Deadline & pseudo-nyheder
Fra : Per Rønne

Dato : 05-06-07 05:54

Nu er det anden gang jeg iagttager Kurt Strand, der tit står for
Deadline 22:30, gå helt over stregen i forhold til sport. Deadline skal
være DRs seriøse nyhedsudsendelse, og hvad gør Kurt Strand når der er en
ikke-nyhed fra sportsverden?

Bruger størstedelen af udsendelsen på Bjarne Riis dopingsag,, eller en
fodboldlandskamp mellem Danmark og det Sverige, der siden Bråvallaslaget
har været vores arvefjende.

Kurt Strand synes i sin sportsgalskab at være uegnet til Deadline.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-06-07 08:15

> [...]
> har været vores arvefjende.
>
> Kurt Strand synes i sin sportsgalskab at være uegnet til Deadline.

Når jeg ser det er ham, gider jeg næsten ikke lukke op, - og ikke kun pga
hans sportsudsendelser. Han er helt sikkert den ringeste journalist på den
udsendelse, - en Breum er jo helt utrolig god, indlevende, interesseret og
vidende om emnet, og ikke en "Hvad FØLTE du, da du tabte bukserne - mand".

Det bedste ved at vi ikke kommer til EM, er at man slipper for at høre om
fodbold i ugevis fra morgen til aften.

Fra : Peter B. P.

Dato : 05-06-07 13:06

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> har været vores arvefjende.
>
> Kurt Strand synes i sin sportsgalskab at være uegnet til Deadline.

Er du glad for hvadan dine licenspenge anvendes?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Per Rønne

Dato : 05-06-07 13:34

Peter B. P. <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote:

> Er du glad for hvadan dine licenspenge anvendes?

Jeg synes at det er godt at sporten nu nedprioriteres. Det er dog
samtidig tydeligt at ikke alle journalister er lige velegnede til at
lave seriøse nyhedsprogrammer.

Man begynder faktisk at savne Martin Krasnik, der igen har koncentreret
sig om Weekendavisen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk