Raggar nedbrutt
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 25-05-07 15:11

Hvor er Aktuell Politikk forumet?
Skrevet av StingBee 25.mai.2007, kl 10:25

Hvor har Aktuell Politikk forumet her på SOL blitt av? Nedlagt?

Her er APD-forumet
Skrevet av red. 25.mai.2007, kl 10:56

http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=33&conference=299
Men det er ikke lenger mulig å komme seg dit fra SOL-forsiden, så man
må legge det til som bokmerke.

Sensurert bort
Skrevet av forbrukeren 25.mai.2007, kl 11:03

pga fare for at SOL blir anmeldt for brudd på de nye datalovene.
Men med fare for å miste forbrukerne og 20-60.000 treff daglig har de
gjenopprettet dette forumet her istedenfor.
Men uten mulighet for å finne hit fra forsiden.

Feige SOL. Feige amatør-SOL. Feige feige SOL...

Her er linken
Skrevet av Tja...... 25.mai.2007, kl 11:17

http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=33&conference=299
Og hvis du legger merke til den grå verktøylinjen øverst, til høyre
for "sol feilmelding" kan det være noe i det at det er snakk om en
betaversjon, selv om jeg ikke begriper hvorfor de akkurat måtte bruke
denne siden til å teste en oppgradering av webdesignet....

Men for all del, la oss kjempe mot sensur, så skriv gjerne et innlegg
der, og spre linken videre. Ytringsfriheten er altfor verdifull til å
ikke bli tatt vare på. Ha en fin dag.

Lagt ned pga sjikane
Skrevet av trond.hal 25.mai.2007, kl 15:08

Raggar sa at SOL hadde valgt å legge ned APD fordi han følte seg
sjikanert. Det er en slags kollektiv straff. Feilmeldingen er der
fordi nedleggelsen ble foretatt under et hysterisk anfall.

Jødene kan bare pakke kofferten og bestille flybillett til Israel.
Nettverket deres faller som dominobrikker. Til og med Wolfowitz har
fått sparken.

--
Trond Halvorsen

Fra : mgsmekk@yahoo.no

Dato : 25-05-07 15:21

On 25 Mai, 16:11, Trond Halvorsen <tron...@chello.no> wrote:
> [...]
>
> Jødene kan bare pakke kofferten og bestille flybillett til Israel.
> Nettverket deres faller som dominobrikker. Til og med Wolfowitz har

Men si meg, er De fortsatt utestengt?

Dr B.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 25-05-07 15:51

On 25 May 2007 07:21:23 -0700, mgsmekk@yahoo.no wrote:

>Men si meg, er De fortsatt utestengt?
>Burger'n

Jeg bemerker meg at du gisper etter luft. Du ser jo at jeg ikke er
utestengt. Jeg skriver jo som bare faen. Nå må du sette igang og pakke
kofferten. Ikke glem tannbørsten.

Sensursystemet til SOL er helt barnehage.
Det fungerer ikke rett og slett.

Heimdal, hvor bor du?
Skrevet av trond.hal 25.mai.2007, kl 15:58

Dagen ble ødelagt da jeg så innslag på nyhetene om "våre nye
landsmenn" som arrangerer 17 mai et sted her i landet.

Å se masse mørkhudete mennesker som flyr rundt og roper "hora, hora"
og vifter med det Norske flagg appelerer ikke akkurat til
nasjonalfølelsen. Flere som misliker dette?

Jeg er sikker på at det kommer masse innslag på tv i dag med
mørkhudede som applauderer VÅR nasjonaldag.

Jeg blir kvalm.

Heimdal
-----------------

Hva er ditt fulle navn og din fulle adresse, Heimdal?

Jeg har noen mørkhudede venner som har lyst til å sparke gørra ut av
deg. De blir rett og slett kvalme av at du i det hele tatt er i live.
For å bli friske trenger de adressen din.

Fotnote:
Innlegget er kun ment for å gi Heimdal et lite adrenalinkick. Det er
så mye lyving her at jeg tok meg friheten til å lyve litt jeg også.

Trond, hvor bor du?
Skrevet av rovdyr 25.mai.2007, kl 16:09

Jeg har noen jødiske venner som har lyst til å sparke gørra ut av deg.
De blir rett og slett kvalme av at du i det hele tatt er i live. For å
bli friske trenger de adressen din.

Fotnote:
Innlegget er kun ment for å gi Trond et lite adrenalinkick. Det er så
mye lyving her at jeg tok meg friheten til å lyve litt jeg også.

