Lan Boot-diskette Level One PCMCIA?
Fra : Joergen M. Joergense~

Dato : 18-01-01 09:53

Davs
Har nogen tilfældigvis en sådan (protocol TCP/IP)?

Har svare problemer med en bærbar Toshiba med et Level One 10/100 Mbit
PCMCIA netkort.
Har fabrikeret en boot-diskette, der tilsyneladende gør det rigtigt, men ved
tilslutning af netværks-ressourcer får jeg fejl 53 ("The computername
specified in the network path cannot be located"). Arrrgh!

Modtagelig overfor hjælp og/eller diskette der dur!

PFT
Jørgen

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 20-01-01 18:26

Så gør den det nok ikke rigtigt

Har du prøvet programmet ImageCast? Det kan lave bootdisketter til netværk
og der er en masse netkort som standard. Hvis dit ikke er der, kan du bare
'pege', hvor driveren ligger og så inkludere programmet dem selv i
bootdisketten!

Grønbech

--
Mail: g@private.dk
ICQ# 14654731

Fra : Joergen M. Joergense~

Dato : 22-01-01 13:19

> [...]
> og der er en masse netkort som standard. Hvis dit ikke er der, kan du bare
> 'pege', hvor driveren ligger og så inkludere programmet dem selv i

Hvor finder man så'n en pjalt henne?

Jørgen

Fra : Joergen M. Joergense~

Dato : 22-01-01 15:14

> Hvor finder man så'n en pjalt henne?
>
> Jørgen

Pyt... fandt den selv, det dur i øvrigt heller ikke.
Jørgen

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 25-01-01 17:27

hmmm, lyder mystisk - har selv lavet en del boot-disketter til en masse
forskellige (mere eller mindre kendte) netkort.

Grønbech