Politimand jeg tror vi er døde
Fra : Poul Nielsen

Dato : 24-05-07 15:55

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 24-05-07 16:29

Poul Nielsen schrieb:
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article301457.ece

Ville du, at deres 'server' går i knæ? Det har du faktisk opnået. Din
web-terrorist. >.)

--
No third-world immigration to the western world! Many danes think the
same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Martin Bak

Dato : 24-05-07 17:13

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev i en meddelelse

> Ville du, at deres 'server' går i knæ? Det har du faktisk opnået. Din
> web-terrorist. >.)

Fortvivl ej. Den er også her:

http://www.youtube.com/watch?v=d-iBJQFMvgo

Og en lidt anden version her:

http://www.youtube.com/watch?v=mzdARHcSqWk

Og en kunstnerisk udgave her:

http://www.youtube.com/watch?v=_Unm7u7_rVM

Martin

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-05-07 22:35

Poul Nielsen skrev:
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article301457.ece

Ja, jeg så den dog først et andet sted, og jeg nærmest hulkede af grin:

Det minder jo ligefrem ubehageligt meget om en gammel Monrad &
Rislund-sketch, hvor den allerstedsnærverende "Pladderballe Nærradio"
har foranstaltet en makaber skattejagt med /ligkister/, som de stiller
rundt omkring, herunder hos et par svært supersumpede subsistensløse,
hvilket medfører følgende udødelige replikskifte de to imellem:

"Hey, Germod? Germod?"

"Ja, hva' er der?"

"Der står en kiste ude på trappen, mand, li-lige foran døren!"

"Sludder, mand, gå ind og læg dig!"

"Jamen, det er sgu' rigtigt, Germod! En rigtig een af dem man bruger til
begravelser!

"Pladder, mand, det er garanteret bare en 'hallu'!" ;-D

Anders Peter Johnsen