Spin i stor skala
Fra : BigBother

Dato : 02-06-07 10:38

Lidt om hvordan vi alle blev snydt for snart 6 år siden, og hvorfor vi
bliver ved med at tro på den samme løgn, når først vi en gang er faldet for
den.

http://www.911blogger.com/node/9095

--
It looks like there was a conspiracy behind 9/11 if you really look at all
the facts - a lot of families now feel the same way.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-06-07 11:38

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message
> Lidt om hvordan vi alle blev snydt for snart 6 år siden,

Nej det er noget om folk der opdaget at julemanden ikke findes, nu må finde
på noget nyt at tro på ellers rabler deres hverdag.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : BigBother

Dato : 02-06-07 15:26

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message

> Nej det er noget om folk der opdaget at julemanden ikke findes, nu må
> finde på noget nyt at tro på ellers rabler deres hverdag.

Føles det godt at finde på den slags bortforklaringer? Får du udløst nogen
gode endorfiner i hjernen?

Fra : N_B_DK

Dato : 02-06-07 15:46

> Føles det godt at finde på den slags bortforklaringer? Får du udløst
> nogen gode endorfiner i hjernen?

Hvem er det lige der har travlt med at komme med bortforklaringer ? ;)

Fra : Kert Rats

Dato : 02-06-07 22:38

> "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message

> Hvem er det lige der har travlt med at komme med bortforklaringer ? ;)

Ej, hør nu lige: Det var sgu da julemanden, der fløj ind i den dersens
skyskraber ovre i NY.

Venligst

Kert Rats

Fra : Alucard

Dato : 02-06-07 16:20

On Sat, 2 Jun 2007 11:37:39 +0200, "BigBother"
> [...]

>bliver ved med at tro på den samme løgn, når først vi en gang er faldet for

Skift til en tykkere alufolie når du laver hatte..... )))

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-06-07 19:14

> [...]

> Lidt om hvordan vi alle blev snydt for snart 6 år siden, og hvorfor vi
> bliver ved med at tro på den samme løgn, når først vi en gang er faldet

Og lige nu rapporteres der om et forsøg på at blæse JFK-lufthavnen i luften,
MEN hvis man kigger nøje på billederne af Muhammed og Akhmed, så kan man se,
at det er Bush og Cheney med falske skæg, - rystende at man forsøger at føre
os bag lyset igen !

Fra : BigBother

Dato : 02-06-07 22:56

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> [...]
> luften, MEN hvis man kigger nøje på billederne af Muhammed og Akhmed, så
> kan man se, at det er Bush og Cheney med falske skæg, - rystende at man

Næh, det har jeg ikke nogen grund til at tro. Der findes massevis af
fanatiske og gale muslimer, og 9/11 kunne lige så godt være begået af
muslimer alene, hvis det ikke var fordi der var så forbandet meget, der
pegede i retning af at der også var nogen fra Washingtons indercirkler
indblandet.