Sindssyg/lort = mobning og geni-ambition o~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-07 08:45

Sindssyg/lort = mobning og geni-ambition og intet andet/ligegyldige
bakterier

Læger lyver at de såkaldt skitzofrene "tosser" har en biologisk hjernedefekt
ligesom sukkersyge har en bugspytskirtel-defekt.

De har brugt milliarder på at søge at bevise sådant, men kun fordi de har en
GOD PRESSE, hænger deres overtro stadig i luften, og det meddeles desværre
ikke klart til læsere og seere, at kun yderst få psykoser har en vis
sammenhæng med målelig hjerne-afvigelse fx -svulst .

At syfilis engang gav megalomani var især om en svag korrelation mellem
indbildske drukkenbolde og kønssygdoms-adfærd.

Humor handler ofte om at udstille en modpart som sindssyg, og når satire
om "friturestegt lort" skal hænge mine saglige forskningsrapporter ud, som
værende uden jordforbindelse, så er det om det genial-gal link, som
Aristoteles og mange siden han har troet på. Og som skabte jødedom, da Moses
hallucinerede om brændende tornebusk og hørte stemmer og derved opfandt
moselov og enguderi.

Selvfølgelig har jeg idealer, som man godt kan kalde religiøse.

Min fars halvgud var især Edison - han drømte om at blive rig og berømt
opfinder som mange i hans slægt

Mit idol er min far og Glistrup, Goethe og Georg Brandes og jeg lægger mig i
selen for at fostre ny tanker fx om at lorte i sengen uden svineri, og
håber min nytænkning ad åre kan forbedre folks liv, som Edisons glødelampe
gjorde.

Mange afvigere begår genistreger, fordi de ophører at lytte til pøblens
rang-domme og lytter til egne idealer om samfundsgavnlighed. Det er altid
totalt ukritisabelt, når ikke man hører stemmer der beordrer til vold, og
det er få promille af psykoseramte, der således er farlige.

Stort set udstødes folk af rotteræsets junglelov, hvor alle vil op af
hakkeordnens rangstige, og derfor sparker andre ned med vitser og
nedgørelse. Nogle nedsparkede nederlags-mænd får depression, andre får
særlinge-adfærd, som læger besmykker med biologi-ord , som der ikke er hold
i - for at fremme salg af piller og retfærdiggøre ondskabsfuld mobning, så
samfundet stabiliseres.

Glistrups fortætning af sund bondefornuft om de psykiatrisk indlagte, er, at
de er opdraget til rethaverisk og forurettet klynke- og kræve-syge og
derfor er utålelige for medmennesker og derfor havner i den lægeskabte
kz-getto. Han er pragmatisk politiker og kalder derfor ikke disse læger for
nytteløse - men det er de vistnok i hovedsagen, udover at nogle er næsten
så kortsigtet behovsdækkende for afvigeren som en smigrende narkopusher er
for en heroin-addict.

En almindelig negativt slangord er "lort", som er ufarlige bakterier i
hovedsagen, men infektionsfare er vildt overdrevet, fordi bedsteborgere m.m.
har brug for at se ned på ikke-pottetrænede småbørn og urene senile. Siden
koleraepidemien i 1853 er næsten ingen blevet syge af lort på afveje.

Selvfølgelig er der intet psykiatrisk ved at bryde tabuer om pis&lort i snak
og i handling.

Når drukkenbolde om sommeren i en port nær værtshuset, så det stinker, er
det heller ikke sindsyge, men et konstruktivt eksperiment med tabuer og en
smulle asocialt/hensynsløst imod vanetænkere.