Altan uden rækværk er ikke så trainsurfing~
Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-07 03:36

Altan uden rækværk er ikke så trainsurfing-agtigt, at det gør noget.

Ekspertvældet mener ikke, at folk skal være deres egen lykkes smed, og kan
ikke lide en ung mands utraditionelle selvmordsmetode for nylig -
trainsurfing - hvor han døde af at blive ramt af en viadukt, da han stod på
tog-taget.

Hvis folk som jeg opfører gør-det-selv altan, bør det kun føre til
myndigheds-indblanding, hvis den kan falde ned på offentligt eller andres
territorium. Hvis der ikke er sikkert rækværk (hvad der er i mit tilfælde),
så bør også det være ejers egen sag, og gæster og lejere har jo øjne i
hovedet og kan selv tage ansvar for, om de tør nyde en kop kaffe på en
altan-platform uden gelænder.(Staten forbyder jo heller ikke
bjergbestignings-sport).

Under alle omstændigheder er mit spinkle , ufarlige byggeprojekt især et
redskab til ytringsfrihed, for når en 61 årig førtidspensionist skal
udskifte politiske slogans under de stormsikkert opsatte orange VVV.blikfang
af blød plastik i skorstenshøjde, så behøves stillads - eller stige. Et
sådant redskab er så vigtigt for min ytringsfrihed som en computer, så her
er det urimeligt at kræve byggetilladelse.

At Christiania tillades, og er en opdragelse af unge mennesker til at tyveri
betaler sig, er ren ondskabsfuldhed fra statens side.

Hvis Bondam griber til de tvangsbøder, han truer med, er det overreaktion ,
bl.a. i betragtning af at en teknisk uddannet gymnasielærer i alder 61 år,
der leger med lidt utraditionel ufarlig ytringsfrihed er en privatsag og
ikke precedens-skabende. Mit projekt har midlertidighedens karakter i samme
grad som, hvis jeg slår et telt op i min have og derved overskrider den
bolig-tilladte % for min grund

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N