Uundskyldelige handlinger findes ikke, men~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-06-07 21:22

Uundskyldelige handlinger findes ikke, men.

Det er fristende at tale om uundskyldelig individuel adfærd i slutningen af
landskampen.

Men alle mennesker er resultat af arv og miljø og alt har en forklaring og
nogle logiske forudsætninger.

Hvad sker i ophidselse er noget særligt - er ikke ondskab.

Hvornår bør man straffe et helt hold for hvad de ikke alle har gejlet op til
eller bidraget til.

Fra : Maz Spork

Dato : 03-06-07 00:03

On 2 Jun., 22:21, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
>
> Hvad sker i ophidselse er noget særligt - er ikke ondskab.
>
> Hvornår bør man straffe et helt hold for hvad de ikke alle har gejlet op til

Mere usympatisk end tilskuersport med holdtilknytning er intet. Det
mest primitive, man kan forestille sig. Manden, der slog dommeren,
havde bare længere ben end flertallet, og kom over hegnet. Lad sporten
dø, eller forbyd klogt.

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-06-07 10:18

Maz Spork wrote:

> Mere usympatisk end tilskuersport med holdtilknytning er intet.

Jeg kunne nu nok komme i tanker om et par ting.

Det
> mest primitive, man kan forestille sig. Manden, der slog dommeren,
> havde bare længere ben end flertallet, og kom over hegnet. Lad sporten
> dø, eller forbyd klogt.

Hvor har du lært at udtrykke dig præcis som Bo W?

Per V.

--
CEPOS: Concentration of Extraordinarily Preposterous Organized
Self-assertiveness

Fra : Kim2000

Dato : 03-06-07 10:27

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad sker i ophidselse er noget særligt - er ikke ondskab.
>
> Hvornår bør man straffe et helt hold for hvad de ikke alle har gejlet op

Hegn??