Den Muslimske Havfrue
Fra : Peter B. P.

Dato : 20-05-07 17:55

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=897926

Lagt på www.berlingske.dk søndag den 20. maj 2007 kl. 11:46

Den Lille Havfrue i muslimsk klædedragt

Politiet ved ikke, hvem der natten til søndag iklædte Den Lille Havfrue
tørklæde og lange gevandter, men de har klædt hende af igen.

Et af Danmarks vigtigste vartegn blev natten til søndag konverteret til islam.

Ukendte gerningsmænd klædte havfruen i sort og bordeaux dragt, mens
hendes ansigt blev dækket af tørklæde, oplyser ordenspolitiets centrale
vagtleder.

Der var ingen skilte eller andre ting på havfruen, der kunne antyde et
dybere formål med aktionen.

- Hun er bare klædt ud, og vi kører så ned og fjerner det, siger
ordenspolitiets centrale vagtleder.

Politiet har ingen idé om, hvem der har klædt havfruen ud i de
muslimske gevandter. De fik et opkald via alarmcentralen klokken 05.33
søndag morgen af en mand, der havde opdaget "Den Muslimske Havfrue".

***

Tjah. Danmarks fremtid...

--
"A frying pan, if used in the correct manner, can give somebody quite a
concussion or even be lethal. Should we outlaw frying pans too?" -

Fra : BigBother

Dato : 21-05-07 01:23

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in message

> [...]
> gevandter. De fik et opkald via alarmcentralen klokken 05.33 søndag morgen
> af en mand, der havde opdaget "Den Muslimske Havfrue".

Det er kun et spørgsmål om tid

--
We need a strong president. Strong enough to resist the temptation to take
powers that a president shouldn't have. -- Ron Paul, præsidentkandidat

http://www.ronpaul2008.com/

Fra : Peter B. P.

Dato : 21-05-07 01:24

On 2007-05-21 02:22:46 +0200, "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> said:

> "Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in message

> Det er kun et spørgsmål om tid

Vi får se. Måske redder singulariteten os på målstregen.

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The

Fra : BigBother

Dato : 21-05-07 07:02

> Vi får se. Måske redder singulariteten os på målstregen.

Eller også betyder det bare, at det bliver maskinerne i stedet for
muslimerne, der overtager kontrollen.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 23-05-07 09:41

BigBother schrieb:
> "Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in message

> Det er kun et spørgsmål om tid

Er der fotos blevet vist af de danske medier? Ellers har jeg i går
fundet det her om det i den franske Figaro:

http://www.lefigaro.fr/international/20070521.WWW000000606_on_lui_aura_tout_fait_.html

Klik på *alle* fotos.

--
No third-world immigration to the western world! Many danes think the
same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Kert Rats

Dato : 21-05-07 01:51

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=897926
>

> Lagt på www.berlingske.dk søndag den 20. maj 2007 kl. 11:46
>
> Den Lille Havfrue i muslimsk klædedragt

<bål og brand ON> Alle havfruer skal øjeblikkelig udvises af Danmark!! <bål
og brand OFF>

Venligst

Kert Rats