Jeg trækker mine ord i mig
Fra : Snuden

Dato : 20-05-07 20:30

Sidder netop nu og ser 1. del af den britiske dokumentar "Auschwitz:
Nazisterne og den endelige løsning"

Jeg må indrømme at alle tidligere diskussioner med BW nu står i
klarere lys. Naturligvis var Auschwitz en ren feriekoloni - det viser
udsendelsen jo tydeligt

(og hvis nogen skulle være i tvivl: <SARKASM OFF>

--
Snuden

Fra : Pernille

Dato : 21-05-07 12:23

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> udsendelsen jo tydeligt
>
> (og hvis nogen skulle være i tvivl: <SARKASM OFF>

Ka' du ikke bare trække snuden til dig?

Fra : Snuden

Dato : 21-05-07 17:07

On Mon, 21 May 2007 13:23:19 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Ka' du ikke bare trække snuden til dig?

Nix, min snude er som snuder er flest, så den stikker desværre frem ;)

PS: Udsendelsen var på DR2 - ser frem til næste afsnits afsløring af
de lyksaligheder og muligheder for personlig udvikling, et ophold i
Auschwitz skabte for dens beboere. Det sker på søndag kl. 21.

--
Snuden

Fra : @

Dato : 21-05-07 20:43

On Mon, 21 May 2007 18:06:37 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>Nix, min snude er som snuder er flest, så den stikker desværre frem ;)

man kan måske sige at den er fremragende? )

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Pernille

Dato : 21-05-07 20:53

> man kan måske sige at den er fremragende? )

Lidt storsnudet, måske..

Fra : Snuden

Dato : 22-05-07 21:24

On Mon, 21 May 2007 21:53:23 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Lidt storsnudet, måske..

Højst en anelse sarkastisk
--
Snuden

Fra : Snuden

Dato : 22-05-07 21:24

On Mon, 21 May 2007 21:42:54 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>man kan måske sige at den er fremragende? )

Tja - lugtesansen er i hvert fald glimrende :)
--
Snuden