Gør kirkesale til boliger.
Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-07 03:03

Gør kirkesale til boliger.

Boligmangel skyldes delvis, at lidet benyttet pragtbyggeri opfylder centrale
dele af storbyen. Disse afskyelige prestige-monumenter kan laves om til
hybler og lejligheder, hvis gør-det-selv folket får lov.

Der er perfekt klimaskjold omkring de store ubenyttede sale i kirker og
DR-koncerthuse m.m. - der mangler bare lidt etageadskillelser, skillevægge
og installationer.

Hvor let sådant kan opføres forsvarligt af en amatør, kan man se på
forsiden af mit hus, hvor jeg har vist københavnske ejere af huse med
kviste(karnapper), hvor let man laver en solrig tagterasse ovenpå sin
bolig. Krydsfinerpladerne har kostet få tusinde kroner, og nedstyrtningsfare
er nul.

Der kan intet positivt siges om voldspsykopaterne fra Christiania og
Ungdomshuset undtagen én ting - de har vist at kreativitet uden
byggetilladelse kan man slippe godt fra.

Nogle vil mene at mit ytringsfrihedskunstværk ligner en losseplads, men
funktion er vigtigere end æstetik.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 31-05-07 14:42

> [...]
> byggetilladelse kan man slippe godt fra.
>
> Nogle vil mene at mit ytringsfrihedskunstværk ligner en losseplads, men

Der er mere kød på parcelhus skal der stå 50 kvadrat meter til rådighed til
vejfarende.

mvh Kurt