Jøder: Hvis i er så hyper-intelligente, hv~
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 07-06-07 10:38

....at stævne islam - repræsenteret ved deres trosamfund - for krænkelse
af menneskerettighederne? Danskerne er kommet på det, se

http://dendanskeforening.dk/side1-cid-1-aid-1645-mid-1-params-2.html .

Nok med egnede advokater måtte i egentlig have. Og en dom mod islam,
afsagt ved en højeste ret i et vestligt land, måtte være nok for at få
en lavine at glide, som kunne begrave islam hos os.

Således kunne i vækarbejde i det mindste en del af den gæld/skyld, i
har ophobet overfor vestverden, se

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald .

Nå - hvad synes i ?!

--
No third-world immigration to the western world! Many danes think the
same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 07-06-07 10:56

On 7 Jun, 11:37, Michael Laudahn eOpposition <ch805...@yahoo.com.mx>
wrote:

Diverse av sitt vanlige sprøyt.

Men det er det vel neppe mange som tar på alvor siden "Ørdøg" har
avslørt ham.

Fra : Peder

Dato : 07-06-07 11:04

wrote:

Diverse av sitt vanlige sprøyt.

Men det er det vel neppe mange som tar på alvor siden "Ørdøg" har
avslørt ham.

Vi tager skam muhamedanerindvandringen ganske alvorligt, modsat visse andre
nordiske lande.

Fra : Isachsen

Dato : 07-06-07 13:14

Peder wrote:
> [...]
> avslørt ham.
>

> Vi tager skam muhamedanerindvandringen ganske alvorligt, modsat visse

Av "visse andre" nordiske land er vel Norge et godt eksempel: I 1940 kom det
hodestups inn i krigen. En karikaturtegning fra de dager viste noen av de
daværende lederne, som stakk hodene sammen og "evaluerte" situasjonen.
Replikken som tegneren hadde lagt i munnen på en av dem var: Den eneste som
visst at det kom til å bli krig, var Quisling. Men hvem faen var det som
ville høre på ham?

Tyskerne kom den 9. april. Den såkalte "stille" mobiliseringen fortalte, at
det ikke hastet med å møte frem før den 11. (eller var det den 12.?)

Det er også blitt sagt om nordmennene, at de forsto ikke at det var krig før
en gang ut i 1943.

En annen historie, javel, men parallellen er da slående.

Isachsen

Fra : Rom

Dato : 07-06-07 14:23

"Isachsen" <tavekkorigi@c2i.netinvalid> wrote in message

> Av "visse andre" nordiske land er vel Norge et godt eksempel: I 1940 kom
> det
> hodestups inn i krigen.
[...]
> Det er også blitt sagt om nordmennene, at de forsto ikke at det var krig
> før
> en gang ut i 1943.
>
> En annen historie, javel, men parallellen er da slående.

På den ene siden har vi Skandinavia minus Finnland.
Skandinavia kom ut som seierherre. Sverige kom best ut.
Det norske bidraget var handelsflåten

På den annen side har vi krigshissere som Tyskland, Italia,
Japan og Sovjet. De kom så dårlig fra opprustning at det
ikke frister til gjentakelse.

Som amerikanerne burde har lært fra Afganistan og Irak.
Det er ikke invasjon som er problemet. Det er den enkleste
delen av jobben (egentlig så bombet de det som de skulle
være egen administrasjon. Jo mere bomber jo verre ble
det etterpå)

Det er vanskeligere å lære språket. Her ligger
amerikanerne fortsatt 10 år på etterskudd - muligens
20 år. Og uten å kunne språket ... hva skal de der å gjøre??

Kjell

Fra : C Lund

Dato : 08-06-07 10:36

In article <1181210163.061523.265520@k79g2000hse.googlegroups.com>,
Brumle Måseegg <herman.brumle@gmail.com> wrote:

> Men det er det vel neppe mange som tar på alvor siden "Ørdøg" har
> avslørt ham.

Dette har jeg ikke fått med meg. Hva er det du refererer til?

(jeg pleier stort sett å ignorere den nynazisten)

--
C Lund, www.notam02.no/~clund

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 07-06-07 11:11

On 7 Jun, 12:04, "Peder" <p...@qazwsx.wsx> wrote:
> [...]
> avslørt ham.
>
> Vi tager skam muhamedanerindvandringen ganske alvorligt, modsat visse andre

Blås på deg. Når vi greide å overlave her i Norge under
masseinnvandringen av danske embedsmenn og andre pengejegere på 1500-
tallet, så skal vi vel overleve noen muslimer som verken bruker
kagstrykning, halshugging. levende brenning eller annen kirketukt for
å få til å bli protestanter.

Fra : Rom

Dato : 07-06-07 11:17

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> wrote in message

> [...]
> afsagt ved en højeste ret i et vestligt land, måtte være nok for at få en
> lavine at glide, som kunne begrave islam hos os.

Mange av oss vil med glede gi avkall på hele
bilen dersom så lite skulle til for å få folkemordere
dømt.

