Helgens temaer på SOL
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 27-05-07 00:23

http://www.sol.no/

Debatt i dag >

tiltrukket av eldre.

http://www.sol.no/sgo/c2b/http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=3500000000000009;conference=219;posting=20500000002115125
Skrevet av 'mimi', 26.mai.2007, kl.21:01

Jeg er en jente på 17. Jeg ser ikke på en eneste gutt på min egen
alder. Tenner på eldre menn mellom 25-40.
Da jeg var:
10år: forelsket i broderen til en venninne på 15.
13år: forelsket i en student på 23
15år: forelsket i en fyr på 32 i syden.
Og nå som jeg er 17, er jeg storm forelsket i en mann på 40 (har
sterke følelser)

Hva er i veien med meg, tallene blir jo bare større og større!

Nok en jøde som later som han er ei 17 år gammel jente.

10 - 15
13 - 23
15 - 32
17 - 40

Denne jenta hadde veldig god oversikt over talla sine.

Andre ting SOL ønsker vi skal diskutere denne helgen:

noen andre alene mammaer her?
Skrevet av 'jente 21', 26.mai.2007, kl.14:45

jeg er en jente på 21 år som blir alene mamma i desember.. noen i
oslo/romeriket traktene som er på samme alder som meg og blir alene?
hadde vært hyggelig å bli kjent med noen=)

SOL skal hjelpe denne jenta å finne ei jente som er akkurat like
gammel, bor på samme sted og blir alene på akkurat samme tidspunkt.
Det er sikkert en hel haug av dem her på SOL.

Skrevet av trond.hal 27.mai.2007, kl 00:05

SOL har nå fjernet litt og funnet et nytt tema for helgen:

Tror fostervannet mitt har gått
Skrevet av 'Gravid-j-22', 26.mai.2007, kl.22:19

Hei. Jeg har ett spørsmål til gravide, Når fostervannet går, renner
det mye vann eller hvordan er det? Er litt nysgjerrig på, for det
føltes som om fostervannet mitt gikk for et par dager siden, det
føltes som om jeg tisset på meg... men har ikke noe smerter nå.. hva
skal jeg gjøre.. vet ikke så mye siden det er første gang jeg er
gravid..

Disse idiotiske jødene klarer ikke å leve seg inn i det å være gravid
i 9. måned. Man skriver ikke innlegg på SOL dagen før man skal føde og
lurer på hva man skal gjøre. Det er jo helt tragisk.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 27-05-07 01:20

On Sun, 27 May 2007 01:22:46 +0200, Trond Halvorsen
<trond-h@chello.no> wrote:

>http://www.sol.no/
>
>Debatt i dag >

SOL bytter og har funnet et nytt interessant tema:

http://www.sol.no/sgo/C2/http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=3500000000000009&conference=219&posting=20500000002115379
- rar forelskelse ??
Skrevet av forvirra jente! 26.mai.2007, kl 23:29
okei.. here goes nothing..

Det er en gutt jeg har kjent i 1 1/2 år. Jeg har hatt litt blandede
følelser for han gjennom de åra. Når jeg er med han, har jeg egentlig
ikke lyst til å være med han, jeg syns det er litt ubehagelig!(jeg har
ikke hatt mange kjærester før, så kanskje jeg har litt "guttefobi" når
jeg kommer for nærme dem?!) og når jeg ikke er med han, da har jeg
lyst til å være med han!
Når jeg tenker på han, blir jeg kvalm(uvell faktisk) og dritnervøs!
Den ene delen av meg skriker etter han, mens den andre delen av meg
vil slutte å tenke på han! Men det går selvsagt ikke.. er så lei dette
her nå, vet ikke hva jeg skal gjøre!

Det er mange venner som har sagt at jeg må benytte sjansen, siden han
er så snill og sånt. At jeg bare må møte han alene! Men jeg tør ikke
det, men likevel så vil jeg. jeg blir GAL av å tenke sånn hele tia..:(
Kan noen hjelpe meg eller gi meg noen tips? Da blir jeg kjempe glad:)

Klem j 15 år.
---

Løsningen
Skrevet av trond.hal 27.mai.2007, kl 02:16

Det som forvirrer deg er alle disse løgnene som blir spredd rundt
omkring. Løsningen er å få satt disse to bak lås og slå:
http://www.youtube.com/watch?v=7Opk59nWXbw

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 27-05-07 01:48

On Sun, 27 May 2007 01:22:46 +0200, Trond Halvorsen
<trond-h@chello.no> wrote:

Dette tar jo aldri slutt.

>http://www.sol.no/
>Debatt i dag >

HJELP!
Skrevet av 89-modell 27.mai.2007, kl 01:16

Jeg har ligget med en gutt uten noe beskytelse, hvor fort kan jeg ta
en graviditet test, hørt jeg må vente en stund, men hvor lang?

Viss gutten nekter for at det er ungen hans, kan han tenkte og ta
farskapstest?

Takk for svar på forhånd!

Jenta har akkurat hatt sex og spør SOL debattantene om hun burde gå
til rettssak hvis faren nekter for at ungen er hans. Angrepille er
ikke et alternativ. SOL, HJELP MEG!!!

--
Trond Halvorsen