popstjerne fik tæsk for at være bøsse
Fra : Lynge-parabol servic~

Dato : 27-05-07 14:59

"Forsangeren fra popgruppen "Right Said Fred"! blev slået til blods under en
homodemonstration i Rusland. Internationale aktivister anholdt i Moskva"

Mange rasende Russere ville ikke finde i at der skulle være "Gay Pride" i
Moskva. Borgmesteren havde forbudt Gay Pride marchen fordi den i følge
borgmesteren skulle være satanisk!!.

http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article302769.ece

Fra : Hauge

Dato : 27-05-07 15:20

Lynge-parabol service wrote:
> "Forsangeren fra popgruppen "Right Said Fred"! blev slået til blods
> under en homodemonstration i Rusland. Internationale aktivister
> anholdt i Moskva"

Sikker på at det ikke var fordi han brugte en DreamBox?

/Hauge

Fra : Per Rønne

Dato : 27-05-07 16:31

Lynge-parabol service <Flemming@tdc.dk> wrote:

> [...]
>
> Mange rasende Russere ville ikke finde i at der skulle være "Gay Pride" i
> Moskva. Borgmesteren havde forbudt Gay Pride marchen fordi den i følge

Ja, det er unægtelig gået tilbage i Rusland siden augustrevolutionen
1991, og siden Boris Jeltsins præsidenttid.

Og borgmesteren - han er da helt til grin.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-05-07 18:38

> Og borgmesteren - han er da helt til grin.

Hvorfor er borgmesteren til grin? Jeg tror ikke, de griner ret meget ad ham
i Moskva.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-05-07 18:49

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Hvorfor er borgmesteren til grin? Jeg tror ikke, de griner ret meget ad ham
> i Moskva.

Sikkert ikke - men her fra København virker det altså absurd at tale om
'satanisme', når det drejer sig om et karnevalsoptog som Gay Pride
Parade.

De et tydeligvis mere moderne i Jerusalem end i Moskva.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-05-07 19:25

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Sikkert ikke - men her fra København virker det altså absurd at tale om
> 'satanisme', når det drejer sig om et karnevalsoptog som Gay Pride
> Parade.

Satanisme og satanisk er ikke det samme. Borgmesteren mener sikkert at de er
i Satans kløer og dømt til evig fortabelse, Per.

Mvh
Martin

Fra : Peter

Dato : 27-05-07 19:46

> [...]
> Parade.
>
> De et tydeligvis mere moderne i Jerusalem end i Moskva.

Sjovt Per lige sku nævne Jerusalem af alle byer. Som nogle af jer sikkert
husker så fik bøsser og lesbiske tørt på af de ultra ortodokse jøder, der
sagde dette sted "is the holyland, not the homoland". Og Per dine
lidelsesfæller fik høvl da de gik i jerusalems gader og for en gangs skyld
var både jøder og muslimer enige om at fordømme denne perverse parade.

Fra : Frostneger

Dato : 27-05-07 22:28

> [...]
> var både jøder og muslimer enige om at fordømme denne perverse parade.- Skjul tekst i anførselstegn -

Uvidenhed og unaturlig autoritetstro (overfor f.eks. en kirke, moskee,
politikere), avler ofte, efter min mening, fordomme af den værste
skuffe.

/K.S.

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-05-07 22:39

Frostneger wrote:

> Uvidenhed og unaturlig autoritetstro (overfor f.eks. en kirke, moskee,
> politikere), avler ofte, efter min mening, fordomme af den værste
> skuffe.

De fleste religioner såvel som autoritære politiske bevægelser ved godt, at
hvis man kan styre folks seksualitet ind i faste - helst snævre - rammer, er
de lettere at manipulere og lettere at få til at øve vold.

Per V.

--
"Everybody here is wearing a uniform, so don't kid yourselves."
(Frank Zappa)

Fra : Peter B. P.

Dato : 27-05-07 23:00

On 2007-05-27 23:38:32 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> said:

> [...]
> godt, at hvis man kan styre folks seksualitet ind i faste - helst
> snævre - rammer, er de lettere at manipulere og lettere at få til at

Glad for at se at du er enig i at de meste af det etablerede politiske
væsen er autoritært!

--
"A casual stroll throug the lunatic asylum shows that faith does not
prove anything." - Friedrich Nietzsche

http://titancity.com/blog/

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-05-07 23:18

Peter B. P. wrote:

> Glad for at se at du er enig i at de meste af det etablerede politiske
> væsen er autoritært

Læs, hvad jeg skriver.

Per V.

Fra : Per Rønne

Dato : 28-05-07 02:23

Frostneger <kschelde@gmail.com> wrote:

> Uvidenhed og unaturlig autoritetstro (overfor f.eks. en kirke, moskee,
> politikere), avler ofte, efter min mening, fordomme af den værste
> skuffe.

I Jerusalem er der i flere år blevet afholdt den årlige Gay Pride
Parade, i øvrigt det eneste eksempel på det i Mellemøsten. Paraden
beskyttes normalt af politi mv, men måtte sidste gang forlægges til et
sportsstadion, som følge af terrortrusler.

Sammenlign dette med Moskva, hvor paraden blev forbudt, og hvor politiet
skred hårdt ind mod den.

Jeg erindrer ikke det Peter beskriver, og han angiver i hvert fald ikke
årstal. Men som nævnt plejer der at være politibeskyttelse, som der
naturligvis også er det i København [hvad dato er det i øvrigt den
holdes?], og hvis antallet af angribere i Moskva kan overføres til
Jerusalem, så må det have drejet sig om 2-300 voldspsykopater.

Jerusalem har et indbyggertal på 700.000, og Israel en samlet befolkning
på 6 millioner.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk