Nu terroriserer de også et cirkus
Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-06-07 22:27

Fra : N_B_DK

Dato : 06-06-07 22:37

"Poul Nielsen" <fl@tdc.dk> wrote in message
news:466726a8$0$90272$14726298@news.sunsite.dk
> http://ekstrabladet.dk/112/article306344.ece

Damn de skulle opleve præcis samme behandling, en ting er hvordan man
behandler mennesker, men dyr ? :O af med knoppen, det er den eneste løsning
hvis man er så psykopatisk at fodre dyr med glasskår.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-06-07 22:52

> Damn de skulle opleve præcis samme behandling, en ting er hvordan man
> behandler mennesker, men dyr ? :O af med knoppen, det er den eneste
> løsning hvis man er så psykopatisk at fodre dyr med glasskår.

Ja. Damn! En ting er, at behandle mennesker dårligt. Men dyr! Så står verden
ikke længere. Jeg er enig. De skal have knoppen af alle sammen. Ingen skal
genere vores cirkusdyr. Hvis dyrene skal leve i et helvede, skal det
eddermame ikke være perkerne, der skaber det. Vi forlanger, det er de
østeuropæiske, ikke-muslimske cirkusarbejdere, der piner vore cirkusdyr!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-06-07 23:06

> [...]
> helvede, skal det eddermame ikke være perkerne, der skaber det. Vi
> forlanger, det er de østeuropæiske, ikke-muslimske cirkusarbejdere,

Om det er cirkys dyr eller ej, det ændrer ikke på noget, og hvem det er der
er så sindsyge er også rablende ligegyldigt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-06-07 23:15

> Om det er cirkys dyr eller ej, det ændrer ikke på noget, og hvem det
> er der er så sindsyge er også rablende ligegyldigt.

Flot.

Jeg nyder disse dybe debatter på et højt, intellektuelt niveau.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Pernille

Dato : 07-06-07 07:35

> [...]
> skal det eddermame ikke være perkerne, der skaber det. Vi forlanger, det
> er de østeuropæiske, ikke-muslimske cirkusarbejdere, der piner vore

At fodre dyr med glasskår, det er virkelig ondt!
Man må absolut være meget syg i hovedet, for at kunne finde på den slags!
Vi Kan Ikke have de mennesker her i landet!
Jeg er for alvor træt af at høre, om alle de grove ting de går og laver!

Og nej, jeg er ikke højreorienteret. Der må være rimelighed i tingene.
Ud med dem. De er totalt utaknemmelige for at få lov til at bo i dette gode,
lille ellers så fredelige land.
DAMN!

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-07 08:34

"Pernille" <Pernille@Hovedstaden> wrote:

> Og nej, jeg er ikke højreorienteret.

Næh, vi ved jo godt alle sammen at du trofast stemmer på Enhedslisten,
og da også forventer at blive opstillet på dens liste næste gang ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pernille

Dato : 07-06-07 10:14

> Næh, vi ved jo godt alle sammen at du trofast stemmer på Enhedslisten,
> og da også forventer at blive opstillet på dens liste næste gang ...

Æv! Du har gennemskuet mig..
Sæt dit kryds ved Pernille. - Hun passer på den lille, - så det ikke går den
ilde! Godt slogan..

Fra : Per Vadmand

Dato : 07-06-07 14:57

Pernille wrote:

> [...]
> slags! Vi Kan Ikke have de mennesker her i landet!
> Jeg er for alvor træt af at høre, om alle de grove ting de går og

Hvem er "de"? Kunne du ikke styre din paranoia et øjeblik? Dyrplageri er
strafbart, og hvis man kender de skyldige, bliver de straffet strengt. Der
er ingen som helst grund til at bruge et par idioters syge adfærd til at
piske en generel stemning op.

> Og nej, jeg er ikke højreorienteret. Der må være rimelighed i tingene.
> Ud med dem. De er totalt utaknemmelige for at få lov til at bo i
> dette gode, lille ellers så fredelige land.
> DAMN!

Hvad er det egentlig, "de" skal være så taknemmelige for? At "de" bliver
kollektivttilsvinet konstant, fordi nogle få af "dem" begår kriminalitet?

Per V.

--
CEPOS: Concentration of Extraordinarily Preposterous Organized
Self-assertiveness

Fra : N_B_DK

Dato : 07-06-07 16:12

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Hvad er det egentlig, "de" skal være så taknemmelige for? At "de"
> bliver kollektivttilsvinet konstant, fordi nogle få af "dem" begår
> kriminalitet?

LOL, nogle få har pludselig fået en helt ny mening.

Fra : Malene P

Dato : 07-06-07 16:18

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> LOL, nogle få har pludselig fået en helt ny mening.

Så længe bare én ikke er grebet i kriminalitet, vil Vadmand og den slags
betegne de kriminelle fremmede som "få".

Malene P

Fra : Per Vadmand

Dato : 07-06-07 18:12

Malene P wrote:

> Så længe bare én ikke er grebet i kriminalitet, vil Vadmand og den
> slags betegne de kriminelle fremmede som "få".

Har du noget som helst belæg - ud over dine egne fordomme - at tro, at det
er et flertal af indvandrerne, der begår kriminalitet?

Jeg forventer IKKE et sagligt svar.

Per V.

Fra : El Trabajador

Dato : 08-06-07 07:18

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i

> Har du noget som helst belæg - ud over dine egne fordomme - at tro,
> at det er et flertal af indvandrerne, der begår kriminalitet?

Det er i hvert fald en stor del af dem. Måske er det kun 49% af dem, så
påstanden om at flertallet af dem begår kriminalitet, holder måske ikke.
--
El Trabajador

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-06-07 07:58

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i

> Det er i hvert fald en stor del af dem. Måske er det kun 49% af dem, så
> påstanden om at flertallet af dem begår kriminalitet, holder måske ikke.

