Republikanerne har brug for et nyt terrora~
Fra : BigBother

Dato : 05-06-07 13:19

http://infowars.com/articles/us/gop_yearing_for_terror_is_new_strategy.htm

Så må vi se om de får det.

--
It looks like there was a conspiracy behind 9/11 if you really look at all
the facts - a lot of families now feel the same way.
- Bill Doyle, leder af Coalition of 9/11 Families

Fra : Per Rønne

Dato : 05-06-07 14:01

BigBother <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:

> http://infowars.com/articles/us/gop_yearing_for_terror_is_new_strategy.htm
>
> Så må vi se om de får det.

Skulle de tænke sådan, så må de da forbande dem, der forhindrede
terrorangrebet mod John F Kennedy Airport.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : BigBother

Dato : 05-06-07 14:50

> Skulle de tænke sådan

Det indrømmer de jo selv at de gør.

Fra : Jesper

Dato : 05-06-07 15:25

BigBother <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:

> http://infowars.com/articles/us/gop_yearing_for_terror_is_new_strategy.htm
>
> Så må vi se om de får det.

Anskaf dig en ny sølvpapirshat. Den gamle er slidt op af de kraftige CIA
tankelæsningsstråler.

http://zapatopi.net/afdb/
--
Jesper

Fra : BigBother

Dato : 05-06-07 16:32

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Anskaf dig en ny sølvpapirshat. Den gamle er slidt op af de kraftige CIA
> tankelæsningsstråler.
>
> http://zapatopi.net/afdb/

Er den ikke ved at være lidt træt efterhånden? Jeg kunne forstå det, hvis
jeg ikke var i stand til at argumentere for mine synspunkter og kaldte alle
der var uenige for idioter, ligesom f.eks. Steen Hjortsø.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-06-07 17:05

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message

> Er den ikke ved at være lidt træt efterhånden? Jeg kunne forstå det,
> hvis jeg ikke var i stand til at argumentere for mine synspunkter

Du ser konspirationer overalt og konstant, er det ikke lidt trættende ?

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : BigBother

Dato : 05-06-07 22:38

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message

> Du ser konspirationer overalt og konstant, er det ikke lidt trættende ?

Har jeg skrevet noget om konspirationer i denne tråd? Eller er det dig, der
ser konspirationer alle vejne?

Fra : Alucard

Dato : 05-06-07 15:48

On Tue, 5 Jun 2007 14:18:58 +0200, "BigBother"
<uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:

>http://infowars.com/articles/us/gop_yearing_for_terror_is_new_strategy.htm
>
>Så må vi se om de får det.

For helvede..... Husk din sølvpapirshat.... ))

Fra : Michael Weber

Dato : 05-06-07 22:59

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> the facts - a lot of families now feel the same way.
> - Bill Doyle, leder af Coalition of 9/11 Families

En hvilken som helst præsident i U.S.A. får politisk arbejdsro, når nationen
er under angreb.
Det er der vel ikke noget unaturligt i.