Lighed for loven, BZ ctr BW
Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-07 07:14

En håndværksmester, Martin Bak blander sig i debatten om
TeknikMiljøBorgmester Bondams forsøg på at knuse uskyldige mig med
tvangsbøder.

Sagens kerne er, at når BZ bygger en etage af skrøbeligt træ på deres
stjålne ungdomhus for at oplagre mordvåben til brug mod politiet, så roser
Bondam at BZ gir byen "skrammer i lakken".
Når BW som ejer huset , som hans kone og han bor i, forhøjer lidt med
solidt træ, så farer Bondam frem med straf, bål og brand, som om der var
risiko for nedstyrtning
Det var der, da vinflasker som kasteskyts stod i lette Arla-plastikkasser på
Ungdomshusets tag og kunne fejes ned af vinterens mange extreme storme og
dræbe folk på fortovet 4 etager nede, hvilket TV og aviser har
dokumenteret..
Hos BW er det aldrig risiko, så han skal straffes.

Fra : Martin Bak

Dato : 04-06-07 10:10

> [...]
> dokumenteret..
> Hos BW er det aldrig risiko, så han skal straffes.

Du kan sgu da bare følge lovgivningen og bygningsreglementet. At andre har
forbrudt sig mod regler og muligvis er undsluppet straf, ophæver ikke disse
regler hverken for dig eller alle andre.

Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-07 10:25

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en > Du kan sgu da bare
følge lovgivningen og bygningsreglementet. At andre har
> forbrudt sig mod regler og muligvis er undsluppet straf, ophæver ikke
> disse regler hverken for dig eller alle andre.

Hvis jeg som en nazisoldat blindt og autoritetstro fulgte reglementer ville
jeg være jordens største svin

Man skal følge sund fornuft der gavner medmennesker og du kan jo ikke påpege
at min adfærd skader nogen, vel ?

Hvis du er håndværksmester er det måske klogt at adlyde ordre som Eichmann

Men os frie fugle viser vejen FREM MOD EN BEDRE VERDEN, og vi er
frihedskæmpere der påtager os risiko for straf, for DIN SKYLD

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-06-07 12:00

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Man skal følge sund fornuft der gavner medmennesker og du kan jo ikke påpege
> at min adfærd skader nogen, vel ?

Det kommer jo an på om der går ild i skidtet og det udvikler sig
eksplotionsagtig fordi der er alt det dejlige brændbare materiale.

Bo, hvornår var det nu dine elektriske instalaltioner var fra?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-07 13:57

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> eksplotionsagtig fordi der er alt det dejlige brændbare materiale.
>
> Bo, hvornår var det nu dine elektriske instalaltioner var fra?

Der er en VIS fornuft i at forbyde gemt styroporisolering hvor brandfare
indendørs og hvor varme kan give eksplosive røggasser så huset kan
eksplodere eller smeltet isolering dryppe ned.

Men styropor udendørs er vist både forsvarligt og - overraskende nok -
lovligt.

Der er hos mig ikke tale om byggeri men kunst og ytringsfrihed , så Bondam
bør beskæmmet trække sine folks tvangsbødetrusler tilbage