En erotisk historie
Fra : Peder

Dato : 02-06-07 13:36

Min første kæreste hed Roy, og var fra england. Han boede i min
lejlighed, mens jeg arbejdede som pædagogmedhjælper. PÅ en måde
følte jeg, han udnyttede mig, da han, når jeg kom hejm, også
forventede, jeg skulle lave med, selvom han selv var arbedsløs.
På den anden side følte jeg mig stærkt tiltrukket af hans
attitude, som på sin vis både var maskulin og tilbagelænet.

Jeg gik ud på toilettet og fandt en slags stor "kanyle" frem, som
blev fyldt med saltvand, hvorefter jeg stoppede tippen op i anus,
og blæste vandet ind i tarmen, hvorefter jeg nærmest spulede lort
og vand ud i toiletkummen, dette gentages så et par gange, for at
rense tarmen helt.

Jeg tog noget lingerie på, og gik ind til Roy. Han knappede sine
bukser op, og tog sin store sorte pik og puttede den op i røven,
hvorefter han bollede mig. Jeg er en senet marthonløber på
omlring 64 kilo, men Roy er en stor stærk neger på omk 80, og jeg
har altid været yderst tiltrukket af den slags fyre.

Min far har altid misbilliget min livsstil, men har var også
vokset op i et ortodokst jødisk hjem, hvor der ikke var nogen
tolerance overfor anderledes, jeg har aldrig følt mig accepteret
helt pga det, og der er måske derfor jeg sådan er tiltrukket af
den stærke maskuline type.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : N_B_DK

Dato : 02-06-07 12:09

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> wrote in message news:f3rh6o$ue7$1@aioe.org
> Min første kæreste hed Roy, og var fra england. Han boede i min

Prøv i dk.seksualitet....

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : mfn

Dato : 02-06-07 17:36

Bøs-kal

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-06-07 17:41

On Sat, 2 Jun 2007 12:36:08 +0200 (CEST) Peder<peLarsen46@mail.dk> sent
the following smoke signals:

>Min far har altid misbilliget min livsstil, men har var også
>vokset op i et ortodokst jødisk hjem, hvor der ikke var nogen
>tolerance overfor anderledes...

Du tror ikke at det hænger sammen med at du synes at pædofile skal have
friere tøjler og ikke skal "hetzes" så meget?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Peder

Dato : 02-06-07 23:48

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> skrev
> [...]

>Du tror ikke at det hænger sammen med at du synes at pædofile skal have
>friere tøjler og ikke skal "hetzes" så meget?

Jeg har aldrig talt med om det med min far, men kun omkring
homoseksuialitet.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : C. Overgaard

Dato : 02-06-07 22:23

On 2 Jun., 12:36, Peder<peLarse...@mail.dk> wrote:

> --
> Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux »www.ubuntu.net

Hvori ligger den politiske debat?

Min kollega JensenDenmark kan gøre det bedre.

http://www.asstr.org/~JensenDenmark/

Der er historier om Dansk kultur kontra udlandets, Muhammed krisen,
kriminalisering af teenagere, Afrika og hastighedsoverskridelse,
prostitution m.v. - og der er altid et politisk budskab gemt i
historierne. Jeg har noget svært ved at finde det politiske budskab i
dette indlæg.

Mvh
C.Overgaard

Fra : Peder

Dato : 03-06-07 00:35

C. Overgaard <covergaard3650@gmail.com> skrev

> [...]

>prostitution m.v. - og der er altid et politisk budskab gemt i
>historierne. Jeg har noget svært ved at finde det politiske budskab i

Du tænker for firkantet, og glemmer at politik er andet end
finans og lov, men at sociokulturelle ting som HOMOSEKSUALITET
spiller en afgørende rolle i BEFOLKNMIGNEN.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Jesper

Dato : 03-06-07 00:10

> [...]

> finans og lov, men at sociokulturelle ting som HOMOSEKSUALITET
> spiller en afgørende rolle i BEFOLKNMIGNEN.

Det lyder som om du er blevet temmeligt frustreret efter Københavns
Kommune har beskået buskene i Ørstedsparken.
Hvis du skal have puttet noget om bag i, så gør det derhjemme eller
betal det et hotelværelse koster.
--
Jesper

Fra : Peder

Dato : 03-06-07 13:08

Jesper <spambuster@users.toughguy.net> skrev

>Det lyder som om du er blevet temmeligt frustreret efter Københavns
>Kommune har beskået buskene i Ørstedsparken.
>Hvis du skal have puttet noget om bag i, så gør det derhjemme eller
>betal det et hotelværelse koster.

Hvad ingen ser har ingen ondt af, og du er en snerpe, hvis du
lader dig gå på af ørstedsbøssernes natige komsammen.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Kim2000

Dato : 03-06-07 14:49

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jesper <spambuster@users.toughguy.net> skrev

> Hvad ingen ser har ingen ondt af, og du er en snerpe, hvis du
> lader dig gå på af ørstedsbøssernes natige komsammen.

Det er jeg faktisk helt enig i, det eneste problem der dog skulle være,
ifølge pressen, er at mange åbenbart lader kondomer ligge og flyde bagefter
og det er ulækkert. Så lav hvad i har lyst til, men ryd op efter jer.
mvh
Kim

Fra : Peter B. P.

