Ghetto
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 30-05-07 20:59

Har, Slagelse ikke udviklet sig til en stor muhamedansk ghetto.

mvh Kurt

Fra : Peder

Dato : 31-05-07 00:42

Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev
>Har, Slagelse ikke udviklet sig til en stor muhamedansk ghetto.

>mvh Kurt

Hvad forskel skulle det gøre, hvad tro eller hudfarve, de har?

--
Mvh Peder

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-07 02:00

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev

> Hvad forskel skulle det gøre, hvad tro eller hudfarve, de har?

Hudfarve er ligegyldig men ISLAM ER IKKE EN PRIVAT GUDSTRO SOM KRISTENDOMMEN

det er en livsfarlig erobringsbevægelse der gør muslimbander voldelige og
tyvske

Der er fuld religionsfrihed for muslimer, men de bør alle udvises, for DE ER
ET SIKKERHEDSPROBLEM

Undskyld jeg går efter manden, men PEDER ER NAIV OG UINTELLIGENT, når han
søger at udstille sig som god og os racister som mindre gode

Naiviteten er værre end noget andet landsforrædderi i vort fædrelands
historie - og den er udbredt fordi staten saboterer folkeoplysning om
muhamedanismens sande natur

Fra : @

Dato : 01-06-07 19:09

On Wed, 30 May 2007 23:42:12 +0200 (CEST), Peder<peLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev

>Hvad forskel skulle det gøre, hvad tro eller hudfarve, de har?

sov du i hele din skoletid?

er de sidste 1350 års verdenshistorie gået dig helt ubemærket forbi?

folk i mange lande mærker dagligt hvilken forskel der er på
muhamedanere og ordentlige folk

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : qx

Dato : 30-05-07 22:40

"Kurt H. Nedergaard" skrev i en meddelelse

> Har, Slagelse ikke udviklet sig til en stor muhamedansk ghetto.

Gud bevar's, det er længe siden jeg har været gennem Slagelse, og kan slet
ikke forestille mig noget i den retning. Nogle af mine bekendte er netop så
glade for at de har fundet et pænt nyt og billigt hus i Slagelse. Hm. Det
kan jo blive spændende at komme der forbi en gang. Men hvad hentyder du
egentlig til?

qx

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-07 01:22

"qx" <quade@cafeer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så glade for at de har fundet et pænt nyt og billigt hus i Slagelse. Hm.
> Det kan jo blive spændende at komme der forbi en gang. Men hvad hentyder

Forleden faldt jeg i snak med en meget gammel jyde, der passerede mit
plankeværk og sagde om mine udfald imod indvandringen

"Det er jo et københavnerproblem".

I prosen tror mange at når Christiania ikke påvirker jyder, så vil
muslim-gettoerne heller ikke.

Folk fatter ikke at når de fremmede er 51% eller længe gør, er vi i sækken
og den er snøret til og at gettoer i Slagelse er stilfærdige ,
er TAQUIA-BEDRAG

og hindrer ikke at jyder en dag gøres til dhimmier

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-05-07 23:21

On Wed, 30 May 2007 21:59:02 +0200 "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> sent the following smoke signals:

>Har, Slagelse ikke udviklet sig til en stor muhamedansk ghetto.

Jo, især i nordbyen omkring Albert Ibsensvej og Kjærulffsvej.
Området bliver blandt spøgefulde personer kaldt "Lille Beirut".

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-07 02:15

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jo, især i nordbyen omkring Albert Ibsensvej og Kjærulffsvej.
> Området bliver blandt spøgefulde personer kaldt "Lille Beirut".