Det er dælme heller ikke 49% ... men det får så meget dækning at det
virker som om problemet er meget større end det er. Og jo, der er et
problem, men ofte blæst komplet ud af proportioner.

/thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 08-06-07 08:14

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> wrote in message

> Det er dælme heller ikke 49% ...

Det ved du ikke, og sålænge tallene skal holdes skjult, så er både dit og
mit bud, kun gæt.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-06-07 08:47

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> wrote in message

> Det ved du ikke, og sålænge tallene skal holdes skjult, så er både dit og
> mit bud, kun gæt.

Tallene er skam ikke skjulte - jeg har dog andet at foretage mig lige
nu, end at søge tallene frem.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 08-06-07 08:47

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Det er dælme heller ikke 49%

Naturligvis er tallet ikke så højt som 49%, men det mindretal af
indvandrerdrenge der begår kriminalitet er svjv i Københanvs Kommune så
overkriminelle, at de udgør over halvdelen af kommunens kriminelle.

Så grelt står det da heldigvis ikke til på landsplan, men her har man jo
heller ikke i så stort omfang erstattet integration med segregation
[afrikaans: apartheid]. Gennem ghettodannelser og støtte til at
indvandrerbørn bevarer deres forældres sprog og kultur.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-06-07 06:54

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> at
> indvandrerbørn bevarer deres forældres sprog og kultur.

Sandheden er faktisk at det er de godt 2 procent, der står for
den største del af kriminaliteten i København. De går igen i de
forskellige distrikter, således at taller virker højere end det
er- men det er de samme personer der går igen flere steder,
hvilket får useriøse folk som fx Kim2000 til at komme med noget
vås om 80 % - der naturligvis ikke holder en meter.

Fra : Per Rønne

Dato : 09-06-07 07:58

Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> [...]
> hvilket får useriøse folk som fx Kim2000 til at komme med noget
> vås om 80 % - der naturligvis ikke holder en meter.

Jeg skal ikke kunne modsige dine tal ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 09-06-07 08:45

"Per Rønne" wrote:

> Jeg skal ikke kunne modsige dine tal ...

Det er da ellers let nok. Arne blander to helt vidtforskellige tal sammen.
80% af de fremstillede i dommervagten er nydanskere, uanset hvor mange der
"står for kriminaliteten i Kbh".
Og 30% af de indsatte i danske fængsler er nydanskere, og de er IKKE, næsten
samme mand alle sammen

AHW vil tage hvadsomhelst i brug for at "fjerne" facts, som ikke behager
ham, og hvis alt mislykkes, så smider han bare budbringeren i
dræberfilteret - "papirmangel" på den moderne måde

Ledte lige efter procenten af nydanskere i fængslerne i øjeblikket:

Politiken:

»Herinde kan vi give dem den konsekvens, samfundet ikke har givet dem«
Ilsøe, Trine Maria

En rundtur i et af Danmarks største og hårdeste fængsler. En
fængselsfunktionær forklarer hvorfor fægselspersonalet gerne vil have
isoleret de unge indvandrere, som udgør ca. 40 procent af de indsatte. De
beskyldes for at danne bandelignende grupper og chikanere de medindsatte ...

---------------

"Muslimer udgør en stadig større andel af de indsatte i danske fængsler, og
det er baggrunden for, at en arbejdsgruppe under kriminalforsorgen nu
foreslår, at der ansættes imamer i en række fængsler og arresthuse.
Konkret anbefaler arbejdsgruppen, at der tilknyttes imamer i lukkede
fængsler. I åbne fængsler med lukkede afdelinger, i landets otte største
arresthuse, i Københavns Fængsler og i Sandholmlejren, Det betyder, at
indsatte med muslimsk baggrund vil kunne udøve deres religion under mere
faste rammer end i dag, hvor kun få fængsler har tilknyttet imamer.
Statsfængslerne i Vridsløselille, Nyborg og Horsens har alle mellem 35-40 %
indsatte med anden etnisk baggrund end dansk, mens Statsfængslet i Ringe har
godt 50 %. Københavns Fængsler i Vridsløselille og Ringe har en imam
tilknyttet"

----------------

Men iflg Arne er det nok de samme 2 procent der sidder i alle fængsler, han
er sgu go' til agit-prop

Fra : Per Rønne

Dato : 09-06-07 09:28

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> [...]
> "står for kriminaliteten i Kbh".
> Og 30% af de indsatte i danske fængsler er nydanskere, og de er IKKE, næsten

Nu modsiger du jo altså heller ikke Arnes tal.

Arne skriver at det kun er 2% [af indvandrerne i Københavns kommune?]
der står for den store kriminalitet. Du skriver så at disse 2% udgør 80%
af de fremstillede i dommervagten i kommunen, og 30% af de indsatte i
danske fængsler, og her må vi så tale om 'på landsplan'.

Altså netop ingen modsigelse her, heller ikke selv om vi tolker de 2%
som værende ikke blot indvandrerne - men også omfattende de mest
kriminelle etniske danskere. I så fald er det så blot 80% af de 2%
[svarende til 1,6%] der udgør de højkriminelle 2. og 3. generations
indvandrerdrenge [og i et vist omfang: -piger].
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 09-06-07 08:54

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Sandheden er faktisk at det er de godt 2 procent, der står for
> den største del af kriminaliteten i København.

Hvor har du de tal fra ? dokumentation tak.

Fra : @

Dato : 08-06-07 17:37

On Fri, 8 Jun 2007 08:58:22 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>Det er dælme heller ikke 49% ... men det får så meget dækning at det
>virker som om problemet er meget større end det er. Og jo, der er et
>problem, men ofte blæst komplet ud af proportioner.

kniber det med hukommelsen?

unge med indvandrerbaggrund er overrepræsenteret med en faktor 4 i
kriminalitetsstatistikkerne

OG det er blevet dokumenteret her i gruppen indtil flere gange,
blot er der nogen som en uhyggelig evne til at "glemme" ubehagelige
fakta

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Malene P

Dato : 07-06-07 16:21

> Hvem er "de"? Kunne du ikke styre din paranoia et øjeblik? Dyrplageri er
> strafbart, og hvis man kender de skyldige, bliver de straffet strengt.

Mon ikke man kender de skyldige her? Hvad er "strengt" i din optik?

Malene P

Fra : Per Vadmand

Dato : 07-06-07 18:13

Malene P wrote:

> Mon ikke man kender de skyldige her? Hvad er "strengt" i din optik?

Jeg kender ikke de pågældende lovparagreffer. Men jeg bemærker, at du
klippede resten af mit indlæg væk, så du slap for at forholde dig til min
kritik af dine rygmarvsfordomme.

Per V.

Fra : Malene P

Dato : 08-06-07 02:55

> Jeg kender ikke de pågældende lovparagreffer.

Hvordan kan du så påstå, at de bliver "straffet strengt"?

Malene P

Fra : Peder

Dato : 07-06-07 20:41

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev
>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Ja. Damn! En ting er, at behandle mennesker d?rligt. Men dyr! S? st?r verden
>ikke l?ngere. Jeg er enig. De skal have knoppen af alle sammen. Ingen skal
>genere vores cirkusdyr. Hvis dyrene skal leve i et helvede, skal det
>eddermame ikke v?re perkerne, der skaber det. Vi forlanger, det er de
>?steurop?iske, ikke-muslimske cirkusarbejdere, der piner vore cirkusdyr!

HOLD DIN FEDE KØFT; DIN LORTE RACIST. DER er sku ikke nogen, som
må PINE NOGEN DYR, og det er lgiemeget hvilken race, tro eller
seksuel orientering de har,

og er de polakker eller andre semi-asiske folk, så burde der IKKE
SES på HUDFARVEN FOR AT BEDØMME HANDLINGER:

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-06-07 19:31

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

> HOLD DIN FEDE KØFT; DIN LORTE RACIST.

Øh nej, det vil jeg ikke. Jeg vil derimod gerne tilbyde dig, at du kan få
lov til at møde mig irl, så du dér kan få mig til at holde min fede køft
[sic].

> [...]
> seksuel orientering de har,
>
> og er de polakker eller andre semi-asiske folk, så burde der IKKE
> SES på HUDFARVEN FOR AT BEDØMME HANDLINGER:

Spis nu bare dine piller og skrub i seng, inden den psykiatriske overlæge
hører, at du er oppe nu,

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peder

Dato : 08-06-07 12:48

> [...]

>lov til at m?de mig irl, s? du d?r kan f? mig til at holde min fede k?ft

Du burde nok ikke være så kålhøgen, hvis du mødte mig, og du
burde nok lære dig nogle manerer, frem for at offentlingt nedgøre
andre mennesker.

>Spis nu bare dine piller og skrub i seng, inden den psykiatriske overl?ge
>h?rer, at du er oppe nu,

Du er en psykiatrisk patient, og du er både arbejdsløs og
ufaglært og du er på kontathjælp/førtidspension.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : N_B_DK

Dato : 08-06-07 11:16

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> wrote in message news:f4b8kq$hjr$1@aioe.org
> Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev

> Du er en psykiatrisk patient, og du er både arbejdsløs og
> ufaglært og du er på kontathjælp/førtidspension.

Byt du ud med jeg, og det du skrev passer bedre.

Fra : Peder

Dato : 08-06-07 19:03

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>Jeg er en psykiatrisk patient, og jeg er både arbejdsløs og
> ufaglært og jeg er på kontathjælp/førtidspension.

Taber.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : N_B_DK

Dato : 08-06-07 17:22

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> wrote in message news:f4bujk$pni$2@aioe.org
> N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

> Taber.

Hvis man på den måde skal ændre indlæg så det passer med ens syge sind, ja
så er man en taber.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-06-07 07:21

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i meddelelsen
> N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

> Taber.

Det er derfor han kaldes for No Brain!

Fra : N_B_DK

Dato : 09-06-07 08:58

> "Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Det er derfor han kaldes for No Brain!

Ja og når du skriver ting som ovenstående bekræfter du at du ingen har.

Fra : Peder

Dato : 09-06-07 18:41

Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com> skrev
>"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i meddelelsen

>Det er derfor han kaldes for No Brain!

LOL ROFL, den var god, for han er virkelig dum.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : N_B_DK

Dato : 09-06-07 17:29

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> wrote in message news:f4ehml$vfc$2@aioe.org
> Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com> skrev

> LOL ROFL, den var god, for han er virkelig dum.

Kommer det fra dig der taler for pædofili, ja I er sq nogle underlige nogen
på venstrefløjen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-06-07 09:31

Ja, desværre

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !

Fra : N_B_DK

Dato : 10-06-07 09:41

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
> Ja, desværre

Ja peder er dum.

oprindeligt indlæg fra peder.

hvilket pludseligt blev til

Citatfusk, og ren og skær dumhed.

Fra : Peder

Dato : 12-06-07 10:08

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> skrev
>"Peder" greb fat i sit tastatur og skrev f?lgende indl?g

>Ja, desv?rre

Folk som er mindre intelligente burde ikke have så mange poltike
meninger, men istedet lytte til dem, som er født med højere
intelligens, ligegyldigt hvilken race de havde.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Alucard

Dato : 12-06-07 08:17

On Tue, 12 Jun 2007 09:08:12 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Folk som er mindre intelligente burde ikke have så mange poltike
>meninger, men istedet lytte til dem, som er født med højere
>intelligens, ligegyldigt hvilken race de havde.

