Det typiske lovmageri - politikere fritage~
Fra : Peter B. P.

Dato : 04-06-07 14:29

http://www.180grader.dk/nyheder/Politikere_vil_undslippe_egen_rygelov.ph

Christiansborg delvist undtaget for den nye rygelov.

Suk.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-07 15:00

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote in message
> http://www.180grader.dk/nyheder/Politikere_vil_undslippe_egen_rygelov.ph
>
> Christiansborg delvist undtaget for den nye rygelov.

Citat:

Men rygning på kontorerne vil Enhedslistens Sundhedsordfører ikke finde sig
i:

"Hvis det bliver udgangen på præsidiets møde, så melder jeg Folketinget til
Arbejdstilsynet klokken 08:00 15. august, hvor rygeloven træder i kraft,"
siger han ifølge Politiken.dk

Tænk det er første gang (jeg kan huske ihvertfald) at jeg har set noget
fornuftigt fra den kant, personligt mener jeg dog den rygelov er rablende
sindsyg, men skal den gælde for nogen, gælder det for alle, incl tosserne
selv der har besluttet det.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Per Rønne

Dato : 04-06-07 16:43

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> Boykot Berlinske!

Berliner Tageszeitung?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 17:29

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> sindsyg, men skal den gælde for nogen, gælder det for alle, incl tosserne

ISÆR for tosserne der har besluttet det, fristes jeg næsten til at sige

/Kim

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 04-06-07 15:25

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.180grader.dk/nyheder/Politikere_vil_undslippe_egen_rygelov.ph
>
> Christiansborg delvist undtaget for den nye rygelov.

Selvfølgelig, hvis vi skal tilslutte os det globaliserede samfund og være en
del af EU SKAL vores politikere som politikerne i andre lande selvfølgelig
rage til sig og lave særregler for sig selv.

Alt andet vil være unaturligt.

Carsten Overgaard
http://www.secretprisonsforteens.dk (hemmelige fængsler for børn)
http://www.retsreformnu.dk (Nytænkning for landets skyld)
http://blog.myspace.com/covergaard3650

Fra : Kim2000

Dato : 04-06-07 16:02

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.180grader.dk/nyheder/Politikere_vil_undslippe_egen_rygelov.ph
>
> Christiansborg delvist undtaget for den nye rygelov.

Hvis der må ryges på enkeltmandskontorer må de herrer præste fandme også
selv gøre rent og tømme skraldet, men det gider de jo nok ikke, så må de gå
ud foran Christiansborg og ryge i sne og regn. Eller gøre os alle den
tjeneste at stoppe i Folketinget.
mvh
Kim

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-06-07 18:40

Kim2000 wrote:

> [...]
> så må de gå ud foran Christiansborg og ryge i sne og regn. Eller gøre
> os alle den tjeneste at stoppe i Folketinget.

Her er jeg undtagelsesvis enig med Krarup - at forbyde folk at ryge i enrum,
er noget talibansk puritanismehysteri.

Per V.

--
CEPOS: Concentration of Extraordinarily Preposterous Organized
Self-assertiveness

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-07 19:09

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> Her er jeg undtagelsesvis enig med Krarup - at forbyde folk at ryge i
> enrum, er noget talibansk puritanismehysteri.

Det er muligt du mener det, men tænk på ventilations anlæg, rengøring, osv.
det er ikke muligt at afskære røgen til kun et kontor.

Fra : Egon Stich

Dato : 04-06-07 21:41

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:46644e72$0$68233$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Her er jeg undtagelsesvis enig med Krarup - at forbyde folk at ryge i enrum,
> er noget talibansk puritanismehysteri.
>
> Per V.

Akademikerfis i renkultur--
Den psykopatiske askese breder sig---
Nu er det øllerne og maden, der står for tur--

Egon

Fra : @

Dato : 04-06-07 19:23

On Mon, 4 Jun 2007 15:29:11 +0200, peter@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B.
P.) wrote:

>http://www.180grader.dk/nyheder/Politikere_vil_undslippe_egen_rygelov.ph
>
>Christiansborg delvist undtaget for den nye rygelov.

Animal Farm

Alle dyr er lige, men nogle dyr er mere lige end andre

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Poul E Hansen

Dato : 05-06-07 22:41

On 4 Jun., 15:29, p...@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B. P.) wrote:
> http://www.180grader.dk/nyheder/Politikere_vil_undslippe_egen_rygelov.ph
>
> Christiansborg delvist undtaget for den nye rygelov.
>
> Suk.
På arbejdssteder der kun benyttes af en person, må der fortsat ryges.
Sådan eller noget lingnende lyder den (kommende) lov. Striden handler
om hvordan den skal fortolkes, ikke om den også gælde Christiansborg.

Fra : Poul E Hansen

Dato : 05-06-07 22:43

On 4 Jun., 22:41, "Egon Stich" <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:

> Akademikerfis i renkultur--
Er du sur?
> Den psykopatiske askese breder sig---
Der er ikke tale om psykopati.
> Nu er det øllerne og maden, der står for tur--
Nå.