Dato : 03-06-07 15:12

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
> ifølge pressen, er at mange åbenbart lader kondomer ligge og flyde bagefter
> og det er ulækkert. Så lav hvad i har lyst til, men ryd op efter jer.

Ja, kondomerne o.a. sexudstyr ligger ofte i børnenes legehuse i parken.

--
regards , Peter B. P.

http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 03-06-07 17:21

> [...]

> ifølge pressen, er at mange åbenbart lader kondomer ligge og flyde bagefter

Jeg har da jeg en gang om dagen gik igennem parken, fået at vide af en
børnehavepædagog at de ligger og flyder selv i børnehavens legehuse.

Man behøver ikke at være frk Snerpe fra Eiler Jørgensens bog fra
1900-tallets Danmark og 1400-tallets Romsland 'Lektor Hansens sælsomme
hændelser', for at mene at det er bare for meget.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peder

Dato : 03-06-07 20:10

Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev

> [...]

>1900-tallets Danmark og 1400-tallets Romsland 'Lektor Hansens sælsomme
>hændelser', for at mene at det er bare for meget.

Det er ikke nødvendigvis BØSSE kondomer, men statisktisk er der
kun 2.5% sandsynlighed for det, da det er antallet af bøsser i
DK.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Per Rønne

Dato : 03-06-07 18:53

> [...]

> Det er ikke nødvendigvis BØSSE kondomer, men statisktisk er der
> kun 2.5% sandsynlighed for det, da det er antallet af bøsser i

Nu er det da heldigvis kun en ganske lille andel af landets måske 5%
bøsser der kan finde på noget sådant. Jeg har dog aldrig hørt at
heteroseksuelle skulle valfarte til Ørstedparken om natten - er den i
øvrigt ikke lukket på det tidspunkt, så 'man' skal klatre over muren for
at komme ind og ud?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 00:01

Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev

>Nu er det da heldigvis kun en ganske lille andel af landets måske 5%
>bøsser

5% HOMOSEKSUELLE:.

> der kan finde på noget sådant. Jeg har dog aldrig hørt at
>heteroseksuelle skulle valfarte til Ørstedparken om natten -

Så du indrømmer, du ANTAGER noget udfra FORDOPMME:?

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Jesper

Dato : 03-06-07 18:55

> [...]

> Det er ikke nødvendigvis BØSSE kondomer, men statisktisk er der
> kun 2.5% sandsynlighed for det, da det er antallet af bøsser i

Nu er der bare det ved det, at Ørstedsparken er et yndet tilholdssted
for homoer, ikke hetroseksuelle.
--
Jesper

Fra : Peder

Dato : 03-06-07 20:08

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

>"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Det er jeg faktisk helt enig i, det eneste problem der dog skulle v?re,
>if?lge pressen, er at mange ?benbart lader kondomer ligge og flyde bagefter
>og det er ul?kkert. S? lav hvad i har lyst til, men ryd op efter jer.

Nu har du igen ubegrundede fordomme - ikke eet kondom med min
sæd er set flyde i parker eller andetsteds. Har du aldrig smidt
slikpapir, måske.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Kim2000

Dato : 04-06-07 18:23

> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

> Nu har du igen ubegrundede fordomme - ikke eet kondom med min
> sæd er set flyde i parker eller andetsteds. Har du aldrig smidt
> slikpapir, måske.

Nu tvivler jeg ærlig talt på Peter tjekkede om det lige præcis var dit
brugte gummi....

Fra : Peder

Dato : 05-06-07 12:56

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

>"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Nu tvivler jeg ?rlig talt p? Peter tjekkede om det lige pr?cis var dit
>brugte gummi....

Så der var intet bevis for kondomejerskab!

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Jesper

Dato : 03-06-07 18:55

> [...]

> ifølge pressen, er at mange åbenbart lader kondomer ligge og flyde bagefter
> og det er ulækkert. Så lav hvad i har lyst til, men ryd op efter jer.

Det er jo ikke det hele: Homoerne efterlader også afføring i børnenes
legehuse.
Såvidt jeg kan forstå har det noget at gør med at homoerne tager
'poppers', det er et stof der virker afslappende på
endetarmsmuskulaturen, hvilket letter indtrængen. Men det har den
bivirkning at homoerne bagefter har svært ved at holde på lorten.
--
Jesper

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 00:03

> [...]

>endetarmsmuskulaturen, hvilket letter indtrængen. Men det har den
>bivirkning at homoerne bagefter har svært ved at holde på lorten.

Folk som sniffer poppers gør det mere for at få bedre orgasme, og
der er ikke nogen, som bagefter taber lort ud af røven. Hvis en
hund vælger sandkassen, er det latterligt, at homoer skal have
skylden.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Alucard

Dato : 03-06-07 22:57

On Sun, 3 Jun 2007 23:03:27 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

> [...]
>der er ikke nogen, som bagefter taber lort ud af røven. Hvis en
>hund vælger sandkassen, er det latterligt, at homoer skal have

ROTFL.... Du lyver hurtigere end en autonom taget på fersk gerning med
en brosten i hånden.... )))

Fra : Jesper

Dato : 03-06-07 23:09

> [...]

