Tørklædets svøbe
Fra : markens

Dato : 21-05-07 12:52

"Tørklædet er en markør, der sender et signal om, at den der bærer tørklædet
er anderledes, end os andre. Dermed er tørklædet med til at grave grøfter
mellem danskere og indvandrere. Muslimer, der vælger at bære tørklædet,
giver et klart signal om, at de ikke ønsker at blive en del af det danske
samfund. I Danmark møder vi traditionelt nye mennesker uden fordomme og med
et åbent sind. "

Læs hele Pia Kjærsgaards ugebrev på:
http://danskfolkeparti.dk/sw/frontend/newsletterpreview.asp?id=793&template_id=10&mbid=19083

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-05-07 13:04

markens <mm@der.ll> wrote:

> [...]
> tørklædet, giver et klart signal om, at de ikke ønsker at blive en del af
> det danske samfund. I Danmark møder vi traditionelt nye mennesker uden

Det er utroligt så meget man kan få ud af det satans tørklæde ... Hvis
tørklædet var det største problem mellem indvandrere og danskere så er
der jo ikke noget problem ...

/thomas

/thomas

Fra : markens

Dato : 21-05-07 13:27

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Det er utroligt så meget man kan få ud af det satans tørklæde ... Hvis
> tørklædet var det største problem mellem indvandrere og danskere så er
> der jo ikke noget problem ...

TØRKLÆDET er jo netop SYMBOLET på PROBLEMET !

Fra : Kert Rats

Dato : 21-05-07 15:54

"markens" <mm@der.ll> skrev i en meddelelse
> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> TØRKLÆDET er jo netop SYMBOLET på PROBLEMET !

Præcis! Og det er der mange velmenere og hallalhippier, der ikke kan - eller
måske snarere vil - fatte.

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.

Venligst

Kert Rats

Fra : @

Dato : 21-05-07 20:05

On Mon, 21 May 2007 14:04:18 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>Det er utroligt så meget man kan få ud af det satans tørklæde

er sandheden så svær at sluge

> ... Hvis
>tørklædet var det største problem mellem indvandrere og danskere så er
>der jo ikke noget problem ...

og du fremturer i al din uvidenhed,

hijab ER tegn på kvindeundertrykkelse
plus
det er en meget grov fornæmelse mod alle ikke-muhamedanere

at du har valgt virkelighedn fra er sørgeligt

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : BigBother

Dato : 21-05-07 13:12

"markens" <mm@der.ll> wrote in message

> "Tørklædet er en markør, der sender et signal om, at den der bærer
> tørklædet er anderledes, end os andre. Dermed er tørklædet med til at
> grave grøfter mellem danskere og indvandrere.

DF er tilsyneladende helt med på "mission integration". Hvem skal man stemme
på, hvis man som jeg ikke går ind for det projekt? Jeg er politisk hjemløs.

> Muslimer, der vælger at bære tørklædet, giver et klart signal om, at de
> ikke
> ønsker at blive en del af det danske samfund.

Helt fint med mig. Så skal vi bare have dem overbevist om, at de skal rejse
hjem til der hvor de selv synes, de hører til. Det er en klart bedre løsning
for alle end at forsøge at tvangsintegrere to befolkningsgrupper, der i bund
og grund ikke ønsker at blive integreret.

--
We need a strong president. Strong enough to resist the temptation to take
powers that a president shouldn't have. -- Ron Paul, præsidentkandidat

http://www.ronpaul2008.com/

Fra : Maz Spork

Dato : 21-05-07 16:51

On 21 Maj, 13:52, "markens" <m...@der.ll> wrote:
> [...]
> samfund. I Danmark møder vi traditionelt nye mennesker uden fordomme og med

Hvad med katolske nonner, der underviser på de katolske skoler?
Hvad med folk med smykker, der er udformet som kors?
Hvad med Buddhisterne, der spiller bongortromme på Strøget?

Jeg er ikke tilhænger af noget af deres overnaturlige pladder - lige
så lidt som jeg ikke kan respektere mennesker som Søren Krarup for at
blande religion ind i politik er jeg helt uden forståelse for
religioner. Men jeg er pisseligeglad med, hvordan de går klædt. Men
PiaK vil åbenbart bestemme, hvordan vi skal gå klædt. Der var også
noget med et katalog over danske værdier. Jeg skreg af grin. Hvor er
det primitivt!

Men skal det endelig gælde, skal det gælde for alle.

Fra : Kert Rats

Dato : 21-05-07 17:37

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

det primitivt!

Men skal det endelig gælde, skal det gælde for alle.

*************

Det vil være fint, om de rabiate voldspsykopater af anden etnisk herkomst
også magtede at indse dette.
I relation til overholdelse af dansk lov henholder navnlig de sig til et
hjemmestrikket værdisæt for lovoverholdelse.

Overtrædelse af lov er altid forkert!
Hvad man mener at vinde ved at overtræde loven, blegner i forhold til de
skadelige konsekvenser, som overtrædelserne medfører.
Navnlig præcedens - accept - af lovovertrædelser er farlige.

Danske frihedskæmpere under 2. verdenskrig var lovbrydende terrorister!

Venligst

Kert Rats

Fra : @

Dato : 21-05-07 20:42

On 21 May 2007 08:51:07 -0700, Maz Spork <maz@spork.dk> wrote:

>Hvad med katolske nonner, der underviser på de katolske skoler?

ja hvad med dem

har de udført over 5800 terroraktioner i løbet af de sidste 6½ år?

Fra : Kert Rats

Dato : 21-05-07 20:55

> [...]
>
> ja hvad med dem
>
> har de udført over 5800 terroraktioner i løbet af de sidste 6½ år?

[velment ironi ON]
Og hvad med de stakkels hunde, der bliver indsvøbt i tørklæder, både om
deres torso og om hovedet, for at de små pussenusse-vovser kan holde varmen?
[velment ironi OFF]

I Guder! Matz må sgu stramme sig lidt an fokus-wise.

Venligst

Fra : BigBother

Dato : 22-05-07 11:57

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message

> Hvad med katolske nonner, der underviser på de katolske skoler?
> Hvad med folk med smykker, der er udformet som kors?
> Hvad med Buddhisterne, der spiller bongortromme på Strøget?
[...]
> Men skal det endelig gælde, skal det gælde for alle.

Ja, det er det, vi skal huske, når vi skriger på flere forbud, mere
overvågning, mere politi og mere kontrol med alt for at få orden på det
multietniske kaos. Det rammer os selv i hovedet som en boomerang. Det er
alles frihed der bliver indskrænket, og det os alle sammen, der kommer til
at leve i en politistat.

Fra : Egon Stich

Dato : 22-05-07 17:41

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse news:4652cc7c$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> alles frihed der bliver indskrænket, og det os alle sammen, der kommer til

Man kunne jo også se på det på denne måde:
Det er en fordel, at muhammedanerne går med skæg og underlige skjorter.
Og at deres kvinder går med tørklæder, og det, der er værre.
På denne måde kan vi kende dem, og tage os i vare.

Egon

Fra : /Peter

Dato : 22-05-07 19:03

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Og at deres kvinder går med tørklæder, og det, der er værre.
På denne måde kan vi kende dem, og tage os i vare.

Ja det er det eneste positive, vi kan kende dem, men det skulle så
påbydes alle muhamedanere at "klæde" sig ud så vi også med det samme
kunn identificere de fremmede voldsforbrydere, selvom man efterhånden
godt ved det er dem i langt de fleste tilfælde.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 22-05-07 12:39

> Men skal det endelig gælde, skal det gælde for alle.

Ikke i følge de, der er modstandere af muslimer. Så skal det kun gælde
disse.

Jan

Fra : BigBother

Dato : 22-05-07 12:46

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote in message

> Ikke i følge de, der er modstandere af muslimer. Så skal det kun gælde
> disse.

Men regler bliver altid udformet generelt. Musliminvasionen er designet af
eliten til at få os til at acceptere en politistat.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 22-05-07 14:45

> Men regler bliver altid udformet generelt. Musliminvasionen er designet af
> eliten til at få os til at acceptere en politistat.

Så tror jeg at du har misforstået,v hvad Pia K. ønsker. Hun ønsker en lov,
der siger at det "er forbudt for muslimer at bære tørklæde", ikke et
generelt forbud mod tørklæder.

Jan

Fra : /Peter

Dato : 22-05-07 16:15

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Så tror jeg at du har misforstået,v hvad Pia K. ønsker. Hun ønsker en
> lov, der siger at det "er forbudt for muslimer at bære tørklæde", ikke

Jamen det er skam også helt forkert,
det skulle være total forbud mod alle muhamedanere og deres facistiske
ideologi.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 22-05-07 19:04

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen det er skam også helt forkert,
> det skulle være total forbud mod alle muhamedanere og deres facistiske
> ideologi.
Enig. Og mod alle de, der skriver noget i nyhedsgrupperne, som jeg ikke er
enig i.

Jan

Fra : PerX ...

Dato : 22-05-07 14:20

In article <1179762667.585921.50800@x18g2000prd.googlegroups.com>,
maz@spork.dk says...

> Hvad med katolske nonner, der underviser på de katolske skoler?

Holder overtroen ved lige.

> Hvad med folk med smykker, der er udformet som kors?

Hvis det er af ovretroiske grunde.

> Hvad med Buddhisterne, der spiller bongortromme på Strøget?

Totalt støj, burde forbydes på stedet.

> Men skal det endelig gælde, skal det gælde for alle.

Fint nok. Men man skal jo starte et sted.

Fra : Maz Spork

Dato : 22-05-07 16:56

On 21 Maj, 21:41, "@" <1...@invalid.net> wrote:

> [...]
>
> ja hvad med dem
>
> har de udført over 5800 terroraktioner i løbet af de sidste 6½ år?

Aha. Så lad os se på logikken her. Fordi der findes 5800
terroraktioner begået af muslimer, og fordi muslimske kvinder bærer
tørklæder, så skal det forbydes?

Sært.

Fra : @

Dato : 22-05-07 19:21

On 22 May 2007 08:56:28 -0700, Maz Spork <maz@spork.dk> wrote:

>Aha. Så lad os se på logikken her

OK

er gjort

dine forsøg på sammenligninger mellem muhamedanere og andre

savner enhver form for logik

Fra : Maz Spork

Dato : 22-05-07 16:57

> [...]
> samfund. I Danmark møder vi traditionelt nye mennesker uden fordomme og med

Hun kan ikke engang sætte komma. Pinligt.

Fra : Maz Spork

Dato : 22-05-07 16:59

On 21 Maj, 18:37, "Kert Rats" <sten...@gravklar.dk> wrote:

> [...]
> Navnlig præcedens - accept - af lovovertrædelser er farlige.
>
> Danske frihedskæmpere under 2. verdenskrig var lovbrydende terrorister!

Okay. Men hvad er sammenhængen med tråden ovenfor?

Fra : Maz Spork

Dato : 22-05-07 17:01

On 21 Maj, 21:55, "Kert Rats" <sten...@gravklar.dk> wrote:

> [...]
> deres torso og om hovedet, for at de små pussenusse-vovser kan holde varmen?

Nej, hunde kan vi godt udelade her. Det gælder kun mennesker.

> I Guder! Matz må sgu stramme sig lidt an fokus-wise.

Guder?

Fra : Maz Spork

Dato : 22-05-07 17:03

On 22 Maj, 13:39, "Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk>
wrote:

> Ikke i følge de, der er modstandere af muslimer. Så skal det kun gælde
> disse.

Men så skal de da finde en anden nyhedsgruppe. Det har ikke noget med
politik at gøre.

Fra : Maz Spork

Dato : 22-05-07 17:04

On 22 Maj, 15:19, PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:
> [...]
>
> Hvis det er af ovretroiske grunde.

> Totalt støj, burde forbydes på stedet.

> Fint nok. Men man skal jo starte et sted.

Næ, det er da lettere at generalisere problemet. Forbud mod alle
religiøse eller religiøst motiverede symboler og markører. Så kunne
jeg faktisk overtales!

Fra : Maz Spork

Dato : 22-05-07 20:12