USA - Master of Deception
Fra : Joakim

Dato : 24-05-07 10:39

Men på den "fede" måde.

Intelligence operatives in the US and its allied nations have sold
Iran flawed technological components in an attempt to sabotage the
country's nuclear enrichment program, CBS News revealed Wednesday
evening.

In January 2007, the head of Iran's Atomic Energy Agency,
Vice-President Gholamreza Aghazadeh, said after an explosion at the
Natanz nuclear facility (the first Iranian plant to attempt
enrichment) that some of the equipment had been "manipulated."

The explosion destroyed 50 of the plant's centrifuge.

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1178708671606&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

Fra : Alucard

Dato : 24-05-07 12:38

On Thu, 24 May 2007 11:39:28 +0200, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>enrichment) that some of the equipment had been "manipulated."
>
>The explosion destroyed 50 of the plant's centrifuge.

Ja det er skide nemt at skyde skylden for egen inkompetence over på
(den store satan) USA.... )))))

Fra : Knud Larsen

Dato : 24-05-07 12:47

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Natanz nuclear facility (the first Iranian plant to attempt
> enrichment) that some of the equipment had been "manipulated."

Jeg læste for et par måneder siden? at "man" havde leveret tegninger til
atom-anlæg som skulle sikre, at det ikke ville virke, MEN at de var så
uprofessionelt lavet, at det var en smal sag for iranske eksperter at ændre
på de forkerte specifikationer, og så havde de helt gratis fået en glimrende
opskrift.
Næsten som da CIA forærede Saddam en let måde at afsløre alle amerikanske
agenter i landet. Nogen gange ser det ud som om CIA er stedet hvor man
sender "udviklingshæmmede" hen.

Fra : BigBother

Dato : 24-05-07 13:20

"Knud Larsen" <larsensknud@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> Næsten som da CIA forærede Saddam en let måde at afsløre alle amerikanske
> agenter i landet. Nogen gange ser det ud som om CIA er stedet hvor man

Eller også er det en helt bevidst strategi for at skabe fjender, hvilket
betyder arbejde til det militærindustrielle kompleks.

--
We need a strong president. Strong enough to resist the temptation to take
powers that a president shouldn't have. -- Ron Paul, præsidentkandidat

http://www.ronpaul2008.com/

Fra : Knud Larsen

Dato : 24-05-07 13:39

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message
> "Knud Larsen" <larsensknud@yahoo.dk> wrote in message

> Eller også er det en helt bevidst strategi for at skabe fjender, hvilket
> betyder arbejde til det militærindustrielle kompleks.

Prøv at læse hr "Slam dunk"s nye bog, og se om du kan finde folk som er så
snedige.

De ansatte i organisationer som CIA er iøvrigt interesserede i at udvide
*deres* interesser, ikke i et eller andet mystisk militær-industrielt
kompleks.
Som man fx kunne se i 2. verdenskrig, så var de enkelte værns pinger villige
til at ofre mange menneskers liv for at styrke egen organisation.

I dag bliver jo iøvrigt selv en elendig FN-formand forgyldt med 500.000 kr
hver gang han gider åben munden med: "I regret" og "I'm conserned about this
issue" -

Verden ser slet ikke ud som efter 2. verdenskrig da Eisenhower advarede mod
"komplekset", nu tjener man mere som Google-opfinder, eller som tidligere
FN-formand, end hele komplekset tjener på 100 år