> der er ikke nogen, som bagefter taber lort ud af røven. Hvis en
> hund vælger sandkassen, er det latterligt, at homoer skal have

http://www.answers.com/topic/poppers-1

»Some use volatile nitrites for anal intercourse because they relax the
anal muscles, and sex in general as they can make you feel less
inhibited«

Og så var det ikke i sandkassen men indeni børnenes legehuse. Derudover
var der tale om menneskelort, ikke hundelort.
--
Jesper

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 16:13

> [...]

>»Some use volatile nitrites for anal intercourse because they relax the
>anal muscles, and sex in general as they can make you feel less

Måske uerfarne og nervøse unge bøsser bruger det, men erfarne
bøsser har oftest stor kontrol over ringmuskel, så man nemt kan
indføre objekt efter kort at strække og massere, og har derfor
ikke brug for det.

>Og så var det ikke i sandkassen men indeni børnenes legehuse. Derudover
>var der tale om menneskelort, ikke hundelort.

Det er jo umuligt at kende forskel på. En stor hund kan sagtens
lægge lort i den størrelse.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Jesper

Dato : 04-06-07 21:48

> Det er jo umuligt at kende forskel på. En stor hund kan sagtens
> lægge lort i den størrelse.

Jeg synes du skulle se dette indlæg i TV2Lorry om problemet:

http://www.tv2lorry.dk/moduler/nyheder/showregvideo.asp?dato=03-08-2006&cID=1&vId=301404
--
Jesper

Fra : JensenDenmark

Dato : 04-06-07 21:34

> [...]
>
> Og så var det ikke i sandkassen men indeni børnenes legehuse. Derudover
> var der tale om menneskelort, ikke hundelort.

Sig mig, skyller de ikke ud 3-4 timer før at de går i parken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Enema

Jeg kan selvfølgelig godt forstå at mange mennesker ikke har de 15 minutter
i overskud, som det tager at rense ordentlig ud, men for nogle er det
faktisk en slags forspil.

Sekundært så videoovervåg legepladsen og lav to indhegninger et andet sted i
parken. En til hundene og en til de uhygiejniske. Den første indhegning ved
jeg godt hvordan man skal skilte. Den anden vil jeg have et problem med. Jeg
har søgt, men intet fundet. Skal vi spørge vejdirektoratet? De havde en
rasteplads ude ved Ring 3, som blev brugt til slige sager.

Mvh
JensenDenmark
(Nej, vi optager ikke elever -
http://www.geocities.com/meditationinlet/index.htm)

Fra : Peder

Dato : 05-06-07 02:53

JensenDenmark <jensen@center-validering.dk> skrev

>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse

>Sig mig, skyller de ikke ud 3-4 timer f?r at de g?r i parken.
>http://en.wikipedia.org/wiki/Enema

>Jeg kan selvf?lgelig godt forst? at mange mennesker ikke har de 15 minutter
>i overskud, som det tager at rense ordentlig ud, men for nogle er det
>faktisk en slags forspil.

Det gør langt de fleste homoer jo netop, derfor er det
latterligt, at de skal have skylden og beskyldes for poppers.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : JensenDenmark

Dato : 05-06-07 20:29

> JensenDenmark <jensen@center-validering.dk> skrev

> Det gør langt de fleste homoer jo netop, derfor er det
> latterligt, at de skal have skylden og beskyldes for poppers.

Åbentbart ikke i tilstrækkelig grad. Er løsningen ikke at lave et indhegnet
område omgivet af buske, hvor at personer som måtte ønske det, kan gå til
den i fred og ro? Jeg ved godt at der er nogen, som synes at det er
spændende at gå til den i fuld offentlighed, men de fleste har det ikke på
den måde.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Jesper

Dato : 05-06-07 23:44

JensenDenmark <jensen@center-validering.dk> wrote:

> [...]
> den i fred og ro? Jeg ved godt at der er nogen, som synes at det er
> spændende at gå til den i fuld offentlighed, men de fleste har det ikke på

Måske kunne de leje et af dyreanlæggene i Zoo? De pågældende homoernes
adfærd og jo ligeså instinktpræget og ligesålidt intelligenspræget som
Zoos øvrige beboere.
--
Jesper

Fra : Peder

Dato : 06-06-07 13:59

> [...]

>Måske kunne de leje et af dyreanlæggene i Zoo? De pågældende homoernes
>adfærd og jo ligeså instinktpræget og ligesålidt intelligenspræget som

Somom hetroer skulle være mere "civilizerede", det er de ikke,
men værre endnu!

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Peder

Dato : 06-06-07 13:57

JensenDenmark <jensen@center-validering.dk> skrev
>"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>?bentbart ikke i tilstr?kkelig grad. Er l?sningen ikke at lave et indhegnet
>omr?de omgivet af buske, hvor at personer som m?tte ?nske det, kan g? til
>den i fred og ro?

God ide! Men loven skal vist ændres, før den slags homoparker
bliver en realitet.

>Jeg ved godt at der er nogen, som synes at det er
>sp?ndende at g? til den i fuld offentlighed, men de fleste har det ikke p?
>den m?de.

De fleste kommer bare for at møde nye mennesker, den opgejlede
hetz mod bøsser viser bare hvordan bøsser misforståes.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : C. Overgaard

Dato : 02-06-07 22:49

On 2 Jun., 23:34, Peder<peLarse...@mail.dk> wrote:
> C. Overgaard <covergaard3...@gmail.com> skrev

> Du tænker for firkantet, og glemmer at politik er andet end
> finans og lov, men at sociokulturelle ting som HOMOSEKSUALITET
> spiller en afgørende rolle i BEFOLKNMIGNEN.

Det er efter min mening mere privatliv end politik. Folk må leve som
de vil indenfor lovens rammer. Er der nogen love som blokerer for den
levevis, som du ønsker?

Mvh
C.Overgaard

Fra : Peder

Dato : 03-06-07 13:06

C. Overgaard <covergaard3650@gmail.com> skrev

>Det er efter min mening mere privatliv end politik.

Politik er kollektiv organisering af folks privatliv.

> Folk må leve som
>de vil indenfor lovens rammer. Er der nogen love som blokerer for den
>levevis, som du ønsker?

Det er der: forbud mod børneporno og den seksuelle lavalder(som
jeg selvfølgelig aldrig har krænket.)

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : cpeter

Dato : 06-06-07 20:33

On Jun 6, 9:22 pm, Peder<peLarse...@mail.dk> wrote:
> Peter skrev

> Du maler eet underligt hypotetisk scenarie, og selvfølgelig kan
> man sagtens finde frem til en løsning forældre/barn imellem, uden
> der hverken presses eller trues.
>
> --
> Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Debian Linux »www.debian.org

Som i Tønder ?

Fra : Peder

Dato : 07-06-07 10:40

cpeter <cphpeter@gmail.com> skrev

>Som i Tønder ?

Jeg har ikke personlig indsigt i sagen, men det er muligt, men
usandsynligt, men dette er heller ikke et eksempel på et
barn/voksenforhold hvor der er gensidig respekt og forståelse,
men et økonomisk foretagende.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : C. Overgaard

Dato : 03-06-07 16:23

On 3 Jun., 12:06, Peder<peLarse...@mail.dk> wrote:
> [...]
>
> Politik er kollektiv organisering af folks privatliv.

> Det er der: forbud mod børneporno og den seksuelle lavalder(som

Vi har vores regler i dette samfund baseret på kulturelle værdier.
Andre samfund har andre værdier.

http://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_consent

Så det står frit for de fleste at lokalisere de lande, som har
12,13,14 år som nedre grænse og opsøge partnere der.

Mvh
C.Overgaard

Fra : Peder

Dato : 03-06-07 20:14

> [...]

>Så det står frit for de fleste at lokalisere de lande, som har
>12,13,14 år som nedre grænse og opsøge partnere der.

Lad os dog efterligne disse eksempler. Der er ingen grund til
unødige regler, for ingen børn har taget skade af pædofili, som
de selv GODVILLIGT har indvilliget sig på.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Alucard

Dato : 03-06-07 18:50

On Sun, 3 Jun 2007 19:13:49 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Lad os dog efterligne disse eksempler. Der er ingen grund til
>unødige regler, for ingen børn har taget skade af pædofili, som
>de selv GODVILLIGT har indvilliget sig på.

Søg læge...!!!!

Hvis DU nærmede dig en af mine døtre med den holdning, så er jeg bange
for at jeg ville blive lovovertræder....

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 00:05

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev

>Søg læge...!!!!

>Hvis DU nærmede dig en af mine døtre med den holdning, så er jeg bange
>for at jeg ville blive lovovertræder....

Jeg har ALDRIG antaste nogen børn, og KOMMER ALDRIG TIL DET
(under nuværende lovgivning.)

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Peter Bang

Dato : 03-06-07 22:32

Peder <peLarsen46@mail.dk> skrev:
>Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev

>Jeg har ALDRIG antaste nogen børn,
>og KOMMER ALDRIG TIL DET
>(under nuværende lovgivning.)

Uanset hvilken lovgivning du så mener skal være til stede før du
lovligt kan antaste børn, så tror jeg du vil opleve, at
lovgivningen bliver dit mindste problem.

Fra : Alucard

Dato : 03-06-07 23:00

On 03 Jun 2007 21:32:29 GMT, Peter Bang <peterbang@XDE28privat.dk>
(slet XDE28) wrote:

>Uanset hvilken lovgivning du så mener skal være til stede før du
>lovligt kan antaste børn, så tror jeg du vil opleve, at
>lovgivningen bliver dit mindste problem.

Jeps... ALLE hans problemer vil forsvinde på et split-sekund...

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 16:04

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev

>Jeps... ALLE hans problemer vil forsvinde på et split-sekund...

Jeg har skam andre problemer end lovgivningen.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Alucard

Dato : 04-06-07 14:46

On Mon, 4 Jun 2007 15:04:20 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Jeg har skam andre problemer end lovgivningen.

Jeps... MENTALE...

