Bundgarns-begynder
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 08-07-01 15:35

Hej,

Jeg har lige bestilt 3 garn (Rødspætter), bøjer, tov, anker, og hvad der
eller skal til for at fiske med garn, men jeg har aldrig prøvet det før, så
tips og gode ider, grundregler mm. modtages. - Kort sagt hvordan gør man ?

Jeg bor i Fredericia så Lillebælt er målet.

En anden ting, kan man 'opgradere' sit fisketegn eller skal man købe et nyt
til garn ??

/Hans-Henrik Andresen

PS: Link til regler søges også.

Fra : Dennis-Finn Blichfel~

Dato : 08-07-01 20:47

Skynd dig og købe det store fisketegn ,det koster kun 250kr. pr. år,Men du
ved da åbentbart at man kun må fiske med 3 garn, så helt dum er du da
ikke!!!
knæk og bræk.
Venlig Hilsen Dennis.
Hans-Henrik Andresen <hha@unixhaj.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ce_17.434$6x5.76637@news000.worldonline.dk...

, >

Fra : Christian Skjærbæk

Dato : 16-07-01 23:34

Jamen, så må jeg jo også blande mig. Jeg var en af dem der svarede på
Hans-Henriks oprindelige opslag til hans private mail, ledsaget af en
venligt ment advarsel om at ikke alle i gruppen havde oplevet den elemtære
spænding ved at stævne ud en tidlig morgen for at røgte sine garn, hvorfor
han kunne risikere sure kommentarer, ganske som vi nu har set. Egentlig er
det jo kujonagtigt sådan at kommunikere uden for gruppen, men vi kan jo nu
konstatere fra Hans-Henrik at der er flere i gruppen, der også har interesse
for at sætte et garn i ny og næ, og gerne har villet hjælpe ham med hans
spørgsmål, men ikke har turdet gøre det i offentlighed af frygt for
meningspolitiet her på gruppen. Ærgeligt, men det er altså lykkedes at lukke
munden på folk.

Christian

Fra : Alex Linaa

Dato : 16-07-01 23:37

"Christian Skjærbæk" wrote:
> [...]
> spørgsmål, men ikke har turdet gøre det i offentlighed af frygt for
> meningspolitiet her på gruppen. Ærgeligt, men det er altså lykkedes at lukke

Sæt meningspolitiet i dit killfilter (det burde fylde en 3-5 pladser),
og post i stedet dine svar her i gruppen.
Så får en lille flok f..... ikke lov til at knægte ytringsfriheden,
lukke munden på folk, og ødelægge hele bredden på usenet.

Blot et forlsg

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Chris

Dato : 17-07-01 06:39

Jeg er overhovedet ikke modstander af fritidsfiskere, men hvis en lystfisker
og en fritidsfisker er det samme - hvorfor hedder de så to forskellige ting?
Jeg kan på sin vis godt forstå dem, der mener at dette måske ikke lige er
gruppen for garnsnak. Jeg har faktisk aldrig læst fundatsen, men det ligger
vel nærmest i gruppens navn...

Knæk & bræk fra
Chris.