Status efter Muhammedkrisen
Fra : BigBother

Dato : 19-05-07 22:17

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7006578.html

Danmarks kamp for ytringsfrihed og mod islamistisk kontrol med vores samfund
kostede 1,7 mia i tabte eksportindtægter. I den mellemliggende tid steg
vores samlede eksport dog alligevel med 44 mia.

Så mon ikke det var en kamp, vi trods alt havde råd til at tage?

--
The Central Intelligence Agency owns everyone of any significance in the
major media.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-05-07 22:32

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message
> [...]
> mia.
> Så mon ikke det var en kamp, vi trods alt havde råd til at tage?

Jo selvfølgelig, det var vi nogle der sagde allerede dengang, og hader
stadig arla foods for deres måde at håndtere det på.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Kim2000

Dato : 19-05-07 23:38

> "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message

> Jo selvfølgelig, det var vi nogle der sagde allerede dengang, og hader
> stadig arla foods for deres måde at håndtere det på.

Jeg har ikke købt Politiken siden....

Fra : Barney Gumble

Dato : 20-05-07 01:16

Kim2000 skrev:

> Jeg har ikke købt Politiken siden....

Jeg har aldrig købt Politiken og har ikke købt Arla-produkter siden...

BG

Fra : Kert Rats

Dato : 20-05-07 03:26

"Barney Gumble" <nope@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har aldrig købt Politiken og har ikke købt Arla-produkter siden...

Heller ikke jeg.

Venligst

Kert Rats