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 23:12

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev

>Jeps... MENTALE...
_PLONK_
--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Alucard

Dato : 04-06-07 22:01

On Mon, 4 Jun 2007 22:12:26 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>_PLONK_

ROTFLMAO.....

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 23:12

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 16:04

Peter skrev

>Uanset hvilken lovgivning du så mener skal være til stede før du
>lovligt kan antaste børn, så tror jeg du vil opleve, at
>lovgivningen bliver dit mindste problem.

Hvad så, hvis ikke det?

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Peter Bang

Dato : 04-06-07 14:49

Peder <peLarsen46@mail.dk> skrev:
>Peter skrev

>Hvad så, hvis ikke det?

Der skal nok dukke en afregning op fra diverse fædre og mødre.

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 17:12

Peter skrev

Fra : Alucard

Dato : 04-06-07 16:12

On Mon, 4 Jun 2007 16:11:59 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Ikke hvis barnet selv har indvilligetsig på det, så burde
>forældre være forstående over for barnets eget valg-

Du er godt nok syg i bøtten....

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 23:13

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev

>Du er godt nok syg i bøtten....
_PLONK_

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Peter Bang

Dato : 04-06-07 16:20

> [...]
op til forældrene at varetage barnets tarv. Og når det handler
om barnets tarv, så er sex med voksne ikke på dagsordenen.

Men det er jo nok her kæden hopper af for dig dig. I din
forskruede hjerne opfatter du børn som små voksne. Det er børn
ikke.

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 23:14

Peter skrev

Fra : Peter Bang

Dato : 04-06-07 23:26

> [...]
Naturligvis ikke. I det tilfælde er forældrene jo ikke
ansvarlige, og må derfor opleve at få fjernet deres afkom.

Går det for stærkt?

Fra : Peder

Dato : 05-06-07 02:42

Peter skrev

>Naturligvis ikke. I det tilfælde er forældrene jo ikke
>ansvarlige, og må derfor opleve at få fjernet deres afkom.

Nu introducerer du et nyt præmisse.

>Går det for stærkt?

Åbenbart for dig.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Peter Bang

Dato : 05-06-07 09:26

> [...]

Du mener at tvangsfjernelse af børn fra uansvarlige forældre,
der samtykker til voksne mænds seksuelle eskapader med børn er

?!?

Fra : Peder

Dato : 05-06-07 13:11

Peter skrev

Fra : Peter Bang

Dato : 05-06-07 22:31

Fra : Peder

Dato : 06-06-07 14:02

Peter skrev

Fra : Alucard

Dato : 06-06-07 13:48

On Wed, 6 Jun 2007 13:02:04 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Overgreb er KUN når der er tvang!

Når voksne har sex med børn, er det ALTID tvang....

Når du ikke kan fatte det, bør du søge psykologhjælp...!!!

Fra : Peter Bang

Dato : 06-06-07 14:49

Fra : Peder

Dato : 06-06-07 22:22

Peter skrev

Fra : Peter Bang

Dato : 07-06-07 10:59

Peder <peLarsen46@mail.dk> skrev:
> [...]
Hvori består det underligt hypotetiske?

Fra : Peder

Dato : 07-06-07 20:44

Peter skrev

>Hvori består det underligt hypotetiske?

Der kan overvejes omkring barn/voksenforhold i mange andre mere
naturlige situationer, hvor man ikke har erektion.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Peter Bang

Dato : 07-06-07 19:03

Peder <peLarsen46@mail.dk> skrev:
> [...]

.... altså et seksuelt forhold med et barn, hvor den voksne ikke
får erektion?

Fra : Peder

Dato : 08-06-07 12:41

Peter skrev

>... altså et seksuelt forhold med et barn, hvor den voksne ikke
>får erektion?

Nej, ved en vennesæl samtale mellem forældre og implicerede
parter.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Peter Bang

Dato : 08-06-07 11:21

>Nej, ved en vennesæl samtale mellem
>forældre og implicerede
>parter.

Så det er altså ikke sex med børn du har i tankerne, men
samtaler med børn?

Fra : Peder

Dato : 08-06-07 19:00

Peter skrev

>Så det er altså ikke sex med børn du har i tankerne, men
>samtaler med børn?

Begge dele. Er det så svært at forstå??

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Peter Bang

Dato : 09-06-07 00:46

Peder <peLarsen46@mail.dk> skrev:
>Peter skrev

>Begge dele. Er det så svært at forstå??

Jeg har ikke behov for, at du skal føle dig forstået. Du er
afstumpet og perverteret. Den slags skal behandles, inden det
går ud over børn. Find et andet forum.

Fra : Peder

Dato : 09-06-07 18:39

Peter skrev

>Jeg har ikke behov for, at du skal føle dig forstået.

Nu fordrejer du ordene.

> Du er
>afstumpet og perverteret.

Nej.

>Den slags skal behandles, inden det
>går ud over børn.

Der er ikke noget, som går ud over nogen.

>Find et andet forum.

Hvorfor?

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Peter Bang

Dato : 09-06-07 23:55

> [...]
>
>Nu fordrejer du ordene.

>Nej.

>Der er ikke noget, som går ud over nogen.

Har du børn?

Fra : Peder

Dato : 10-06-07 23:05

Peter skrev

>Har du børn?

SKal jeg finde et andet "forum" hvis jeg har børn?

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-06-07 19:38

On Sun, 10 Jun 2007 22:05:09 +0200 (CEST), Peder wrote:

> Peter skrev

> SKal jeg finde et andet "forum" hvis jeg har børn?

Hvis det du søger er et forum for "børn", så ønsker jeg virkeligt at
du bliver her.

Ja den kan forståes på flere måder:

1: Hvis Peder søger børn, så er det bedst at han ikke får et link.

2: Denne NG er mange gange "barnlig" i sin udtryksmåde. Hvilket kun
siger noget om mig selv da jeg stadig læser den.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Peder

Dato : 12-06-07 10:16

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk> skrev

>Hvis det du søger er et forum for "børn",

Hvad? kan du ikke læse, din underyder.

>så ønsker jeg virkeligt at
>du bliver her.

>Ja den kan forståes på flere måder:

>1: Hvis Peder søger børn, så er det bedst at han ikke får et link.

Min computer er blevet blokeret hos Arto, hvis det var det, du
mente.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-07 08:46

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> wrote in message news:f4lh8a$nn3$1@aioe.org
> Bruno Christensen <news@lpdommer.dk> skrev

> Hvad? kan du ikke læse, din underyder.

> Min computer er blevet blokeret hos Arto, hvis det var det, du
> mente.

Ja det undrer mig virkelig ikke, og du kan ikke engang se alvoren i det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder

Dato : 12-06-07 19:05

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>Ja det undrer mig virkelig ikke, og du kan ikke engang se alvoren i det.

Alvoren i hvad? At få linket?

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Alucard

Dato : 03-06-07 22:59

On Sun, 3 Jun 2007 23:04:42 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Jeg har ALDRIG antaste nogen børn, og KOMMER ALDRIG TIL DET
>(under nuværende lovgivning.)

Uanset hvilken lovgivning der er, så behøver du ikke at bekymre dig om
folkepensionen, hvis du antaster en af mine døtre....

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 16:05

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev

>Uanset hvilken lovgivning der er, så behøver du ikke at bekymre dig om
>folkepensionen, hvis du antaster en af mine døtre....

Hvad mener du?

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Alucard

Dato : 04-06-07 15:54

On Mon, 4 Jun 2007 15:04:58 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Hvad mener du?

Jeg mener at en bedemand vil få mere arbejde...

Fra : Peter Bang

Dato : 04-06-07 16:22

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev:
>On Mon, 4 Jun 2007 15:04:58 +0200
>(CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>

>Jeg mener at en bedemand vil få mere
>arbejde...

Der skal også nok være kørestolsfabrikanter, der øjner en
indtægtskilde.

Fra : Alucard

Dato : 04-06-07 16:35

On 04 Jun 2007 15:22:05 GMT, Peter Bang <peterbang@NNHK9privat.dk>
(slet NNHK9) wrote:

>Der skal også nok være kørestolsfabrikanter, der øjner en
>indtægtskilde.

Og fængselspersonale (jeg slipper nok ikke for en tur i "boksen").

Fra : Peter Bang

Dato : 04-06-07 16:51

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev:
>On 04 Jun 2007 15:22:05 GMT, Peter
>Bang <peterbang@NNHK9privat.dk>

>Og fængselspersonale (jeg slipper
>nok ikke for en tur i "boksen").

looool ...

Jeg ved det må komme som et chok for dig, men lige i denne tråd
har jeg uendeligt svært ved at være uenig med dig om ret
meget ...

Jeg skal gøre hvad jeg kan for, at det ikke bliver en dårlig
vane ... :))

Fra : Per Rønne

Dato : 04-06-07 16:43

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Jeg mener at en bedemand vil få mere arbejde...

Ah, arbejdet vil vel højst blive fremskyndet ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 23:17

Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev

>Ah, arbejdet vil vel højst blive fremskyndet ...

Hold kæft hvor er I bare infantile og latterlige. Hvis I vil have
mig død, så sig det dog med åbne ord!

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Alucard

Dato : 04-06-07 22:03

On Mon, 4 Jun 2007 22:16:49 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Hold kæft hvor er I bare infantile og latterlige. Hvis I vil have
>mig død, så sig det dog med åbne ord!

Din latterlige eksistens er mig inderligt ligegyldig, men mindre du
antaster en af mine døtre....

Fra : Peter Bang

Dato : 04-06-07 23:33

Peder <peLarsen46@mail.dk> skrev:
>Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev

>Hold kæft hvor er I bare infantile og
>latterlige. Hvis I vil have
>mig død, så sig det dog med åbne ord!

.... og jeg som troede at det infantile lige var noget for dig ...

Derudover ... jeg ønsker dig ikke død. Isoleret og impotent på
en øde klippeø nord for polarcirklen måske, men ikke død.

Det scenarie kan dog hurtigt ændre sig, når du en dag ikke
længere kan holde dine våde drømme om at kneppe børn i ave, og
bare må ud og bede et barn 'godvilligt' have sex med dig.

Pas nu på dig selv, ikke?

Fra : Peder

Dato : 05-06-07 02:44

Peter skrev

> [...]

>længere kan holde dine våde drømme om at kneppe børn i ave, og
>bare må ud og bede et barn 'godvilligt' have sex med dig.

Hvad skulle jeg da være bange for? Jeg har ikke gjort noget
forkert.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Kim2000

Dato : 05-06-07 08:11

> Peter skrev

Nej, men hvis du vitterlig mener at sex og børn er en naturlig ting, så vil
jeg meget kraftigt opfordre dig til at gå terapi. Det er simpelthen ikke en
normal tankegang. Et barn leger med sin seksualitet, faktisk fra de er helt
små, men dette er fortsat ikke noget at gøre med de ønsker sex. En voksen
mand, mit tilfælde på 33, har simpelthen ikke noget at gøre med en tøs på
hverken 18, 16 eller 14 for den sags skyld, man finder en på nogenlunde
samme alder. Og det er der kæden hopper af for dig (medmindre du da er 15 og
dermed føler en 13-14 årig er jævnalderende). For din egen psykens skyld
lyder det til, at du skal omkring en psykolog og finde frem grunden til din
seksualitet, så du både kan lære hvorfor du absolut ikke skal være sammen
med børn og hvordan du kan udvikle en naturlig seksualitet med
jævnalderende. Psykologer har tavshedspligt og prisen er cirka 6-700 kroner
for en session.
mvh
Kim

Fra : Peder

Dato : 05-06-07 13:00

> [...]

>"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Nej, men hvis du vitterlig mener at sex og b?rn er en naturlig ting, s? vil
>jeg meget kraftigt opfordre dig til at g? terapi. Det er simpelthen ikke en
>normal tankegang. Et barn leger med sin seksualitet, faktisk fra de er helt
>sm?, men dette er fortsat ikke noget at g?re med de ?nsker sex. En voksen
>mand, mit tilf?lde p? 33, har simpelthen ikke noget at g?re med en t?s p?
>hverken 18, 16 eller 14 for den sags skyld, man finder en p? nogenlunde
>samme alder. Og det er der k?den hopper af for dig (medmindre du da er 15 og

Hvorfor er det dit princip, du ikke vil have en attenåring
kæreste? Det har da været normalt i historisk tid

>dermed f?ler en 13-14 ?rig er j?vnalderende). For din egen psykens skyld
>lyder det til, at du skal omkring en psykolog og finde frem grunden til din
>seksualitet, s? du b?de kan l?re hvorfor du absolut ikke skal v?re sammen
>med b?rn og hvordan du kan udvikle en naturlig seksualitet med
>j?vnalderende. Psykologer har tavshedspligt og prisen er cirka 6-700 kroner
>for en session.

Jeg har hverken brug for det, og jeg er ikke sikker på, kommunen
vil betale så meget, hvis jeg spørger.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Kim2000

Dato : 05-06-07 11:24

> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

Fordi jeg lever i nutiden.

Den verden som en 18-årig har er en helt anden end min.

Der har vi det igen - det er kommunen der skal betale, hvad med at selv
betale? Eller har du slet ikke tænkt den tanke? Den tanke at man er
ansvarlig for sit eget liv. Om det er dyrt? Kan dit liv gøres op i penge?
Mit kan ikke. Hvis bilen knirker så går man til mekanikeren, hvis psyken
knirker går man til psykologen. Man løser problemet og kommer videre. Det
kan sguda ikke passe staten konstant skal sørge for alt, spørger du også
nede på kommunen om de vil skænke dig wc papir?

Og jo, udfra dine skriverier har du brug for det.
mvh
Kim

Fra : Per Rønne

Dato : 05-06-07 03:13

Peder <peLarsen46@mail.dk> wrote:

> Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev

> Hold kæft hvor er I bare infantile og latterlige. Hvis I vil have
> mig død, så sig det dog med åbne ord!

Naturligvis ønsker jeg dig ikke død, højst at du bliver lidt mere
voksen.

Jeg gjorde bare opmærksom på at alle skal dø på et tidspunkt, så
bedemænd får ikke som sådan mere arbejde af et mord.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 03-06-07 18:53

Peder <peLarsen46@mail.dk> wrote:

> Lad os dog efterligne disse eksempler. Der er ingen grund til
> unødige regler, for ingen børn har taget skade af pædofili, som
> de selv GODVILLIGT har indvilliget sig på.

Kun pædofile har sådanne vrangforestillinger.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bang

Dato : 03-06-07 21:00

Peder <peLarsen46@mail.dk> skrev:

>Lad os dog efterligne disse eksempler. Der er ingen grund til
>unødige regler, for ingen børn har taget skade af pædofili, som
>de selv GODVILLIGT har indvilliget sig på.

Skal vi ikke lige klappe hesten, og så huske på det meget
fornuftige princip, at de der forulemper ikke nødvendigvis er
frygteligt objektive i bedømmelsen af offerets mentale og
fysiske tilstand før, under og efter perversiteterne?

At du bilder dig selv ind, at børn godvilligt ønsker at indlede
seksuelle forbindelser med voksne, er naturligvis din egen sag.
Men i det øjeblik du mener, at dine, mine og andres børn skal
lægge krop og psyke til dine våde drømme, så klapper fælden
forhåbentligt.

