AFR´s "bedre" halvdel ...
Fra :    ab©

Dato : 05-06-07 17:30

(dårligere kan det vel næppe blive) ... udbreder sig nu mod ungdom,
forældreansvar o.s.v.

Når man ser, hvor forkvaklet deres søn fører sig frem vedr. "the american
way" - ja, så må man virkelig ryste på hovedet. Der er jo tale om en hel
surrealistisk familie / fremfærd / opfattelse af den virkelige verden :-/

ab©

Fra : Alucard

Dato : 05-06-07 17:49

On Tue, 5 Jun 2007 18:30:03 +0200, "   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk>
wrote:

>(dårligere kan det vel næppe blive) ... udbreder sig nu mod ungdom,
>forældreansvar o.s.v.
>
>Når man ser, hvor forkvaklet deres søn fører sig frem vedr. "the american
>way" -

Hvad "forkvaklet" er der ved hans søn's "fremføring"...???

>ja, så må man virkelig ryste på hovedet. Der er jo tale om en hel
>surrealistisk familie / fremfærd / opfattelse af den virkelige verden :-/

Fordi DU mener deres verden er "surrealistisk", så behøver den IKKE at
være det (det kunne jo være DIN "verden" det var galt med).....

Fra :    ab©

Dato : 06-06-07 12:05

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad "forkvaklet" er der ved hans søn's "fremføring"...???

Du mener måske også, at folk ikke kan være fattige, hvis de har en
microbølgeovn o.s.v. ? Virkeligt argumenter der rykker - og du har åbenbart
ikke stiftet bekendtskab med denne dårlige / lattervækkende kopi af AFR ?

Det er jo som når Erasmus beviser, at hans mor er en sten.

Mange millionærer i United Bluff er startet som avisdrenge - ergo kan du
blive millionær, hvis du bare starter som avisdreng :-/

ab©

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-06-07 13:18

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo som når Erasmus beviser, at hans mor er en sten.
>
> Mange millionærer i United Bluff er startet som avisdrenge - ergo kan
> du blive millionær, hvis du bare starter som avisdreng :-/

Øh? Logik er tydeligvis ikke din og Erasmus' stærke side.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra :    ab©

Dato : 06-06-07 15:20

>" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Øh? Logik er tydeligvis ikke din og Erasmus' stærke side.

Det var jo mig, der efterlyser logik i "tøsedrengens" argumentation ?

ab©

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-06-07 21:54

> Det var jo mig, der efterlyser logik i "tøsedrengens" argumentation ?

Måske du skulle nærlæse dit forrige indlæg?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Alucard

Dato : 06-06-07 13:53

On Wed, 6 Jun 2007 13:05:13 +0200, "   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk>
wrote:

>Du mener måske også, at folk ikke kan være fattige, hvis de har en
>microbølgeovn o.s.v. ?

Jeg skelner mellem REEL fattigdom og RELATIV fattigdom....

>Virkeligt argumenter der rykker - og du har åbenbart
>ikke stiftet bekendtskab med denne dårlige / lattervækkende kopi af AFR ?

Jeg har ikke læst hvad han har skrevet, men udfra de latterlige
personangreb som han er ude for, så kan det ikke være helt ude i
skoven...

>Det er jo som når Erasmus beviser, at hans mor er en sten.

Forklar... forklar....

>Mange millionærer i United Bluff er startet som avisdrenge - ergo kan du
>blive millionær, hvis du bare starter som avisdreng :-/

Dit USA-had slører din objektivitet...

Fra : Peter B. P.

Dato : 05-06-07 17:51

> [...]

> surrealistisk familie / fremfærd / opfattelse af den virkelige verden :-/

Er det den bedste kritik som venstrefløjen har at byde på af HFR efter
rhans nye bog er kommet ud? Skal vi ikke også høre lidt brægen om at
knægtens "menneskesyn" er ukorrekt osv osv? Og for en god ordens skyld
en indkastet kommentar om at han gerne så de svage liggende døende i
rendestenen?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk