Fakta om Smilets By
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 22-05-07 09:14

http://dendanskeforening.dk/side1-cid-1-aid-1637-mid-1-params-2.html

--
No third-world immigration to the western world! Many danes think the
same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Char Lee

Dato : 22-05-07 12:01

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> wrote in message

> http://dendanskeforening.dk/side1-cid-1-aid-1637-mid-1-params-2.html

Jeg tror ikke så meget det er DF's erklærede målsætninger, som folk har så
meget imod, som det er alle de rabiate udtalelser, som dette partis
medlemmer kommer med, at folk har mest imod.

Jeg kan ikke se, hvorfor man ikke skal have lov at lave modkampanger, hvis
det er det, man vil bruge sine penge på. Til trods for, at en stigende
procentdel af danskerne synes noget andet, så er vi stadig mange der synes,
at DF ikke er stuerene.

Du ville nok også gerne støtte en modreaktion, hvis der stod "Stram
sharialovgivning og retten til at ægte sin kusine" på busserne :)

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-05-07 12:40

On Tue, 22 May 2007 13:01:11 +0200, "Char Lee"
<snuskFJERN76@hotmail.FJERNcom> wrote:

> [...]
>procentdel af danskerne synes noget andet, så er vi stadig mange der synes,

Det er en barsk historisk ironi at rødfascisterne, som intet ved om
pottetræning, har lært sig ord som "stueren", og at de slipper af sted
med at bruge dem uden at blive mødt med hånlatter.

Mvh
Martin

Fra : Char Lee

Dato : 22-05-07 13:05

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Det er en barsk historisk ironi at rødfascisterne, som intet ved om
> pottetræning, har lært sig ord som "stueren", og at de slipper af sted
> med at bruge dem uden at blive mødt med hånlatter.

Når du kalder mig (som politisk hører til lige omkring midten) for en
rødfacist, så siger det mere om din placering end om min.

Fra : sjp

Dato : 22-05-07 13:07

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> pottetræning, har lært sig ord som "stueren", og at de slipper af sted
> med at bruge dem uden at blive mødt med hånlatter.

Du kan skriver lige så vrøvlet som Bo Warming, faktisk forholder du dig slet
ikke til emnet, men fyrer bare bare en ordflom af som du åbenbart selv
syntes lyder godt.

Fra : sjp

Dato : 22-05-07 13:14

"sjp" <sjp@emailvirkerikke.dk> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

Men jeg vil da gerne høre hvad du egentlig mener.
Hvem er rødfacisterne ?
Hvad mener du med at de intet ved om pottetræning?
Altså når man bruger ordet stueren, skal man mødes med hånlatter, eller hvad
mener du lige.
Hvem burde ha leveret den forventede hånlatter?

Mvh. Stig

Fra : @

Dato : 22-05-07 18:46

On Tue, 22 May 2007 14:14:07 +0200, "sjp" <sjp@emailvirkerikke.dk>
wrote:

> [...]
>mener du lige.
>Hvem burde ha leveret den forventede hånlatter?

alle som kan huske HVEM der første gang brugte dette ord om et
politisk modstanderparti, nemlig

ingen ringere end manden der mange gange var på venskabelige besøg hos
diktatorerne øst for jerntæppet,(hovr stueren er man så selv)
manden hvis løfter man ikke kan stole på

Poul Nyrup Rasmussen

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 22-05-07 13:33

On 22 Mai, 13:39, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
> pottetræning, har lært sig ord som "stueren", og at de slipper af sted
> med at bruge dem uden at blive mødt med hånlatter.

Sådan skriver altså en personasje som tydeligvis fortsatt befinner seg
på barnehagestadiet. De fleste vokser jo denne form for saklighet fra
seg når de begynner på vanlig skole.

La meg heller gi deg et eksempel på hvordan en by med folkeskikk
ønsker velkommen.

http://www.velkommenoslo.no/

Ta lærdom av dette kjære danske venner. Det er trist at svenskene
tvang oss til å gi slipp på dere i 1814. Dere var tydeligvis ikke
blitt ferdig opplært da.

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-05-07 15:30

On 22 May 2007 05:33:19 -0700, Brumle Måseegg
<herman.brumle@gmail.com> wrote:

> [...]
>seg når de begynner på vanlig skole.
>
>La meg heller gi deg et eksempel på hvordan en by med folkeskikk

Du er tydeligvis lakaj for godhedsindustrien.
Har du tænkt over hvilken agenda der ligger bag ønsket om at udslette
Norge i en syndflod af kulturfremmede migranter fra stenalderen.
Først da kan du begynde at tale om saglighed.

Mvh
Martin

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 22-05-07 15:37

Martin Larsen schrieb:

> [...]
> Norge i en syndflod af kulturfremmede migranter fra stenalderen.
> Først da kan du begynde at tale om saglighed.

Er vi ikke i en situation lignende den i slutningen af kommunismen? Alle
ser, at det hele går galt, men systemets repræsentanter samt medløberne
(med det menes den du svarede på) lader fortsat som om alt var i orden
ved at kunne forklare uddybende og overbevisende hvert og alt. Og det
skal de endnu lave i det øjeblik, hvor muren falder. De må virkelig have
meget at tabe.

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 22-05-07 15:45

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev i en meddelelse

> http://dendanskeforening.dk/side1-cid-1-aid-1637-mid-1-params-2.html

Jeg har lidt svært med at forstå at det intetsigende slogan kan fornærme
nogen. Det er den samme klagestrøm, som vi har hørt dag efter dag i
forskellige medier og hvem lever uden avis, radio, internet eller TV i disse
dage.

Det mest ironiske er faktisk at de problemer, som der vitterlig er, kunne
løses over kort tid, hvis bebeoer, forældrer, myndigheder kunne arbejde
overens.

Med udgangspunkt i statsministerens noget for noget og få lovændringer:

Til forældre med børn, som ikke retter sig helt efter loven.

HVIS du melder dit eget barn, for en forbrydelse de måtte have begået og du
støtter op omkring en strafsafsoning, SÅ kommer det ikke på strafattesten og
du får lov til at beholde din lejlighed. Du skal stå tidlig op og du skal
støtte din unge med udgangspunkt i en struktureret dagligdag. Forslag i
detaljer kan ses her: http://www.center-validering.dk/rrn.htm

HVIS der er stoffer indblandet, SÅ skal du være parat til at vandre:
http://www.center-validering.dk/Retsreform/Challenge.htm

HVIS der er vold indblandet, SÅ skal du tage på adventure weekend med dit
barn: http://www.center-validering.dk/Retsreform/Prisonweekend.htm

HVIS dit barn er mellem 15 og 18, SÅ skal du følge det i skole/på arbejde,
hvis retsystemet mener at dit barn ikke kan klare at gå rundt alene:
http://www.center-validering.dk/Retsreform/15_18year.htm

Til Århus kommune:

HVIS I laver lokale natlogier med lås på ydersiden af døren, SÅ overtager
staten institutionerne for de vanskeligste børn.

Til Staten:

HVIS I fjerner den kriminelle lavalder og yder kommunerne støtte til
dagsprogrammer som alternativ til anbringelser, SÅ falder kriminaliteten på
langt sigt.

Carsten Overgaard
http://www.secretprisonsforteens.dk (hemmelige fængsler for børn)
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."