Hvorfor tier du så ikke stille...???

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-07 08:45

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Hvorfor tier du så ikke stille...???

Fordi han ikke er intelligent nok til at vide at han ikke er ret
intelligent, alene det at man kan sige at sex mellem voksne mænd og børn på
9-11 år er helt ok, sålænge det er "gensidigt" er nok til at han i min
verden burde tvangs indlægges.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 12-06-07 16:18

> [...]
>at vide at han ikke er ret
>intelligent, alene det at man kan
>sige at sex mellem voksne mænd og børn på

Fy for satan!

Fra : Peder

Dato : 12-06-07 18:44

Peter skrev

>Fy for satan!

Det var hvad jeg også tænkte.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-07 17:51

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> wrote in message news:f4mevo$r6d$2@aioe.org
> Peter skrev

> Det var hvad jeg også tænkte.

Så du ved altså den er helt gal med dig ? det er jo hvad du tidligere har
skrevet.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder

Dato : 12-06-07 20:03

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>Så du ved altså den er helt gal med dig ? det er jo hvad du tidligere har
>skrevet.

Det har jeg da aldrig skrevet!

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-07 19:56

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> wrote in message news:f4mjk9$c8g$2@aioe.org
> N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

> Det har jeg da aldrig skrevet!

Nej sorry, du skrev 12 år, ikke at det bliver meget bedre af det.

citat:

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 12-06-07 21:45

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
> [...]
Manden er jo perverteret. Fy for helvede, hvor er han ynkelig.

Fra : Peder

Dato : 13-06-07 17:50

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>Nej sorry, du skrev 12 år, ikke at det bliver meget bedre af det.

>citat:

Nu finder du på noget nyt - du hævdede, jeg havde sagt, det "var
galt med mig".

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Peder

Dato : 12-06-07 18:41

> [...]

>9-11 år er helt ok, sålænge det er "gensidigt" er nok til at han i min

To "argumenter" i een sætning. Det er DIG, som er dum, da du
ikke kan formulere noget.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Peter Bang

Dato : 12-06-07 21:48

Peder <peLarsen46@mail.dk> skrev:
>N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>To "argumenter" i een sætning. Det er
>DIG, som er dum, da du
>ikke kan formulere noget.

Dine indvendinger mod dit og dat drukner fuldstændigt i det
faktum, at du er erklæret pædofil.

Lær at leve med, at alle med blot en smule omløb står sammen om,
at du er klam på alle måder.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-07 21:57

"Peter Bang (slet 12AV6)" <peterbang@12AV6privat.dk> wrote in message

> Dine indvendinger mod dit og dat drukner fuldstændigt i det
> faktum, at du er erklæret pædofil.

Hvilket han også for lang tid siden skrev han var /er (altså pædofil) læs
evt selv på google groups tråden hed noget med pædofile (startet af ham)

> Lær at leve med, at alle med blot en smule omløb står sammen om,
> at du er klam på alle måder.

100% enig, tænk så er der alligevel ting vi er enige om ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 12-06-07 22:21

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
> [...]

Ja, han er en festlig fætter at have gående frit omkring.
Pædofil og ovenikøbet så stolt af det, at han praler med det.

Han bliver klogere.

>100% enig, tænk så er der alligevel
>ting vi er enige om ;)

Der er sikkert flere ting. Men lad det ikke blive en vane :)

Fra : N_B_DK

Dato : 13-06-07 00:38

"Peter Bang (slet 4TAG8)" <peterbang@4TAG8privat.dk> wrote in message

> Der er sikkert flere ting. Men lad det ikke blive en vane :)

Nej forhåbenligt ikke, hvad skal vi så diskutere ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-07 08:26

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> wrote in message news:f4lgos$ibu$7@aioe.org
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> skrev

> Folk som er mindre intelligente burde ikke have så mange poltike
> meninger, men istedet lytte til dem, som er født med højere
> intelligens, ligegyldigt hvilken race de havde.

Det ser jeg frem til du så begynder på, at citatfuske er dælme primitivt
(hvis man ikke lige gør opmærksom på det, dvs med et smil på læben)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder

Dato : 12-06-07 18:45

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>Det ser jeg frem til du så begynder på, at citatfuske er dælme primitivt
>(hvis man ikke lige gør opmærksom på det, dvs med et smil på læben)

Jeg gjorde det skam med et smil på læberne, din dejlige dreng

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-07 17:52

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> wrote in message news:f4mf1o$r6d$3@aioe.org
> N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

> Jeg gjorde det skam med et smil på læberne, din dejlige dreng

Ja men gjorde du andre opmærksom på det ? næ det havde du jo ikke nosser nok
til.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder

Dato : 12-06-07 20:03

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>Ja men gjorde du andre opmærksom på det ? næ det havde du jo ikke nosser nok
>til.

Du har ikke nosser nok til at skrive ærligt, og du er bange for
din egen far, tag og få dig et arbejde.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Malene P

Dato : 07-06-07 01:47

"Poul Nielsen" <fl@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/112/article306344.ece

Kun de værste køtere kan finde på den slags. Men Kim Larsen & Co har sikkert
masser af gode bortforklaringer på lager.

Malene P

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 07-06-07 12:04

"Poul Nielsen" <fl@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/112/article306344.ece

Hvor svært kan det være?

Det er en gruppe af 12-15 årige unge, som savner oplevelser i hverdagen og
hvor at forældrene helt åbentlyst glimrer med deres fravær.