At Nørrebros sorte firkant der var harmonisk i min barndom er blevet "Little
Somalia" med knivstik-mord og røverier er også et problem, der bør tales
mere om

Pia Kjærdsgård blev overfaldet her - udvis alle muslimer inden deres taquia
bedrager et flertal af de danske vælgere - og giv politiet øgede beføjelser
imod BZ-vold

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 31-05-07 11:31

> [...]
>
> Pia Kjærdsgård blev overfaldet her - udvis alle muslimer inden deres
> taquia bedrager et flertal af de danske vælgere - og giv politiet øgede

Nu er det ikke en spøgefuldhed at jeg har konstateret Slagelse er en
muhamedaner ghetto, det er for den sags skyld hele Vest Sjælland-Københavns
området.
De støre byer på Fyn-Jylland har store dele af kommunerne muhamedansk
domineret områder foruden de kendte ghettoer Vollsmose-Gellerup, og som
rosinen i pølseenden har de et politiskparti der er på vej i folketinget.

mvh Kurt

Fra : Per Vadmand

Dato : 31-05-07 12:19

Kurt H. Nedergaard wrote:

> [...]
> domineret områder foruden de kendte ghettoer Vollsmose-Gellerup, og
> som rosinen i pølseenden har de et politiskparti der er på vej i
Søg lægehjælp.

Per v.

--
CEPOS: Concentration of Extraordinarily Preposterous Organized
Self-assertiveness

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 31-05-07 13:39

> Søg lægehjælp.

Jeg er af den mening, du er den af os to der har behov for en mabuse.

mvh Kurt

Fra : @

Dato : 02-06-07 07:39

On Thu, 31 May 2007 13:18:56 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Søg lægehjælp.

kan læger kurere muhamedanisme?

Fra : sjp

Dato : 31-05-07 15:26

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> domineret områder foruden de kendte ghettoer Vollsmose-Gellerup, og som
> rosinen i pølseenden har de et politiskparti der er på vej i folketinget.

Pas på Kurt, de har garanteret noteret dit navn og er ved at undersøge din
ip-adresse
Hvis du kigger ud af vinduet kan du garanteret godt se noget bevæge sig
derhenne ved busken!
Hvis det ikke er muslimer der venter på at halshugge dig så ved jeg ikke
hvad det er. (måske en solsort, men næsten helt sikkert en muslim)
Et parti fra eller til, der kæmper for at muslimerne skal overtage det hele
og smide os danskere på porten gør vel ingen forskel.
De rigtige ægte danskere (ja her hører altså heller ikke jyder/fynboer med)
har kun to partier de kan regne med, DF og DNSB
Alle de andre partier er røde lejesvende der kun venter på at åbne grænserne
for millioner og atter millioner af muslimer. Naser Khader er blot endnu en
i rækken af partiførere der vil forære vores land bort. Men hov! er han ikke
muslim!!, Ja ja ja så ved vi hvor vi har ham. han tænker kun på at få sine
fætre og kusiner hertil. Der var han sku lige ved at narre os, Godt set
Kurt!
Lad os sammen befri Vestsjælland og københavn og bringe disse områder under
dansk fane igen.

Mvh. Stig

Fra : Hr. Jensen

Dato : 31-05-07 15:43

On Thu, 31 May 2007 16:25:38 +0200 "sjp" <sjp@emailvirkerikke.dk> sent
the following smoke signals:

>Lad os sammen befri Vestsjælland og københavn og bringe disse områder under
>dansk fane igen.

Sådan skal det lyde. Jeg var næsten bange for at du var en dhimmi, sådan
som du begyndte dit indlæg...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-05-07 17:55

"sjp" <sjp@emailvirkerikke.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> narre os, Godt set Kurt!
> Lad os sammen befri Vestsjælland og københavn og bringe disse områder

»Vi spøger ikke, hr. Biedermann, Vi er brandstiftere ! «

Se evt:
http://www.jernesalt.dk/terrorhumor.asp

Mvh
Martin

Fra : Per Hagemann

Dato : 01-06-07 11:52

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jo, især i nordbyen omkring Albert Ibsensvej og Kjærulffsvej.
> Området bliver blandt spøgefulde personer kaldt "Lille Beirut".

Det bedrøver mig at Kjærulffsvej er blevet en muhamedanerbastion. Jeg
nedstammer nemlig fra købmand Kierulff i Slagelse, som vejen må være opkaldt
efter.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-06-07 00:53

On Fri, 1 Jun 2007 12:52:03 +0200 "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
> [...]

>nedstammer nemlig fra købmand Kierulff i Slagelse, som vejen må være opkaldt

Du tror ikke at det er Torben Kjerulff (Kia-forhandler), den er opkaldt
efter?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn