NA vil åbne ladeport for tredjeverdensindv~
Fra : BigBother

Dato : 07-06-07 10:55

http://politiken.dk/indland/article320781.ece

Ifølge Eyvind Vesselbo.

--
It looks like there was a conspiracy behind 9/11 if you really look at all
the facts - a lot of families now feel the same way.
- Bill Doyle, leder af Coalition of 9/11 Families

Fra : Pernille

Dato : 07-06-07 11:14

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse
> http://politiken.dk/indland/article320781.ece
>
> Ifølge Eyvind Vesselbo.

NA skal man ikke stole på...

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-06-07 11:20

"Pernille" <Pernille@Hovedstaden> skrev i en meddelelse

> NA skal man ikke stole på...

Meget tyder på, man heller ikke skal stole på Eyvind Vesselbo. Står det så
1-1?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 07-06-07 14:58

BigBother wrote:
> http://politiken.dk/indland/article320781.ece

Han skal vel med det vås sørge for at mane enhver mistanke om NA-sympati i
jorden.

Per V.

--
CEPOS: Concentration of Extraordinarily Preposterous Organized
Self-assertiveness

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-06-07 16:25

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Han skal vel med det vås sørge for at mane enhver mistanke om NA-sympati i
> jorden.

"Enhver mistanke" - utroligt vrøvl at komme med, han siger selv, at han er
enig i meget af det NA står for, MEN at han er imod lige præcis denne
politik. Er "I" fuldstændig ude af stand til at se nuancer i noget som helst
der rammer en af de utallige ømme punkter?

Og naturligvis ville det åbne en ladeport, at alle kunne komme ind og
arbejde, og få danske sociale ydelser, bare de siger ordet "asyl". Og det
ER jo praktisk taget umuligt at sende folk hjem igen, - kedeligt at Naser
Khader kunne være SÅ populistisk, jeg er skuffet. Jeg håber han har en god
undskyldning.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-07 17:40

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> [...]
> Khader kunne være SÅ populistisk, jeg er skuffet. Jeg håber han har en god

Gitte Seeberg?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-06-07 18:53

> Gitte Seeberg?

Måske. Tanken er jo god nok, men i praksis vil det jo hurtigt spredes i
"donorlandene", at man bare skal troppe op i DK. Det er jo et utrolig
vanskeligt felt, men NÅR man vil have styr på hvor mange der kommer ind, så
må man jo have, hvad Meier Carlsen kalder en "nødvendig brutal" håndtering
af området. Man KAN ikke få det begge veje, dvs blødhed og kontrolleret
indvandring.

Nu vil EU jo bestikke de flygtningeproducerende lande til at tage egne
borgere retur, og hvis 'det' virkede, og folk 'kunne' sendes ud, så var
ideen med at lade dem arbejde osv, måske ikke så dårlig, - igen forudsat vi
havde større ressourcer til at behandle folks asylanmodninger hurtigt. Det
er et minefelt.

Fra : qx

Dato : 07-06-07 23:40

Knud Larsen <wrote:

> [...]

Men hvordan passer det her med at man hele tiden har hørt Nazer Kader sige,
at han vil beholde 24-årsreglen?

qx

Fra : Per Rønne

Dato : 08-06-07 07:18

qx <quade@cafeer.dk> wrote:

> Men hvordan passer det her med at man hele tiden har hørt Nazer Kader sige,
> at han vil beholde 24-årsreglen?

For nærværende synes det som om Ny Alliances politik stritter i hver
retning, og det eneste nogenlunde faste synes at være, at de vil pege på
Fogh som fortsat statsminister.

Men partiet er nu inde i et fald fra 22 [12,5% af stemmerne] til 14
[7,8%] mandater, på kun tre uger:

<http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=905180>
<http://politiken.dk/indland/article321380.ece>

VKO: 85 mandater. VKO + Ny Alliance: 99 mandater.

VKO er altså kun 5 mandater for at genvinde flertallet, og med et års
tid til næste valg må situationen siges at være helt uoverskuelig. Måske
ender Ny Alliance med at få knap 10 mandater, taget fra R og S ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-06-07 09:16

qx wrote:

> Men hvordan passer det her med at man hele tiden har hørt Nazer Kader
> sige, at han vil beholde 24-årsreglen?

Det passer meget godt, de vil bevare stramme regler - som de hele tiden har
sagt, MEN de vil ændre på nogle af reglerne for "opbevaring" af asylanter.

Fra : BigBother

Dato : 07-06-07 20:01

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> [...]
> Khader kunne være SÅ populistisk, jeg er skuffet. Jeg håber han har en god

Hans undskyldning er sikkert, at det gælder om at holde DF uden for
indflydelse, altså gøre det modsatte end dem, hvilket jo mere eller mindre
er hele idegrundlaget for hans latterlige parti.