Der findes mennesker ude i verden, der oprigtigt mener, at 4-
årige drenge har forført dem til at gennemføre analt samleje.
Kan du ikke godt selv se, at det hele virker bare en anelse
forvrænget??

Fra : Per Rønne

Dato : 03-06-07 17:06

Peder <peLarsen46@mail.dk> wrote:

> Min første kæreste hed Roy

Pornohistorier hører vist hjemme på dk.snak.seksualitet, medmindre den
er af en sådan kvalitet, at den kunne bringes i dk.kultur.litteratur.

Og det er den tydeligvis ikke.

I øvrigt er det tydeligt at du 'digter', og aldrig selv har været i seng
med en anden fyr. Mon ikke du er en heteroseksuel /agent provocateur/ ?

Næste gang jeg ser lignende absurditeter fra din side [og det er vist
ikke første gang din interesse for fækalier har manifesteret sig i dette
forum], så havner du i min kun sparsomt befolkede /killfile/. Hold dig
til politik på dk.politik, til fiktion på dk.kultur.litteratur og porno
på dk.snak.seksualitet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peder

Dato : 03-06-07 20:15

Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev

>I øvrigt er det tydeligt at du 'digter', og aldrig selv har været i seng
>med en anden fyr.

Hvordan? Du lyver.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Per Rønne

Dato : 03-06-07 18:53

Peder <peLarsen46@mail.dk> wrote:

> Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev

> Hvordan? Du lyver.

Hvordan skulle jeg kunne lyve om dig, når jeg aldrig har mødt dig? Men
jeg kan dog sige noget om din histories sandhedsværdi, ud fra hvad jeg
ved ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peder

Dato : 03-06-07 23:59

Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev

>Hvordan skulle jeg kunne lyve om dig, når jeg aldrig har mødt dig?

Så kan du heller ikke udtale dig.

>Men
>jeg kan dog sige noget om din histories sandhedsværdi, ud fra hvad jeg
>ved ...

Og det er?

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Per Rønne

Dato : 04-06-07 04:13

Peder <peLarsen46@mail.dk> wrote:

> Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev

> Og det er?

Medmindre man /skal/ på toilettet, og det meget hurtigt, så er rectum
helt tom ... men du synes jo at tænde på fækalier ... jvf også dine
mælkekartoner.

EOD - debatten hører ikke hjemme i dk.politik, og er i øvrigt under
lavmålet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 16:03

Per Rønne <per@rqnne.invalid> skrev

>Medmindre man /skal/ på toilettet, og det meget hurtigt, så er rectum
>helt tom ...

Gu er det ej, der kan sagtens være mindre lorterester.

>men du synes jo at tænde på fækalier ... jvf også dine
>mælkekartoner.

Nej, du lyver igen.

>EOD - debatten hører ikke hjemme i dk.politik, og er i øvrigt under
>lavmålet.

Og den endte med dig som taber.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : C. Overgaard

Dato : 03-06-07 19:11

On Jun 3, 7:13 pm, Peder<peLarse...@mail.dk> wrote:
> C. Overgaard <covergaard3...@gmail.com> skrev

> Lad os dog efterligne disse eksempler. Der er ingen grund til
> unødige regler, for ingen børn har taget skade af pædofili, som
> de selv GODVILLIGT har indvilliget sig på.

Vi har nogle mindste grænser, som er lavet ud fra forskellige
kulturelle og religiøse forhold. Det er vores kultur og majoritetens
religiøsitet, som dikterer hvad vi finder forsvarlig her i landet. Det
må alle respektere, som vil bo her. Der er andre lande med andre
værdier. Søg til det land, som passer til de værdier, du har.

Vi skal ikke efterligne andre lande. Det skader vores kultur med
faunaforurening. Købsgrænserne for tobak og alkohol, samt spritgrænsen
på 0,05 er eksempler på importeret kultur beregnet til at
kriminalisere normale forhold i vores samfund. Når man kriminaliserer
noget, så kræver det øgede ressourcer at håndhæve det. Det skaber sub-
kulturer og lukkethed imellem generationerne - børnene starter med at
føre et hemmeligt liv. Det medfører komplikationer arbejdspladserne,
hvor at vi idag er nød til at have billeddatabaser for at vide om
personen, som gik forbi ude på gangen, er kollega eller gæst, da vi
ikke kan sætte os ned med vedkommende efter arbejde fredag
eftermiddag.

Da flertallet af befolkningen ikke er parate til at flytte grænsen på
15 år, så må mindretallet opsøge områder, hvor deres levevis kan
supporteres og da du lovligt kan foretage dig diverse ting andre
steder i verdenen, så opsøg disse steder, hvor landet regering har
lavet de samme undersøgelser om skadevirkninger på et barn og
mærkværdigvis er kommet frem til andre resultater.

Mvh
C.Overgaard

Fra : Peder

Dato : 04-06-07 00:08

> [...]

>på 0,05 er eksempler på importeret kultur beregnet til at
>kriminalisere normale forhold i vores samfund.

Den seksuelle lavalder er garanteret også importeret fra et andet
land. Sådan var det sku ikke i gamle dage.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net