La oss ikke være naiv. Overgrep skjer hver dag.
Den største overgriperen er USA (verre enn Pol Pot,
hvor flere hundre tusen "Pol-Pot-ofre" var ofre for
amerikanske teppebombing og miner)
Folkemordet i Guatemala var på 300.000. Det
skapte 1,5 mill. flyktninger. Nærmest behandlet
som en hemmelighet i amerikanske media.

I Irak er 4 mill. blitt flyktninger. Det begynner å
ligne på WW II. Verken Norge, UK eller Frankrike
opplevde så mye sivile tap som i Irak. Vanlige folk
behøvde ikke imigrere til Sverige for å overleve.

Britiske media spyr ut propaganda i form av taler
fra Bush. Andre blir bare referert, men Bush blir formidlet
omtrent annen hver dag, tilsvarende som for Hitler
i nazi-tyskland.

G8, hvor Bush forteller at USA ikke vil støtte initiativene
om CO2-kutt, er et maktsenter med masse lik i lasten.

Kjell

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 08-06-07 10:47

On 8 Jun, 11:36, C Lund <c...@notam02SPAMBLOCK.no> wrote:

> Dette har jeg ikke fått med meg. Hva er det du refererer til?
>
> (jeg pleier stort sett å ignorere den nynazisten)
>
> --
> C Lund,www.notam02.no/~clund

Ørdøg har avslørt denne svinepelsen bl.-a. itråden
"Her er Radio Holger / nr 54 - Kaj Vilhemsen 'at his best'... "

"Michael Laudahn eOpposition" er en av de snilefiskene som rømte fra
Øst-Tyskland da muren falt.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 08-06-07 16:07

Brumle Måseegg schrieb:

> [...]
> "Her er Radio Holger / nr 54 - Kaj Vilhemsen 'at his best'... "
>
> "Michael Laudahn eOpposition" er en av de snilefiskene som rømte fra

'Ördög' ved ikke en skid om mig. Han er en ungersk jøde der sidder i
Australien og gætter bare, for at bedrive hans jødiske dagsorden, efter
jødisk skik. Og du er en venstre-orientered fjols som gerne vil tro,
hvad han siger. En lidt karikatur-agtig situation. Men hvad ellers
kunne man forvente af nogen som sig.

--
No third-world immigration to the western world! Many danes think the
same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : C Lund

Dato : 09-06-07 07:48

In article <mn.44027d76b519bf29.75608@yahoo.com.mx>,
> [...]

> jødisk skik. Og du er en venstre-orientered fjols som gerne vil tro,
> hvad han siger. En lidt karikatur-agtig situation. Men hvad ellers

Jada. Alle du ikke liker er jøder (ikke at det er noe galt med det).

--
C Lund, www.notam02.no/~clund

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 09-06-07 11:12

C Lund schrieb:

> Jada. Alle du ikke liker er jøder (ikke at det er noe galt med det).

Den første gang vi mødtes - ca den anden dag efter jeg begyndte i
'newsnet' - kom han og forestillede sig som ungersk jøde, som bor i
Australien. Han sagde at han ikke kunne lide mine indlæg, og at jeg
skulle opholde med dem. Og siden den gang er han altid blevet ved denne
linie, med en hårdnakkedhed som man næppe kan forestille sig - lidt
som en Wiesenthal.

Må jeg i øvrigt venligst foreslå du holder kæft, når du ikke ved hvad
det drejer sig om?

Fra : C Lund

Dato : 10-06-07 07:12

In article <mn.4adc7d762e134b9f.75608@yahoo.com.mx>,
Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx> wrote:

> Må jeg i øvrigt venligst foreslå du holder kæft, når du ikke ved hvad
> det drejer sig om?

Du burde følge ditt eget råd - så slapp vi all denne krysspostingen
din. B)

--
C Lund, www.notam02.no/~clund

Fra : C Lund

Dato : 09-06-07 07:47

In article <1181296034.174948.208160@q69g2000hsb.googlegroups.com>,
Brumle Måseegg <herman.brumle@gmail.com> wrote:

> Ørdøg har avslørt denne svinepelsen bl.-a. itråden
> "Her er Radio Holger / nr 54 - Kaj Vilhemsen 'at his best'... "

"Helicopter Michi"?

> "Michael Laudahn eOpposition" er en av de snilefiskene som rømte fra
> Øst-Tyskland da muren falt.

Hva er så hans egentlige navn? Michael Laudahn?

--
C Lund, www.notam02.no/~clund

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 09-06-07 11:26

C Lund schrieb:

> "Helicopter Michi"?
>

> Hva er så hans egentlige navn? Michael Laudahn?

Du har åbenbbart til hensigt at lave dig idiot her i NG. Til lykke, du
har allerede lagt bag dig en stor del af vejen.

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 09-06-07 09:45

On 9 Jun, 08:48, C Lund <c...@notam02SPAMBLOCK.no> wrote:

> Jada. Alle du ikke liker er jøder (ikke at det er noe galt med det).
>
> --
> C Lund,www.notam02.no/~clund

Det stemmer ikke helt. Han liker heller ikke muslimer eller for så
vidt alle nadre enn seg selv