Ha ha
Skrevet av trond.hal 25.mai.2007, kl 16:28

Jødene har ikke styrke nok til å løfte en smørekniv. De er avhengig av
US Military.

Jeg synes jeg ser Wolfowitz fyrer av en atombombe rett utenfor her jeg
bor.

IDF...
Skrevet av rovdyr 25.mai.2007, kl 16:32

Er du klar over at IDF har nok makt til å banle hele den arabiske
verden? De har gjort det FLERE ganger. De sauepulerne i nabolanda har
NULL å stille opp med mot Israel. Det må selv slike nazimuslimer som
deg forstå...

Farlig
Skrevet av trond.hal 25.mai.2007, kl 16:45

Ja, det hørtes farlig ut. Da regner jeg med at IDF ringer på døra her
snart.

Jødiske venner
Skrevet av trond.hal 25.mai.2007, kl 16:32

"Jeg har noen jødiske venner"

Det tviler jeg ikke på. Så du skjønte at Heimdal var jøde, siden du
nevner dette? Det Heimdal skrev var typisk jødisk?

Heimdal?
Skrevet av rovdyr 25.mai.2007, kl 16:35

Er ikke det den andre jødehateren her? Så vidt jeg vet er han
nasjonalsosialist. Trodde du også var det, men ut fra hovedinnlegget å
dømme er du nok mnazimuzlim. Er det ikke rezpekt dere er
ute etter? Tilhengere av grisen Muhammed!!

Babling
Skrevet av trond.hal 25.mai.2007, kl 16:47

>jeg trodde ditt og jeg trodde datt...

Hva er dette for noe slags babling?

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 25-05-07 16:58

Skrevet av 'j18', 25.mai.2007, kl.17:19

det virker som om du hater jøder av hele ditt hjerte. hva har de gjort
mot deg??

Silverstein drepte 3000 mennesker da han rev ned WTC og 500.000+ har
blitt drept siden som følge av løgnene hans. Jødene verden over dekker
over dette så drepingen kan fortsette.

De har ikke gjort meg noe.

<Send>

"Innlegget du svarer på nå er allerede slettet fra SOL Debatt"

Nå er dem ute med viskelæret sitt igjen. Spørsmålet var visket bort
før jeg rakk å svare.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 25-05-07 17:32

On Fri, 25 May 2007 17:57:30 +0200, Trond Halvorsen
<trond-h@chello.no> wrote:

>Nå er dem ute med viskelæret sitt igjen. Spørsmålet var visket bort
>før jeg rakk å svare.

Men jeg ble ikke blokkert og de slettet ikke aliaset, så det er bare å
slenge opp hele tråden igjen etterhvert. Skal bare vente til Raggar
får tatt seg en sovepille og fått roet ned adrenalinet. Ellers kommer
han bare til rive ned hele SOL og kaste alle PC'ene ut av vinduet.

--
Trond Halvorsen

Fra : mgsmekk@yahoo.no

Dato : 25-05-07 19:33

On 25 Mai, 16:51, Trond Halvorsen <tron...@chello.no> wrote:
> [...]

Neppe.

> Jeg bemerker meg at du gisper etter luft. Du ser jo at jeg ikke er
> utestengt.

Alle kontoene dine er jo stengt.

> Jeg skriver jo som bare faen.

Hjelper ikke det, når det blir slettet 5 min senere.

> Sensursystemet til SOL er helt barnehage.
> Det fungerer ikke rett og slett.

Ser ut til å fungere helt glimrende.

Dr B.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 25-05-07 22:03

On 25 May 2007 11:32:52 -0700, mgsmekk@yahoo.no wrote:

>Ser ut til å fungere helt glimrende.

Det er bare du som er blind. Det er nok mer gass enn oksygen i hjernen
din.

--
Trond Halvorsen

Fra : mgsmekk@yahoo.no

Dato : 25-05-07 23:55

On 25 Mai, 23:02, Trond Halvorsen <tron...@chello.no> wrote:

> Det er bare du som er blind. Det er nok mer gass enn oksygen i hjernen
> din.

Nei, der tar De nok feil. Alt jøde-hatet Deres blir umiddelbart
slettet.

Jeg tør også minne Dem på at vi fortsatt har et meget pent rum ledig i
jøde-fløyen. Sol halve natten og fri utsikt til jøde-parken. Her på
klinikken er vi alle jøder i ånden, vet De. Vi skal nok få jødet Dem
opp også. Før De vet ordet av det dyrker De appelsiner i Israelen,
skal De se.