Sommerferien står for døren og her er inspiration til oplevelser:

1) 3 ugers lejrskole på Hallandsåsen. Forældrer skal med den første uge og
være der i weekenderne. Der skal udstikkes nogle opgaver og kan de løse dem,
som kommer de hjem efter 3 uger - andre skal måske bruge en ekstra uge.
http://www.retsreformnu.dk/Retsreform/Challenge.htm

2) Adventure weekend i horsens statsfængsel (det nedlagte). Fred og ro til
at fokusere på fremtiden de valg fremtiden medfører, hvis der ikke bliver
foretaget nogle andre valg.
http://www.retsreformnu.dk/Retsreform/Prisonweekend.htm

3) Hvis man ikke gider ovennævnte, så byder Myre Mosen på en masse opgaver i
selskab med en voksen fra familien. Træer skal beskæres, affald skal
fjernes. Familien kan komme forbi med madkurv og hjertet kan lettes for
nogle af de bekymringer over fremtiden, som dagligdagen byder på.
http://www.retsreformnu.dk/RRN.htm

Der er ingen grund til at kede sig, hvorefter at de unge hurtigt kan komme
ud i noget dumt.

Så opråbet må være til kommunen:

Læs disse oplæg og sæt det igang. Hvor svært kan det være, når alternativet
til disse familier må være at en tvangsanbringelse for de unge og deres
søskende af hensyn deres truede fremtid er noget som bliver afgjort indenfor
de næste 14 dage?

Carsten Overgaard
http://www.secretprisonsforteens.dk (hemmelige fængsler for børn)
http://www.retsreformnu.dk (Nytænkning for landets skyld)
http://blog.myspace.com/covergaard3650

Fra : Poul E Hansen

Dato : 07-06-07 22:59

On 7 Jun., 15:56, "Per Vadmand" <p...@post.tele.dk> wrote:

> [...]
uanset alder?
> er ingen som helst grund til at bruge et par idioters syge adfærd til at
*en generel stemning op' -- nu havde hun ikke sagt alle fra
mellemøsten skal sendes hjem. Så hvorfor fokuserer du ikke på
forbrydelsen istedet for at gøre opmærksom på at alle indvandrere ikke
handler sådan?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-06-07 00:18

"Poul E Hansen" <ook@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Hvem er "de"? Kunne du ikke styre din paranoia et øjeblik?
> Dyrplageri er
> strafbart, og hvis man kender de skyldige, bliver de straffet
> strengt. Der
uanset alder?
> [...]
mellemøsten skal sendes hjem. Så hvorfor fokuserer du ikke på
forbrydelsen istedet for at gøre opmærksom på at alle

Nu er det jo Pernille der kommer med at "de" skal sendes ud -
uden at hun har belæg for hvem "de" er - og uden blot at tænke
over at det sagtens kan være danske statsborgere som altså ikke
blot kan sendes "ud".

Pernille har altså hverken belæg for at det er sket, det hun
påstår eller har belæg for hvem "de" er, men hun antager
fuldkommen udokumenteret at det er nogle "de" der har begået en
i øvrigt strafbar handling og at "de" skal "ud" og dermed kræver
det ikke megen begavelse at indse at hun naturligvis mener at
"de" er indvandrere.

Denne fremmedparanoia er ikke noget hun pludselig giver udtryk
for -det er noget hun altid giver udtryk for. Derfor har Per V
fuldkommen ret i sine indlæg.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-06-07 00:40

> Denne fremmedparanoia er ikke noget hun pludselig giver udtryk
> for -det er noget hun altid giver udtryk for. Derfor har Per V
> fuldkommen ret i sine indlæg.

Ja hvis det ikke forholdt sig som antaget, nemlig en flok invandrer drenge.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-06-07 07:18

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Ja hvis det ikke forholdt sig som antaget, nemlig en flok invandrer drenge.

indvandrerdrenge«. Der er en bunke af dem som er velintegrerede, uden
antydning af voldelige tendenser - og som vil være en drøm for enhver
mester at få som lærling.

Det ville du have vidst hvis du havde prøvet at arbejde som
lærer[vikar].
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 08-06-07 07:28

> indvandrerdrenge«. Der er en bunke af dem som er velintegrerede, uden
> antydning af voldelige tendenser - og som vil være en drøm for enhver
> mester at få som lærling.

Jeg har ingen steder skrevet noget om alle, men langt de fleste kan ikke
have haft den store tvivl om hvem det var i præcis dette tilfælde, det er jo
ikke første gang der er ballade men bestemte grupper i det område vel ?

Ps. ville du selv ønske en af de involverede som lærling ?

> Det ville du have vidst hvis du havde prøvet at arbejde som
> lærer[vikar].

Jeg evner ikke at undervise børn/unge uden de har et vist uddannelses
niveau, skal jeg sidde og skære alt ud i pap for dem, ville jeg hurtigt
kalde dem idioter, og det er ikke velset alle steder (og nej jeg er kold om
det er politisk korrekt, men der findes nu idioter, og jeg kalder en skovl
for en skovl, etc.).

Fra : Per Rønne

Dato : 08-06-07 08:18

> [...]

> ikke første gang der er ballade men bestemte grupper i det område vel ?
>
> Ps. ville du selv ønske en af de involverede som lærling ?

Nu har akademikere ikke lærlinge ...

Og så længe det drejer sig om voldelige og utilpassede børn og unge, som
det tilsyneladende drejer sig om i Nivå, så ville jeg vel heller ikke
være synderligt interesseret.

> [...]
> det er politisk korrekt, men der findes nu idioter, og jeg kalder en skovl

Ja, jeg er mest vant til dem på gymnasieniveau.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 08-06-07 08:36

> Og så længe det drejer sig om voldelige og utilpassede børn og unge,
> som det tilsyneladende drejer sig om i Nivå, så ville jeg vel heller
> ikke være synderligt interesseret.

Næ jeg ville heller ikke.

> Ja, jeg er mest vant til dem på gymnasieniveau.

Hvad niveaet er er sådan set ligegyldigt, bare de kan hvad der forventes de
kan på det niveau/klassetrin de er på.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-06-07 09:40

> [...]

> Næ jeg ville heller ikke.

> Hvad niveaet er er sådan set ligegyldigt, bare de kan hvad der forventes de

Her er niveauet faldet markant, som en naturlig følge af enhedsskolens
indførelse på mellemskoleniveau.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-06-07 07:10

> Her er niveauet faldet markant, som en naturlig følge af
> enhedsskolens
> indførelse på mellemskoleniveau.

Sikke da noget udokumenteret vås at komme med - jeg kunne lige
så godt sige at hvis niveauet på gymnasierne er faldet, så
skyldes det de mildest talt elendige gymnasielærere der
pludselig skal lave noget i forhold til den tidligere dovenskab
der prægede dem fordi der tidligere ikke forlangtes af dem at de
overhovedet havde begreb om undervisning.

Jeg har såmænd oplevet ved et besøg i et brobygningsforløb, at
en gymnasielærer i matematik stod og talte ind i tavlen og
lavede massevis af formler og beregninger på samme, men aldrig
havde øjenkontakt med eleverne og derfor ikke anede hvordan en
gymnasieelev så ud. Det er ikke underligt at disse elever ikke
levede op til de uhyrlige krav han stillede - han kunne
simpelthen ikke undervise - jeg har mødt seminariestuderende der
var bedre funderet til matematisk undervisning end ham.

En sådan karl burde fyres omgående - men sådan er det jo ikke i
den gymnasiale verden. Har man en gang bestået pædagogikum, så
er man fredet i klasse A. Men i dag kræves der noget mere
pædagogik - dog ville ovennævnte ikke kunne bestå dette fag med
mig som censor -helt klart.

Men dit vrøvl om niveaufald er ikke noget du kan dokumentere og
det har du alrig kunnet, men du fremturer gladeligt med
vrøvlet - det er mere sandsynligt at jeg har ret når jeg i
sproggruppen hævder at det er engelsk påvirkning der gør at folk
staver skrækkeligt, fx når de skiller sammensatte substantiver
end det er sandsynligt at du har ret i at niveauet er faldet.

Som sagt: det der er faldet er gymnasielærernes evindelige
kæften op om dette uden at ville påtage sig ansvaret for hvem de
lukker ind i varmen.

Jeg har i år været med til at indstille nogle elever til prøve
(vi må kun indstille til prøve eller direkte) - fordi jeg mente
at de hverken fagligt eller modenhedsmæssigt (og det SKAL vi
som skolelærere gøre -vi må IKKE indstille alene på
karaktererne) var egnet.

Fanden tage mig om så ikke gymnasiet "ved en fejl" alligevel lod
dem gå direkte ind - (og her er jeg sikker på at deres niveau er
så ringe at de næppe overlever). Så kan de bagefter sige at det
er folkeskolens skyld.

Og Per, du mangler stadig at dokumentere at det skulle være
enhedsskolens skyld - enhedsskolen har ikke ændret fundamentalt
på den måde eleverne undervises på - selv da jeg i 50'erne gik i
skole, var der en lærer til en klasse og undervisningen foregik
på mange måder som i dag - den eneste forskél er at man også
giver plads for at eleverne kan lære andet end ex catedra - og
reformpædagogikkens gennembrud har i det mindste gjort at
eleverne også kan komme til at opleve tingene in natura og ikke
skulle nøjes med at se på dyr på plancher uden at se dem i
virkeligheden.

Endelig glemmer du helt at folkeskolen ikke eksplicit skal danne
til gymnasierne. At nogle ikke burde gå der er velkendt, men det
har der heller ikke været nogen garanti for før enhedsskolen,
ligesom du ikke kan dokumentere at den delte skole skabte bedre
gymnasieelever - den eneste undersøgelse mig bekendt om dette
viste tværtimod at der IKKE var den store forskel mellem en delt
og en ikke-delt skole - og hvis der var så var det til den
udelte skoles fordel.

Men du fremturer gang på gang uden belæg for tingene i håbet om
at nogle falder for din billige retorik -

Sandheden er at gymnasierne nu får penge pr. elev, at de er
"sultne" og derfor lader de næsten hvem-som-helst frekventere
gymnasierne fordi det er de små årgange p.t. der skal i
gymnasiet. Det handler om stillinger, ikke om niveaufald.

Fra : Per Rønne

Dato : 09-06-07 08:28

> [...]

> der prægede dem fordi der tidligere ikke forlangtes af dem at de
> overhovedet havde begreb om undervisning.

Jeg kan anbefale dig at se lidt i:

Kristensen & Rindung. Matematik I.
Pihl & Storm. Fysik I.

Begge fra Gads forlag. De var standard i hhv matematik og fysik i 1.
gymnasieklase, som eleverne kunne starte i lige efter afslutningen af 2.
realklasse.

Prøv at vurdere hvor mange af dine elever i 9. klasse der i fag som
matematik og fysik efter sommerferien kan klare sådanne skolebøger. Mit
gæt er at det kan ingen.

Jeg kan se at bøgerne kan lånes fra Københavns kommunes biblioteksvæsen.
Sikkert også fra Tårnby eller Dragør - ja, jeg ved ikke hvilken af de to
kommuner du bor i.

> [...]
> at de hverken fagligt eller modenhedsmæssigt (og det SKAL vi
> som skolelærere gøre -vi må IKKE indstille alene på

Og netop inden for den sidste uge har rektorerne foreslået, at de får
mulighed for at forlange at elever med for lave gennemsnit skal
gennemføre en optagelsesprøve, inden de kan optages i gymnasiet. Som
situationen er nu er det udelukkende folkeskolens indstilling [vel
inspektørens, ikke lærernes], der er afgørende.

