Jelved afliver "En anden vej"
Fra : Jesper

Dato : 07-06-07 16:36

Og Fru Jelved er blevet populistisk eller er blevet ramt af et
usædvanligt klarsyn vides ej, men sikkert og vist er det, at hun har
lagt "En Anden Vej" strategien i graven i dag på De Radikales
strategimøde.
Men sikkert og vist er det, at Fru Jelved absolut ikke har gavnet
partiet med dén strategi. Jeg har svært ved at se, hvordan Jelved kan
blive siddende som formand ovenpå den fadæse som "En anden vej" var.

http://politiken.dk/indland/article321179.ece

--
Jesper

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-06-07 17:02

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> partiet med dén strategi. Jeg har svært ved at se, hvordan Jelved kan
> blive siddende som formand ovenpå den fadæse som "En anden vej" var.

Op i r*ven med håndtaskemumien!

Mvh
Martin

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 07-06-07 17:27

Jesper wrote:
> [...]
> partiet med dén strategi. Jeg har svært ved at se, hvordan Jelved kan
> blive siddende som formand ovenpå den fadæse som "En anden vej" var.

man kan sige det var en blind vej ik?

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
"jeg har set det før og kommer til at se det igen - det er venstre
ointeret propoganda "

Fra : Peter B. P.

Dato : 07-06-07 17:31

> [...]
> partiet med dén strategi. Jeg har svært ved at se, hvordan Jelved kan
> blive siddende som formand ovenpå den fadæse som "En anden vej" var.

Lad hende dog endelig blive siddende, så det lorteparti aldrig komemr
til magten igen!

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-06-07 17:45

"Peter B. P." skrev i en meddelelse

> Lad hende dog endelig blive siddende, så det lorteparti >aldrig komemr
> til magten igen!

Jeg troede ellers lige det var op af din boldgade Peter , liberalisme med
små forbehold

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter B. P.

Dato : 08-06-07 01:36

Michael Meidahl Jensen <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote:

> Jeg troede ellers lige det var op af din boldgade Peter , liberalisme med
> små forbehold

Jelved? Liberalist? Det er sku dagens 12'er...

Fra : Kert Rats

Dato : 08-06-07 09:24

> [...]
> partiet med dén strategi. Jeg har svært ved at se, hvordan Jelved kan
> blive siddende som formand ovenpå den fadæse som "En anden vej" var.

Det vil være meget godt, hvis Jelved blev på posten som formand for De
Radikale. Det vil gavne dansk politik i overordentlig grad, for hun kan dog
om nogen skræmme folk fra at stemme på netop De Radikale.

Venligst

Kert Rats