Kopi vedr tmf-bidrag til nabochikane i
Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-07 02:54

Tmf bør undgå at støtte vold mod afvigere, hvilket er sket med hernævnte
afvisning af terassetilladelse og med seneste trusselsbrev fra
byggesagsafdelingen om tvangsbøder.

Til Kriminalpolitiet, København

Igen tillader jeg mig at ulejlige Jer med, hvad ligner en bagatel, men der
er jo erfaring for at venlige ord fra Jer kan stoppe i starten, at naboers
jødehad-agtige vold og tyveri imod undertegnede afviger GØR NYTTE..

Seneste solstrålehistorie, hvor man kastede noget mod mig og ramte fra høj
højde , vil Lokalavisen bringe artikel om, så jeg er ikke den eneste, der
ser værdi i at politi pr telefonopringning får stoppet lovbrud i starten.

Mit hus har en bagbygning, hvis flade tag altid har været brugt som
tagterasse af husets 1salslejligheds livsglade lejere - både til solbadning
og grillfest.

Den person , der fornylig angreb mig fysisk, og som I retledte, har klaget
til kommunen over indbliksgener og pralet derom og fået kommunen til derved
ikke at give mig total tilladelse til en godkendt tagterasse, og politiet
har kaldt nogen af mine gør-det-selv konstruktioner for en "arkitektonisk
perle" og en arkitekt fra et forsikringsselskab har ment, at kommunens
aversion ikke har medhold i loven, men skyldes, at naboer synes at min
kreativitet er for amatøragtig og dermed uæstetisk.

Derfor har jeg hyret professionel assistance til at normalisere og en tømrer
var uheldig at placere en 3 meter lang træliste, så den kunne fjernes af hr
Søren Sørensen, fra Bjelkes Alle 44, og samme minut gik min håndværker ind
ad havegangen til hr Sørensens indgangsdør og bad høfligt om at få udleveret
den stjålne liste , hvilket nægtedes.

Siden har jeg to gange truffet og haft øjenkontakt med hr Sørensen og har
høfligt bedt om at få min ejendom udleveret, eftersom den malede liste har
dimensioner, der ikke længere føres af trælasthandelen og den matcher, det
allerede opførte. I går svarede hr Sørensen, at bygnings-delen er "smidt på
lossepladsen", hvilket næppe er sandt da den pensionerede hr _Sørensens bil
ikke har forladt hans havegang i den forløbne uge.

Jeg henstiller venligst til politiet at ringe til hr eller fru Sørensen og
bede dem føre listen over plankeværket ind i min have snarest. For 24 år
siden trængte samme hr Sørensen ind i min have og førte sin knytnæve mod mig
ansigt med den begrundelse, at jeg skrev på "larmende" elektrisk
skrivemaskine i haven, og jeg ringede til politiet, der straks kom og talte
med ham og siden har forholdet til ham og hans familie været problemfrit, så
vidt jeg ved - så en nem indsats fra Jeres side bærer let frugt, og jeg
håber på gentagelse.

Formelt er dette en anmeldelse for tyveri med krav om erstatning eller
returnering.

Hr Sørensen har i 2006 til min voksne søn udtalt, at alt ved mit hus
alligevel er så grimt, at han er ligeglad, hvad jeg gør ved det, og har uden
forbehold tilladt min søn at udføre forbedringerne, som min søn ønskede at
udføre, men et eller andet har altså gjort mig til fjendebillede, og jeg
aner ikke, hvad jeg kan gøre for at undgå optrapning.

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000