> [...]
> dem gå direkte ind - (og her er jeg sikker på at deres niveau er
> så ringe at de næppe overlever). Så kan de bagefter sige at det

Ja, jeg har prøvet elever, som helt klart hørte til på en teknisk
skole. På en lærlingeuddannelse uden for store teoretiske krav.

> Og Per, du mangler stadig at dokumentere at det skulle være
> enhedsskolens skyld - enhedsskolen har ikke ændret fundamentalt
> på den måde eleverne undervises på

Jeg taler ikke om enhedsskolens måde at undervise på, men om det
enhedsskolen underviser i. Og når alle skal være med, må man naturligvis
indskrænke det fagene. I matematik har man eksempelvis måttet droppe al
bevisførelse, noget der i min realskole var det helt centrale.

> [...]
> viste tværtimod at der IKKE var den store forskel mellem en delt
> og en ikke-delt skole - og hvis der var så var det til den

Ja, stort set alle gymnasielærere siger altså det modsatte.

Men det er da rigtigt at folkeskolen ikke eksplicit skal undervise op
til gymnasieskolen. Jeg argumenterer blot for en folkeskoleretning der
sigter direkte herimod, og afsluttende med en 'mellemskoleeksamen' efter
9. klasse, som samtidig hvis bestået vil give adgang til gymnasieskolen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-06-07 08:43

> [...]
> fysik i 1.
> gymnasieklase, som eleverne kunne starte i lige efter

AT pensum er anderledes i dag end dengang har altså intet med
niveaufald at gøre - det er højst et fravalg af noget andet og
tilvalg af noget andet - akkurat som man i dag vel næppe mere
vil beskæftige sig med BASIC i programmering - eller hva'?

> [...]
> fag som
> matematik og fysik efter sommerferien kan klare sådanne
'
Fordi der ikke er undervist efter dem og fordi det ikke indgår i
pensum- og det gør det heller ikke på gymnasiets C-niveau.

> [...]
> biblioteksvæsen.
> Sikkert også fra Tårnby eller Dragør - ja, jeg ved ikke

Har jeg ingen interesse i - jeg underviser p.t. ikke i
matematik. Og jeg vil også bede mig fritaget for at gøre det,
selvom jeg har gjort det i mange år tidligere. Jeg mener at de
stakkels elever skal have lærere der brænder for faget og ikke
for folk som absolut ikke gider det, hvis de kan slippe for det.

Jeg vil da heller ikke bede dig om at undervise i musik, selvom
du sikkert kender en masse klassikere.

> [...]
> skal
> gennemføre en optagelsesprøve, inden de kan optages i

De skal være så hjertelig velkomne -det har jeg advokeret for i
årevis -men så må man også forlange at rektorerne og
gymnasielærerne ved hvad der er undervist efter på de
forskellige trin (9.klasse- 10.klasse - som nu formentlig
afskaffes i år 2008)

Som
> situationen er nu er det udelukkende folkeskolens indstilling
> [vel
> inspektørens, ikke lærernes], der er afgørende.

Nej, det er ikke korrekt- rektor kan på sit gymnasium vælge at
optage elever der også er indstillet til prøve, uden denne
prøve. Alt står i rektors hånd. Han kan dog ikke sige at en elev
der er indstillet, ikke må komme, da eleven har en retsgaranti
for at komme ind efter en indstilling. Men hvis rektorerne vil
lægge tid og mandskab til prøver for ALLE elever og ikke kun
dem, der har et lavt karaktergennemsnit, for det siger intet om
elevens egnethed overhovedet til at gennemføre en gymnasial
uddannelse, og dermed også vil påtage sig ansvaret for at tale
med alle eleverne og om deres motivation for at ville
frekventere et gymnasium, så ser jeg gerne at det sker. Så kan
det da være at vi bliver fri for våsede udtalelser om
"niveausænkning" m.v.

> Ja, jeg har prøvet elever, som helt klart hørte til på en
> teknisk
> skole. På en lærlingeuddannelse uden for store teoretiske
> krav.

netop.

> [...]
> droppe al
> bevisførelse, noget der i min realskole var det helt centrale.

Det er så din opfattelse- bevisførelser er ikke noget man
benytter sig af på gymnasiets C-niveau, så det er fuldkommen
ligegyhldigt. Kun hvis man vil vælge mere matematisk betonede
fag på højniveau, kræves der bevisførelse, ja, endda kun hvis
det er eksplicit matematik, man har - det er ikke nødvendigt og
ret ligegyldigt at bevise noget, som allerede er bevist -det er
som at opfinde den dybe tallerken en gang til. Man kan sagtens
fx blive en udmærket biolog selvom man ikke er i stand til at
bevise alle de matematiske udredninger, der findes i matematisk
bevisførelse - det er kun matematikere, der kan finde på den
slags. Jeg afskyede bevisførelser og lærte alligevel at benytte
infinitisimalregning og løse ligninger i øvrigt.

> Ja, stort set alle gymnasielærere siger altså det modsatte.

Det må du så dokumentere -jeg kender adskillige gymnasielærere
og de siger ikke det modsatte - og dem, der måtte sige det, ved
simpelthen ikke hvad de taler om - jeg har aldrig set et eneste
bevis (som du jo er så glad for) at det er enhedsskolens skyld
at nivaeuet er faldet (givet ud fra den forudsætning at det
faktisk er tilfældet -hvilket jeg altså bestrider indtil jeg har
set et bevis på det).

