Sult i USA koster 500 mia om året
Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 06-06-07 06:54

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article305966.ece

USA er det store forbilde for mange danske politikkere.

Der skal altså være flere som sulter her i landet

http://ekstrabladet.dk/112/article305964.ece

Store områder og hele byer skal få lov til at ligge hen i ruiner. Styret
af bander, som skyder på hinanden.

Kunne man ikke finde nogen bedre forbilleder?

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-06-07 07:21

"Peter Ole Kvint" <haabet@danbbs.dk> wrote in message
> [...]
> af bander, som skyder på hinanden.
>
> Kunne man ikke finde nogen bedre forbilleder?

Fx Frankrig hvor store områder ligger hen i ruiner, styret af bander
Eller England hvor store områder er "no-go" for ikke asiater

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 06-06-07 13:01

Knud Larsen skrev:
> "Peter Ole Kvint" <haabet@danbbs.dk> wrote in message

> Fx Frankrig hvor store områder ligger hen i ruiner, styret af bander
> Eller England hvor store områder er "no-go" for ikke asiater

Hvor ligger disse områder, så jeg kan blive selvmordsturist ved at
besøge dem?

Peter

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-06-07 13:33

> Hvor ligger disse områder, så jeg kan blive selvmordsturist ved at besøge
> dem?

Vil du have tilsendt Google earth kort over dem?

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 06-06-07 17:43

Knud Larsen skrev:
> "Peter Ole Kvint" <haabet@danbbs.dk> wrote in message

> Vil du have tilsendt Google earth kort over dem?

gerne kildehenvisninger også gerne Google earth.

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-06-07 18:18

> gerne kildehenvisninger også gerne Google earth.

Jeg kan ikke hjælpe med selvmord, det er forbudt.

Fra : @

Dato : 06-06-07 14:50

On Wed, 6 Jun 2007 08:21:15 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

>"Peter Ole Kvint" <haabet@danbbs.dk> wrote in message

>Fx Frankrig hvor store områder ligger hen i ruiner, styret af bander
>Eller England hvor store områder er "no-go" for ikke asiater

eller Danmark(Gellerup) hvor muhamedanske bander angriber politi og
fredelige borgere med krysantemumbomber, bomberør og store sten

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Peter B. P.

Dato : 06-06-07 13:39

Peter Ole Kvint <haabet@danbbs.dk> wrote:

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article305966.ece
>
> USA er det store forbilde for mange danske politikkere.
>
> Der skal altså være flere som sulter her i landet

Godt nok en kioskbasker, men hvad er kilden? Det nævner EB intet om.

> http://ekstrabladet.dk/112/article305964.ece
>
> Store områder og hele byer skal få lov til at ligge hen i ruiner. Styret
> af bander, som skyder på hinanden.
>
> Kunne man ikke finde nogen bedre forbilleder?

Uoverraskende en fordrejelse fra din side, det ikek forholder sig til
årsagerne til bankekriminaliteten - nemlig det lukrative narkomarked.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 06-06-07 16:00

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse news:1hzaj9j.9o0x551q2txerN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...

> Godt nok en kioskbasker, men hvad er kilden? Det nævner EB intet om.

"Ritzau /Nyheder - 02:52 - 06. jun. 2007"

Jan Rasmussen

Fra : Peter B. P.

Dato : 06-06-07 16:47

Jan Rasmussen <1@2.3> wrote:

> [...]
> kilden? Det nævner EB intet om.
>
> "Ritzau /Nyheder - 02:52 - 06. jun. 2007"

Nej. Ophavsmanden til undersøgelsen.

Fra : @

Dato : 06-06-07 14:47

On Wed, 06 Jun 2007 07:54:19 +0200, Peter Ole Kvint <haabet@danbbs.dk>
wrote:

>USA er det store forbilde

USA er et land mange folk ønsker at flytte til

ikke et land folk flygter fra -

gad vide hvorfor alle de enøjede USA-kritikere aldrig hæfter sig ved
dette

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 06-06-07 17:49

@ skrev:

> USA er et land mange folk ønsker at flytte til
>
> ikke et land folk flygter fra -
>
> gad vide hvorfor alle de enøjede USA-kritikere aldrig hæfter sig ved
> dette

Vi har da mange amerikanske flygtninge

Derforuden er der flygtninge fra den ene stat til den anden inden for
USA. Problemerne forsvinder bare ikke, fordi nissen flytter med.

Fra : @

Dato : 06-06-07 21:35

On Wed, 06 Jun 2007 18:48:56 +0200, Peter Ole Kvint <haabet@danbbs.dk>
wrote:

>Vi har da mange amerikanske flygtninge

såh

>Derforuden er der flygtninge fra den ene stat til den anden inden for
>USA.

det hedder ikke flygte men flytte

og ændrer stadigvæk ikke ved det faktum som de enøjede USA-hadere ikke
vil erkende nemlig at
USA er et land mange folk ønsker at flytte til
ikke et land folk flygter fra -

hvad med om du forholder dig til dette?

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 06-06-07 22:11

@ skrev:

> [...]
> vil erkende nemlig at
> USA er et land mange folk ønsker at flytte til

Hvordan skal jeg forholde mig det? Der er altid nogen som har det
dårligere end andre.

Amerikanerne gør jo livet surt for dem selv.

Fra : @

Dato : 06-06-07 22:21

On Wed, 06 Jun 2007 23:10:35 +0200, Peter Ole Kvint <haabet@danbbs.dk>
wrote:

>Hvordan skal jeg forholde mig det?

ved blankt at erkende at USA må være et godt sted
FORDI folk ønsker at rejse dertil

ikke derfra

Fra :    ab©

Dato : 07-06-07 11:33

> ved blankt at erkende at USA må være et godt sted
> FORDI folk ønsker at rejse dertil

Sæt et stearinlys udenfor når det er mørkt - i løbet af kort tid vil der
ligge en masse døde insekter, der er blevet brændt af - de er alle blevet
tiltrukket, for de har "set lyset" ....

ab©

Fra : @

Dato : 07-06-07 15:14

On Thu, 7 Jun 2007 12:33:14 +0200, "   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk>
wrote:

> [...]
>ligge en masse døde insekter, der er blevet brændt af - de er alle blevet

og?

Fra : Lars Ehlers

Dato : 07-06-07 07:27

wrote:

>Derforuden er der flygtninge fra den ene stat til den anden inden for
>USA. Problemerne forsvinder bare ikke, fordi nissen flytter med.

Så hvis jeg nu flytter fra Californien til Nevada, så er jeg en
flygtning? Kan sgu ikke finde nogen flygtefirmaer i telefonbogen.

--
Lars Ehlers

Fra : @

Dato : 07-06-07 14:55

On Wed, 06 Jun 2007 23:26:54 -0700, Lars Ehlers
<ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Så hvis jeg nu flytter fra Californien til Nevada, så er jeg en
>flygtning? Kan sgu ikke finde nogen flygtefirmaer i telefonbogen.

der er vist slet ingen ende på at det vås USA-haderne kan opdigte

at folk flytter efter guldet er åbenbart noget negativt når der sker i
USA, men positivt når der tales om arbejdskraftens fri bevægelighed i
EU