Terrorlovgivning en bombe under retssikker~
Fra : BigBother

Dato : 23-05-07 14:31

Krigen mod terror er i virkeligheden elitens krig mod middelklassens frihed.
Den muslimske indvandring til vesten, og terroranbgrebet 11. september 2001
er begge en del af en stor "psyop", udført af den globale elite, for at
skræmme os til at acceptere urimeligheder fra statens side.

I den nye terrorfikserede virkelighed kan ingen vide sig sikre, bl.a. fordi
lovgivningen bliver formuleret så upræcist, at det er meget svært at vide,
hvad der er ulovligt, før man pludselig bliver ført bort til en kafkask
proces.

http://politiken.dk/indland/article310420.ece

--
We need a strong president. Strong enough to resist the temptation to take
powers that a president shouldn't have. -- Ron Paul, præsidentkandidat

http://www.ronpaul2008.com/

Fra : Alucard

Dato : 23-05-07 15:39

On Wed, 23 May 2007 15:31:16 +0200, "BigBother"
<uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:

> [...]
>er begge en del af en stor "psyop", udført af den globale elite, for at
>skræmme os til at acceptere urimeligheder fra statens side.

Søg læge... Din paranoia har nået behandlingskrævende højder....

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-05-07 15:43

Alucard sendte dette med sin computer:

> Søg læge... Din paranoia har nået behandlingskrævende højder....

Nu er det jo Seidenfadens avis der henvises til, så historien kan godt
være fordrejet meget.
I dette tilfælde støtter jeg opfordringen til lægehjælp, det må være
forfærdeligt at føle sig så forfulgt. Der findes en del piller der
hjælper mod sådan noget.
Kai

Fra : BigBother

Dato : 23-05-07 16:45

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message

> Nu er det jo Seidenfadens avis der henvises til, så historien kan godt
> være fordrejet meget.

Der er ikke mange i Danmark, der er mere på den globale elites side end
Tøger Seidenfaden. Han har bl.a. været med til flere Bilderberg-konferencer,
hvor den absolutte globale top-elite hvert år mødes under dybeste
hemmelighedskræmmeri og aftaler ting, vi andre ikke må få at vide. Så jeg
ved ikke, hvilken retning han skulle have interesse i at fordreje den
historie.

> I dette tilfælde støtter jeg opfordringen til lægehjælp, det må være
> forfærdeligt at føle sig så forfulgt.

Jeg har det egentligt ganske fint med det. Hver gang jeg sender sådan et
indlæg afsted, er det som en sten der falder fra hjertet.

Fra : Rea721

Dato : 23-05-07 17:45

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har det egentligt ganske fint med det. Hver gang jeg
> sender sådan et indlæg afsted, er det som en sten der
> falder fra hjertet.

Ja, men hvad hjælper det at alle de som læser dine paranoide indlæg...alle
får endnu en sten til at fylde _deres_ hjerter.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : BigBother

Dato : 23-05-07 16:21

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Søg læge... Din paranoia har nået behandlingskrævende højder....

Måske er jeg gået lidt over gevind, jeg ved det ikke. Men hellere være lidt
for paranoid end lidt for lidt paranoid over for magthaverne. Det er jo et
ubestrideligt faktum, at magthavere over alt i verden har misbrugt deres
magt på det groveste gennem historien. Det er nærmest en universel naturlov.
Hvis vi vil undgå for meget af den slags i fremtiden gælder det om hele
tiden at være på vagt, og identificere et hvert lille tilløb til
magtmisbrug, før det eskallerer.

De fleste mennesker er efter min mening alt for godtroende og naive over for
magthaverne. Det er nok også rarere at antage, at de vil os det bedste, mens
det er sværere at skulle acceptere det modsatte. Måske er det forklaringen
på, at Hitler fik held til at omdanne et demokratisk land til et totalitært
system. "Hvordan kunne folk lade det ske?" spurgte man bagefter. Svaret er
nok, at folk var alt for godtroende over for magthaverne, og derfor labbede
deres propaganda i sig.

Man behøver ofte ikke engang gætte sig til elitens skumle intentioner - de
er nogen gange helt åbne om det. Tag f.eks. denne udtalelse fra Henry
Kissinger i 1992. Passer det ikke meget godt med mit "paranoide" indlæg fra
før?

"Today Americans would be outraged if U.N. troops entered Los Angeles to
restore order; tomorrow they will be grateful. This is especially true if
they were told there was an outside threat from beyond, whether real or
promulgated, that threatened our very existence. It is then that all peoples
of the world will plead with world leaders to deliver them from this evil.
The one thing every man fears is the unknown. When presented with this
scenario, individual rights will be willingly relinquished for the guarantee
of their well being granted to them by their world government."

Fra : Zeki

Dato : 24-05-07 22:58

> [...]
> gælder det om hele tiden at være på vagt, og identificere et hvert lille
> tilløb til magtmisbrug, før det eskallerer.

Meget rigtigt. Men desværre er der folk - tit den brede masse - som går
rundt med skyklapper på uden i stand til at forholde sig kritisk til det de
ser og hører fra dem de engang valgte at give fuld tillid, typisk magthavere
som kun tænker på at få mere og mere magt.

Påpeger du denne svaghed i et demokrati skal du dog være opmærksom på at du
enten vil blive kaldt "upatriotisk" eller "paranoid" når du konfronterer
naivister med de ubehagelige sandheder.

Mvh
Zeki

Fra : Zeki

Dato : 24-05-07 22:53

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Søg læge... Din paranoia har nået behandlingskrævende højder....

Hvorfor går du ind i en debat hvis du kun magter at gå efter manden i stedet
for bolden?

Fra : Alucard

Dato : 24-05-07 23:22

On Thu, 24 May 2007 23:52:42 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>Hvorfor går du ind i en debat hvis du kun magter at gå efter manden i stedet
>for bolden?

For at gøre ham opmærksom på at han har brug for professionel hjælp...

Fra : John

Dato : 23-05-07 19:15

> [...]

> 2001 er begge en del af en stor "psyop", udført af den globale elite, for
> at skræmme os til at acceptere urimeligheder fra statens side.

Altså, du mener at:

Den 'globale elite' (hvem det så end er) har foranlediget 'den muslimske
indvandring til vesten', samt 9/11 angrebet på WTC, for at kunne skræmme os
til at godtage statens urimeligheder?

Er du mon rigtig vel forvaret, eller har du blot glemt at tage din
ordinerede medicin?

Fra : @

Dato : 23-05-07 19:29

On Wed, 23 May 2007 20:14:40 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Altså, du mener at:
>
>Den 'globale elite' (hvem det så end er) har foranlediget 'den muslimske
>indvandring til vesten',

selvfølgelig,
har du slet ikke bemærket den onde og underlødige hetz alle de højt
uddannede "velmenere" kører mod de få der tør sige sandheden om det
der er ved at ske - muhamedanernes overtagelse af de vestlige
demokratier

boganbefaling:
Geoffry Cain - Ondskabens ikon

> samt 9/11 angrebet på WTC, for at kunne skræmme os
>til at godtage statens urimeligheder?

nej muhamedanernes terror fik de helt gratis, disse galninge vil
hellere end gerne

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : qx

Dato : 23-05-07 22:54

"BigBother" skrev i en meddelelse

> [...]
> elite, for at skræmme os til at acceptere urimeligheder fra statens side.

Tak - du er een af dem der kan se og tænke selvstændigt.

qx

Fra : John

Dato : 23-05-07 23:13

"qx" <quade@cafeer.dk> skrev i en meddelelse

> du er een af dem der kan se

Næppe.. sølvpapirshatten hindrer udsynet