Demos i Sthlm, Lund sö 03.06: "Medborgarre~
Fra : Rolf Martens

Dato : 01-06-07 10:16

Jag har idag lagt till på min hemsida www.rolf-martens.com, i
dess sektion "News with brief comments":

Fredag 01 juni 2007 (NWBC 265, Swedish) Demos i Sthlm, Lund sö
03.06: "Medborgarrespekt - Sluta snoka på oss!"

2007-06-01, 18:12 GMT:

På nyhetsgruppen 'swnet.politik' har det kommit följande med-
delande om demonstrationer, som jag anser absolut bör stödjas,

[CITAT:]

From:
Henry <henry@wawamail.com>

Nrewsgroups:
swnet.politik

Subject:
*** Demonstrationer 3 juni 2007 : "Medborgarrespekt - Sluta
snoka på oss!" ***

Date:
30 May 2007 23:38:53 +0200

Jag läcker en pressrelease i förväg.
Demonstrationerna kommer att bli av.

PRESSMEDDELANDE:

Ett år sedan Pirate Bay-razzian; demonstration på söndag

Idag den 31 maj är det ett år sedan polisen slog till mot The
Pirate Bay. Nu på söndag den 3 juni 2007, på årsdagen av
demonstrationerna som följde efter Pirate Bay-razzian, ordnar
Piratpartiet nya demonstrationer tillsammans med Grön Ungdom,
Ung Vänster, Liberala Ungdomsförbundet, Ung Pirat och Pirat-
studenterna.

Tid och plats:
Söndag den 3 juni 2007
Stockholm: Mynttorget klockan 15.00
Lund: Stortorget klockan 14:00

Temat för demonstrationerna i år är "Medborgarrespekt - Sluta
snoka på oss!".

[...]

KOM DIT!

Mvh Henry Rouhivuori, medlem.

[SLUT CITAT]

_____________________

Meddelande sänt av:
Rolf Martens
Malmö, Sverige
Telefon och fax:
+46 - 40 - 124832
rolf.martens@comhem.se
www.rolf-martens.com
______________________

Fra : J & P

Dato : 01-06-07 19:00

"Rolf Martens" <rolf.martens@comhem.se> skrev i meddelandet
> [...]
> Stockholm: Mynttorget klockan 15.00
> Lund: Stortorget klockan 14:00
>
> Temat för demonstrationerna i år är "Medborgarrespekt - Sluta

Äntligen!

Fra : Usenet Rulez

Dato : 01-06-07 19:23

"J & P" <Just.push@reply.se> skrev i meddelandet