Flerkoneri
Fra : BigBother

Dato : 24-05-07 14:09

Så kom det pludseligt frem, at flerkoneri er udbredt i det muslimske
parallelsamfund. Gad vide hvad de ellers går og foretager sig, som vi ikke
ved noget om.

--
We need a strong president. Strong enough to resist the temptation to take
powers that a president shouldn't have. -- Ron Paul, præsidentkandidat

http://www.ronpaul2008.com/

Fra : Poul Nielsen

Dato : 24-05-07 14:51

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse
> Så kom det pludseligt frem, at flerkoneri er udbredt i det muslimske
> parallelsamfund. Gad vide hvad de ellers går og foretager sig, som vi ikke
> ved noget om.

Det lyder dejligt. link tak ??

Fra : BigBother

Dato : 24-05-07 15:11

http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/article301704.ece

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-05-07 16:38

On Thu, 24 May 2007 15:08:53 +0200 "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com>
sent the following smoke signals:

>Så kom det pludseligt frem, at flerkoneri er udbredt i det muslimske
>parallelsamfund. Gad vide hvad de ellers går og foretager sig, som vi ikke
>ved noget om.

Jeg vidste det da godt i forvejen....ligesom det også er alm. kendt at
der foregår/har foregået incest i hver 14. familie.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Rea721

Dato : 25-05-07 12:11

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse

> Så kom det pludseligt frem, at flerkoneri er udbredt i
> det muslimske parallelsamfund. Gad vide hvad de ellers
> går og foretager sig, som vi ikke ved noget om.

Udskift venligst "vi" med "jeg". Du lever i en osteklokke.....

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : BigBother

Dato : 25-05-07 12:27

"Rea721" <skod3@721.dk> wrote in message

> "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse

> Udskift venligst "vi" med "jeg". Du lever i en osteklokke.....

Med "vi" mener jeg den kollektive bevidsthed. Jeg er ret sikker på, at det
indtil for et par dage siden ikke var noget, et flertal var klar over. Min
pointe var, at muslimer lever i et parallelsamfund, når de kan gå og holde
den slags "hemmeligt".

Fra : Rea721

Dato : 25-05-07 14:48

> Med "vi" mener jeg den kollektive bevidsthed.

Nu prøver du at "udvide" det til "en masse mennesker"..... nej, du...det er
ret få mennesker der er tale om.

> Jeg er ret sikker på, at det indtil for et par dage siden ikke var
> noget, et flertal var klar over.

Kom ud af osteklokken...det hjælper nogen gange.

> Min pointe var, at muslimer lever i et parallelsamfund,

Ja.

> når de kan gå og holde den slags "hemmeligt".

Ting er ikke "hemmelige" blot fordi du ikke kender til dem...... osteklokken
du ved.