Det er måske nok lige i overkanten...
Fra : Kim2000

Dato : 04-06-07 13:15

Godt nok var manden i Parken et båthoved, der foran 42000 vidner plus 22
spillere plus 2-4 millioner seere lavede noget der vel godt kan kaldes vold,
men at kræve manden 3 måneder i fængsel er da helt ude af propertioner.
Særligt set i forhold til lignende domme.
mvh
Kim

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 04-06-07 13:18

Kim2000 skrev:
> [...]
> men at kræve manden 3 måneder i fængsel er da helt ude af propertioner.
> Særligt set i forhold til lignende domme.

Hvad med dem som fik løn for at forhindre at noget sådan sker?

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-07 13:42

"Peter Ole Kvint" <haabet@danbbs.dk> wrote in message
> Hvad med dem som fik løn for at forhindre at noget sådan sker?

Hvad med dem ? politiets opgave er også at forhindre vold og meget andet,
skal de så også i fængsel / have en bøde, når der er en der bliver
overfaldet ?

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 04-06-07 13:49

N_B_DK wrote:

> Hvad med dem ? politiets opgave er også at forhindre vold og meget
> andet, skal de så også i fængsel / have en bøde, når der er en der
> bliver overfaldet ?

Det ville i hvert fald kunne trække dem ud af fotovognene og ud på gaden,
hvor de hører til

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 04-06-07 23:07

N_B_DK skrev:
> [...]
>
> Hvad med dem ? politiets opgave er også at forhindre vold og meget
> andet, skal de så også i fængsel / have en bøde, når der er en der

Der er ansat en masse folk som skal forhindre at nogen løber ud på banen.

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-07 23:27

> Der er ansat en masse folk som skal forhindre at nogen løber ud på
> banen.

Ja, ca 300, men jeg vil gerne se dig mandsopdække ca 150 personer, og
slipper der bare en fordi dig, hvad skal din straf så være ?

Fra : Kim2000

Dato : 05-06-07 08:18

> "Peter Ole Kvint" <haabet@danbbs.dk> wrote in message

> Ja, ca 300, men jeg vil gerne se dig mandsopdække ca 150 personer, og
> slipper der bare en fordi dig, hvad skal din straf så være ?

Som EB fremviste med billeder, så er der, i hvert en del af dem, der mener
de er til fodboldkamp og ikke på job, når jeg ser sas kampe, så står næsten
alle kontrollører også med ryggen til publikum og ser bold, nu skal jeg dog
ikke svare på om kontrollørenes løn er en bajer og gratis billet, men er de
lønnet til fx 200 kroner, så kan man med rette kræve at de passer deres
arbejde og lader bold være bold. Læg i øvrigt mærke til at der ikke var 1-2
kontrollører efter ham, så de havde end ikke nået at optage jagten på ham.

mvh
Kim

Fra : Alucard

Dato : 05-06-07 08:29

On Tue, 5 Jun 2007 09:17:40 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>kontrollører efter ham, så de havde end ikke nået at optage jagten på ham.

Og han nåede helt tilbage til sin plads, før den første kontrollør
nåede frem....

Fra : Jan Kronsell

Dato : 05-06-07 08:41

> [...]
> passer deres arbejde og lader bold være bold. Læg i øvrigt mærke til at
> der ikke var 1-2 kontrollører efter ham, så de havde end ikke nået at

I følge de interviews, der var med kontrollører i EB og Politiken i går er
de ulønnede.
Desuden er der åbenbart en regel for kontrollørkorpset i Paken om at
kontrollører ikke må "jagte" indtrængende tilskuere ind over banen.

Jan

Fra : Kim2000

Dato : 05-06-07 08:46

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> I følge de interviews, der var med kontrollører i EB og Politiken i går er
> de ulønnede.

Så er det sguda klart man står og ser fodbold og komplet urimeligt at hidse
sig op over de står med ryggen til publikum som Birger
"se-mig-jeg-har-skrevet-en-bog" og EB gjorde.

> Desuden er der åbenbart en regel for kontrollørkorpset i Paken om at
> kontrollører ikke må "jagte" indtrængende tilskuere ind over banen.

Okay, man havde jo nok ikke i sin vildeste fantasi forstillet sig at nogle
ville overfalde hverken spillere eller dommer. Hende i Ålborg var jo også
mere fredelig

Fra : Jan Kronsell

Dato : 05-06-07 09:26

> [...]
> ville overfalde hverken spillere eller dommer. Hende i Ålborg var jo også
Ja flere af den slags. Det il gøre det mere underholdende at gå til fodbold.

Jan

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 06-06-07 07:30

Jan Kronsell skrev:

> [...]
> Desuden er der åbenbart en regel for kontrollørkorpset i Paken om at
> kontrollører ikke må "jagte" indtrængende tilskuere ind over banen.

Med 150 tilskuere for hver kontrollør er det kun nærighed, som gør at de
ikke får en løn. Næsten ingen er uddannet til djobbet.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-06-07 09:30

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> [...]
> øvrigt mærke til at der ikke var 1-2 kontrollører efter ham, så de
> havde end ikke nået at optage jagten på ham.

Det er korrekt nok, men det ændrer ikke på det ingen nem opgave er at
opdække ca 150 pr mand.

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-07 13:43

> Godt nok var manden i Parken et båthoved, der foran 42000 vidner plus
> 22 spillere plus 2-4 millioner seere

Jeg tror nu der var mere end 2-4 millioner der så kampen, (du glemmer mange
svenskere med stor sikkerhed også så kampen)

Fra : Peter B. P.

Dato : 05-06-07 00:49

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
>
> Jeg tror nu der var mere end 2-4 millioner der så kampen, (du glemmer mange
> svenskere med stor sikkerhed også så kampen)

De var sku sikkert for fulde til at kunne huske noget efter de 2-3
Tuborg de havde drukket.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : @

Dato : 04-06-07 19:12

On Mon, 4 Jun 2007 14:15:21 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>men at kræve manden 3 måneder i fængsel er da helt ude af propertioner.
>Særligt set i forhold til lignende domme.

hvis hans optræden bevirker at vi bliver fri for at DK kommer med til
EM bør han da belønnes for at hindre massehysteri

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Kim2000

Dato : 04-06-07 19:19

> hvis hans optræden bevirker at vi bliver fri for at DK kommer med til
> EM bør han da belønnes for at hindre massehysteri

Men hvad så med massedepression, jeg kan mærke min er på vej og bryder ud
hvis vi taber i Letland

Fra : Peter B. P.

Dato : 05-06-07 00:49

> [...]

> men at kræve manden 3 måneder i fængsel er da helt ude af propertioner.
> Særligt set i forhold til lignende domme.

Hvis det stod til det samlede danske fodboldsamfund tror jeg de vilel
kræve ham lagt på hjul og stejle! :D

Fra : Jan Kronsell

Dato : 05-06-07 08:43

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det stod til det samlede danske fodboldsamfund tror jeg de vilel
> kræve ham lagt på hjul og stejle! :D
>
> --
Den taxichauffør, jeg kørte med i Odense, og som fortalte om kampen, mente
at han skulle have været bundet til et træ i Fælledparken med et skilt: "Det
var mig". Så kunne han have fået 42.000 lussinger som straf.

Jan

Fra : Per Rønne

Dato : 05-06-07 09:34

Jan Kronsell <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote:

> Den taxichauffør, jeg kørte med i Odense, og som fortalte om kampen, mente
> at han skulle have været bundet til et træ i Fælledparken med et skilt: "Det
> var mig". Så kunne han have fået 42.000 lussinger som straf.

Endnu en sharia- tilhænger ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 05-06-07 10:23

> Endnu en sharia- tilhænger ...

Jeg tror nu i lige netop dette tilfælde, at mange havde den tanke, hvilket
er fuldt forståeligt.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-06-07 11:06

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Jeg tror nu i lige netop dette tilfælde, at mange havde den tanke, hvilket
> er fuldt forståeligt.

Ja, jeg bliver bare irriteret over endnu engang at få alle
nyhedsudsendelser oversprøjtet af ligegyldige sportsnyheder.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 06-06-07 19:03

Per Rønne skrev:

> Ja, jeg bliver bare irriteret over endnu engang at få alle
> nyhedsudsendelser oversprøjtet af ligegyldige sportsnyheder.

Ja, det er for dårligt de ikke kan overholde fundatsen.