold, men derimod i det simple
faktum at deres kultur er grundlagt af en pædofil massemorder og
landevejsrøver.

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 08-06-07 00:14

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:

> [...]
>angår psykopati.
>
>Jeg vil ikke søge forklaringen i
>genetiske forhold, men derimod i det simple

Flot. Nemt er godt, ikke?

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-06-07 01:05

"Peter Bang (slet KVR7U)" <peterbang@KVR7Uprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Flot. Nemt er godt, ikke?

Hvad synes du selv?

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 08-06-07 08:35

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:

>"Peter Bang (slet KVR7U)"
><peterbang@KVR7Uprivat.dk> skrev i meddelelsen
>xt.news.tele.dk...

>Hvad synes du selv?

Umiddelbart vil jeg mene, at jeg tidligere i tråden beskrev,
hvad jeg synes. Hvilken del af det forstod du ikke?

Fra : @

Dato : 08-06-07 15:36

On 07 Jun 2007 23:13:41 GMT, Peter Bang <peterbang@KVR7Uprivat.dk>
(slet KVR7U) wrote:

>Flot. Nemt er godt, ikke?

nogle gange er svaret en aflægger af

KIS

mange gange tåler alle de "politisk korrekte" desværre ikke at høre
sandheden

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : El Trabajador

Dato : 08-06-07 19:10

"@" <1@invalid.net> skrev i

> nogle gange er svaret en aflægger af
>
> KIS
>
> mange gange tåler alle de "politisk korrekte" desværre ikke at høre
> sandheden

Sandheden er en slem en at blive konfronteret med for alle de velmenende
"humanister".
--
El Trabajador

Fra : El Trabajador

Dato : 08-06-07 19:08

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i
> "Peter Bang (slet YTQRK)" <peterbang@YTQRKprivat.dk> skrev i
> meddelelsen

> Selv rødfjolser må du kunne se at perkerne er flere rottelængder
> foran hvad angår psykopati.

Rødfjolser er jo netop rødfjolser, fordi de ingenting fatter. De ser ikke
virkelighedens verden, men ser kun deres egne idealistiske
vrangforestillinger.

> Jeg vil ikke søge forklaringen i genetiske forhold, men derimod i det
> simple faktum at deres kultur er grundlagt af en pædofil massemorder
> og landevejsrøver.

Nemlig! Muhamedanismen er en krigerreligion og en krigerkultur. Derudover
er den også en lovreligion, der har det totalitære tilfælles med nazismen.
--
El Trabajador

Fra : Peter Bang

Dato : 09-06-07 23:16

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> skrev:

> [...]
Ren visdom. At du ikke har drevet det vidt, er mig en gåde.

Og 'rødfjolser' er et super begreb. Lige på kornet.

>Nemlig! Muhamedanismen er en
>krigerreligion og en krigerkultur. Derudover
>er den også en lovreligion, der har
>det totalitære tilfælles med nazismen.
>--
Ja nemlig ja. Nogen nazistiske rødfjolser, Ikke?

Fra : @

Dato : 10-06-07 04:05

On 09 Jun 2007 22:15:57 GMT, Peter Bang <peterbang@I5MMGprivat.dk>
(slet I5MMG) wrote:

>Ren visdom.

ja,

men den hjælper nok ikke dig

>Ja nemlig ja. Nogen nazistiske rødfjolser, Ikke?

netop

lighederne er nemlig meget større end forskellene

Fra : Peter Bang

Dato : 10-06-07 09:23

@ <1@invalid.net> skrev:
>On 09 Jun 2007 22:15:57 GMT, Peter Bang
<peterbang@I5MMGprivat.dk>

>ja,
>
>men den hjælper nok ikke dig

Det har du fuldstændigt ret i. Men godt at du er imponeret.

>netop
>
>lighederne er nemlig meget større end forskellene

Jada. Godt I har hinanden.

Fra : qx

Dato : 07-06-07 23:16

"C. Overgaard" ...
> Benny Hansen wrote:
>(Kopi af indlæg fra den anden tråd om samme emne).

>Hvor svært kan det være?

>Det er en gruppe af 12-15 årige unge,

Ham det bidske magre gespenst, som interwieveren konsekvent blev ved at
kalde ung, eller var det ham selv der gjorde det (?) - han var aldeles ikke
ung. Hvorfor skulle seerne høre på det vrøvl.

qx

Fra : Peter Bang

Dato : 08-06-07 00:26

qx <quade@cafeer.dk> skrev:

> [...]
>kalde ung, eller var det ham selv der
>gjorde det (?) - han var aldeles ikke
>ung. Hvorfor skulle seerne høre på det vrøvl.

Hvor gammel er han?

Fra : Per Rønne

Dato : 08-06-07 08:47

Peter Bang <peterbang@R9E4Iprivat.dk> wrote:

> Hvor gammel er han?

Vel under 30, og dermed ung. I øvrigt ser mange indvandrere fra
Mellemøsten en del ældre ud end de er, med fuldt udviklet skæg allerede
i 15-16 års alderen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-06-07 10:22

Per Rønne wrote:
> Vel under 30, og dermed ung. I øvrigt ser mange indvandrere fra

I en avis for nylig skrev de faktisk om "unge mænd under 40" ;) ikke
at det har noget som helst med sagen at gøre.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 08-06-07 11:48

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> I en avis for nylig skrev de faktisk om "unge mænd under 40" ;) ikke
> at det har noget som helst med sagen at gøre.

Ordet 'ung' vil altid være et elastisk ord. I Kina er politikere i
60erne traditionelt lidt for unge til at sætte ind på det højeste
niveau, og som amerikansk præsident er man ung når man er i 40erne.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : El Trabajador

Dato : 08-06-07 18:55

"C. Overgaard" <covergaard3650@gmail.com> skrev i
> [...]
>
> Det er en gruppe af 12-15 årige unge, som savner oplevelser i
> hverdagen og hvor at forældrene helt åbentlyst glimrer med deres

Fravær? - Nej, de tilskynder dem til at være krigeriske mod det vantro
danske samfund.
--
El Trabajador

Fra : Peder

Dato : 08-06-07 06:27

"Benny Hansen" <benny.hansen@spam.lal> skrev i en meddelelse news:f49lg5

> Er der andre end mig som brænder for at hente de kriminelle arabere om
> natten i deres lejligheder og slæbe dem i skoven og hænnge dem i et træ.

Den bedste ide til dato
Man kan også indrette kassevogne eller busser på en speciel kinesisk måde,
det vil også have effekt.

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-06-07 06:37

"Peder" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> "Benny Hansen" <benny.hansen@spam.lal> skrev i en meddelelse
>
> Den bedste ide til dato
> Man kan også indrette kassevogne eller busser på en speciel kinesisk
> måde, det vil også have effekt.

Du er virkelig syg i dit lille skævvredne kranie..

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !

Fra : N_B_DK

Dato : 08-06-07 07:16

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> Du er virkelig syg i dit lille skævvredne kranie..

I på venstre fløjen siger jo konstant at vold avler vold, så det kan kun
undre at alle de fleste danskere ikke har udstyret sig med en 9mm, men det
skal nok komme.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Peder

Dato : 08-06-07 12:37

Peder <ped@qazwsx.wsx> skrev

> Den bedste ide til dato
>Man kan ogs? indrette kassevogne eller busser p? en speciel kinesisk m?de,
>det vil ogs? have effekt.

I er sku da syge i hovedet, hvis i prøvede at stifte bekendskab
med nogle fremmede, ville i med garanti ændre jeres forskruede
meniger, idioter.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : N_B_DK

Dato : 08-06-07 14:58

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> wrote in message news:f4b80o$f0d$1@aioe.org
> Peder <ped@qazwsx.wsx> skrev

> I er sku da syge i hovedet, hvis i prøvede at stifte bekendskab
> med nogle fremmede, ville i med garanti ændre jeres forskruede
> meniger, idioter.

Eller få dem forstærket.

Fra : @

Dato : 08-06-07 17:49

On Fri, 8 Jun 2007 11:37:29 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Peder <ped@qazwsx.wsx> skrev

>I er sku da syge i hovedet, hvis i prøvede at stifte bekendskab
>med nogle fremmede, ville i med garanti ændre jeres forskruede
>meniger, idioter.

så de også kunne fodre vores dyr med glasskår

idiotien overlader jeg til dig

Fra : @

Dato : 08-06-07 17:32

On Fri, 8 Jun 2007 07:26:44 +0200, "Peder" <ped@qazwsx.wsx> wrote:

> Den bedste ide til dato
>Man kan også indrette kassevogne eller busser på en speciel kinesisk måde,
>det vil også have effekt.

husk nu ikke at hænge dem i zitkagraner, nålene stikker så forbandet

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-06-07 08:03

"Benny Hansen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Er der andre end mig som brænder
> for at hente de kriminelle arabere om natten i deres lejligheder og
> slæbe dem i skoven og hænnge dem i et træ.

(...)

> Og nej, jeg er hverken nazist

Det betvivler jeg voldsomt rigtigheden af, så derfor *PLONK*