> [...]
> sigter direkte herimod, og afsluttende med en
> 'mellemskoleeksamen' efter
> 9. klasse, som samtidig hvis bestået vil give adgang til

Det ville betyde at folk uden fx forståelse for matematik ikke
skulle kunne komme i gymnasiet, selvom vi i dansk historie kan
mønstre mange fremragende læger, forskere etc. som heller ikke
var kommet i gymnasiet, hvis de var blevet tvunget til at lære
gymnasiematematik. Det går jeg ikke ind for.

Fra : Per Rønne

Dato : 09-06-07 09:28

> [...]

> AT pensum er anderledes i dag end dengang har altså intet med
> niveaufald at gøre - det er højst et fravalg af noget andet og

Det er et fravalg af egentlig matematik til fordel for regning - fordi
ikke alle børn i folkeskolen kan lære egentlig matematik.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-06-07 18:28

> Det er et fravalg af egentlig matematik til fordel for
> regning - fordi
> ikke alle børn i folkeskolen kan lære egentlig matematik.

Den fik jeg ikke - der undervises i matematik i folkeskolen -
ikke eksplicit i regning. Og naturligvis kan ikke alle børn i
folkeskolen lære matematik: enhver kan forstå betydningen af 2
æbler, kun de færreste kan forstå betydningen af x æbler.

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-06-07 18:46

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Og naturligvis kan ikke alle børn i folkeskolen lære matematik: enhver kan
> forstå betydningen af 2 æbler, kun de færreste kan forstå betydningen af x
> æbler.

Aha, det er nok der de røde går galt i byen.

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 15-06-07 07:42

> [...]

> folkeskolen lære matematik: enhver kan forstå betydningen af 2
> æbler, kun de færreste kan forstå betydningen af x æbler.

I realiteten er den undervisning der gives /regning/, som man da godt
kan siges er en del af matematikken.

Men egentlig matematik har altså en god det at gøre med bevisførelser.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 15-06-07 16:39

> I realiteten er den undervisning der gives /regning/, som
> man da godt
> kan siges er en del af matematikken.

ligninger undervises der fx. i fra 7.klasse - det er måske
ikke matematik? Nej, der undervises ikke i
infinitisimalregning, men der undervises både i
trekantsberegning (geometri) ligninger (1. og
2.gradsligninger) m.v. så du tager helt fejl.Der undervise i
matematik i folkeskolen.

> Men egentlig matematik har altså en god det at gøre med
> bevisførelser.

Det behøver det ikke at have - fx arbejder biologer eller
statistikere da med matematisk anvendelse til daglig uden at
de arbejder med bevisførelser. Fysikere og kemikere gør
ligeså. Det er ikke defineret sådan at man kun kan tale om
matematik hvis der også føres bevis for udsagnene - det er din
egen opfindelse.

Fra : El Trabajador

Dato : 08-06-07 07:21

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> indvandrerdrenge«. Der er en bunke af dem som er velintegrerede, uden
> antydning af voldelige tendenser - og som vil være en drøm for enhver
> mester at få som lærling.

Ikke alle muhamedanere er terrorister, men alle terrorister er
muhamedanere.
--
El Trabajador

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-06-07 08:16

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> Ikke alle muhamedanere er terrorister, men alle terrorister er
> muhamedanere.

javel ja. Så ETA i Spanien og de Tamilske Tigere er også muslimer ?

Sikker da en tosset påstand at komme med ...

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 08-06-07 08:47

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> Ikke alle muhamedanere er terrorister, men alle terrorister er
> muhamedanere.

Og det siger du i de dage, hvor ETA i det spanske baskerland lige har
meddelt, at de vil genoptage terroren?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-06-07 20:39

"Per Rønne" wrote:

> Og det siger du i de dage, hvor ETA i det spanske baskerland lige har
> meddelt, at de vil genoptage terroren?

Den muslim som oprindeligt kom med ovenstående skrev og , "men næsten alle
terrorister er muslimer".

Derudover bomber ETA jo ikke overalt i verden, og deres aktioner i Spanien
kommer ikke nær op på siden af det islamistiske terrorangreb i Madrid, - som
endog kun ved et mirakel ikke blev endnu værre.

Fra : Per Rønne

Dato : 09-06-07 05:58

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> Den muslim som oprindeligt kom med ovenstående skrev og , "men næsten alle
> terrorister er muslimer".

Og det er så fuldstændigt korrekt, i hvert fald i nutiden.

> Derudover bomber ETA jo ikke overalt i verden, og deres aktioner i Spanien
> kommer ikke nær op på siden af det islamistiske terrorangreb i Madrid, - som
> endog kun ved et mirakel ikke blev endnu værre.

Fuldstændigt korrekt, også hvis vi sammenligner med de tamilske tigre.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 08-06-07 17:34

On Fri, 8 Jun 2007 08:17:51 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>indvandrerdrenge«.

nej

masser af ikke-muhamedanske indvandrere er ganske normale mennesker

Fra : Per Rønne

Dato : 08-06-07 18:27

@ <1@invalid.net> wrote:

> nej
>
> masser af ikke-muhamedanske indvandrere er ganske normale mennesker

Det gælder faktisk også for flertallet af muslimke indvandrerdrenge.
Ikke at jeg dog af den grund ønsker en større andel af muslimer i
befolkningen af den grund.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 08-06-07 15:37

On Fri, 8 Jun 2007 01:39:50 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

>Ja hvis det ikke forholdt sig som antaget, nemlig en flok invandrer drenge.

som der gentagne gange har været alvorlige problemer med

Fra : Poul E Hansen

Dato : 08-06-07 08:50

On 8 Jun., 01:17, "Arne H. Wilstrup" <n...@invalid.com> wrote:

> [...]
> indvandrere ikke
> handler sådan?
>
> Nu er det jo Pernille der kommer med at "de" skal sendes ud -
Nu var det en grov forbrydelse de begik.