Ta kontakt med søster Stinesen om De ønsker en bil.

Dr Baltazhar

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-05-07 00:33

On 25 May 2007 15:55:11 -0700, mgsmekk@yahoo.no wrote:

>blir umiddelbart slettet.

Du er ikke helt med. Men det har du jo aldri vært.

Lindgren og 13
Skrevet av 'Trond Utestengt', 22.mai.2007, kl.22:18
http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=33&conference=299&posting=20500000002108581

Rtter på usenet:

Georg Lavik (hamreren@hotmail.com) (Jødeklovnkongen)
Terje A. Bergesen (terjeb@yahoo.com) (Dronningen)
C Lund (clund@notam02.no) (Datteren)
Louis Cyphre (alias Bergesen) (wiggum10@hotmail.com) (avløpsrøret)
Dag Fjellby (kvassleif@hotmail.com)
Ed Bakken (b-good@c2i.net)
John Smith - nom de guerre (lagerboks@yahoo.com)
Stein Hals (stein.news@gmail.com)
Jarle Aase (jgaa@jgaa.com)
http://www.jgaa.com
http://www.fuck-the-law.org
Arne Midtbø (arnemidtbo@hotmail.com)
Niels Bruun (Niels_Bruun@yahoo.dk)
Rom
Terje Henriksen (thenrik@trollnet.no)
Anders Nilsen (andersnilsen_1985@hotmail.com)
Øyvind Segrov (segrov@gmail.com)
Stig Røed (superhelt@c2i.net)
zenodot (zenodot@gmail.com)
Chrisjoy (ultralibertarianer2@gmail.com)
Sigvald (sigvald4@yahoo.no)
Michael Laudahn eOpposition (ch8050zh@yahoo.com)
Hans Petter Nenseth (hp@scheen.no)
Arve Kirkevik (arki@jgaa.com)
Trond Svendsen (trond@easy.com)
Eljon (skaubo@broadpark.no)
Lars Rønbeck (lronbeck@broadpark.no)
Knut Schrøder (knut.schroder@gmail.com)
(Hasjlektoren)
Gordon Spangelid (gordon.spangelid@stv.uio.no)
Erik Naggum (erik@naggum.no)
http://www.dagbladet.no/kultur/1999/01/09/152790.html
http://naggum.no/
Arild Karlsen (arild.karlsen@hiak.no) +4790088035
http://home.no.net/gladmann/
http://no.wikipedia.org/wiki/Arild_Karlsen
Rolf Marvin Bøe Lindgren (roffe@extern.uio.no)
http://www.forskning.no/personer/1161939617.91
Didrik Søderlind (didrikso@student.uio.no, didrik@forskning.no)
http://www.forskning.no/personer/1030359185.07

I regjeringen:

Knut Rønning (knut.ronning@sd.dep.no)
Christina Christensen (christina.christensen@sd.dep.no)

Se på dette her..
Skrevet av 'meco', 22.mai.2007, kl.22:08

Har aldri giddet å lese av "Trond's" jøde-spammerier ordentlig, men
vil påstå at det er en totalt uakseptabel virksomhet han bedriver her
på forumet.

Se på det siste innlegget der; med en masse henvisninger til private
personer, mail-adresser osv. Og det er langt fra første gang.

Fy fanden.. den skribenten burde vært anmeldt til politiet forlengst.
Det der er jo regelrett kriminelt

Tid til slutt
Skrevet av 'Tid til Trond', 22.mai.2007, kl.23:45

"Har aldri giddet å lese av "Trond's" jøde-spammerier ordentlig"

Sikkert ikke. Fint at du tok deg tid for en gangs skyld.

"Fy fanden.. RING POLITIET! Helvete, altså! Nå er det slutt!!!"

Kanskje du ikke skal bruke noe særlig mer tid på å lese det jeg
skriver allikevel. Det ser ut til å gå utover helsa di.
http://www.sol.no/sgo/C2/http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=33&conference=299&posting=20500000002107881

Moderatoren
Skrevet av 'trond.hal', 21.mai.2007, kl.20:55

Moderatoren tok viskelæret sitt og feide over alle tråder jeg hadde
startet. Aliaset mitt ble også slettet. Men IP-adressen min ble for en
gangs skyld ikke blokkert.

Jeg tror moderatoren har hatt en tøff helg og var litt fyllesyk idag.
http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=33&conference=299&posting=20500000002106540

Og mange fler...

--
Trond Halvorsen