Uha -det gør Nasser
Fra : Malene P

Dato : 19-05-07 18:07

Den indtil for et par uger siden så sympatiske Khader, har vist begået en
"Stoltenberg", der vil noget. Hint -TV2-Nyhederne her kl 19

Malene P

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-05-07 18:10

Malene P wrote:

> Den indtil for et par uger siden så sympatiske Khader, har vist
> begået en "Stoltenberg", der vil noget. Hint -TV2-Nyhederne her kl 19

Os, der hellere ser Aab-EfB, vil godt vide, hvad du taler om...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank

Dato : 19-05-07 18:28

Hej

Jens Bruun skrev:

> Os, der hellere ser Aab-EfB, vil godt vide, hvad du taler om...

Fra TV2.DK:

"Naser Khader fortalte ikke sandheden, han forklarede årsagen til at
danne sit parti Ny Alliance. Hans forklaring hænger ganske enkelt ikke
sammen. Til Politiken har han forklaret, at han sad på et hotelværelse i
Boston og så sin partifælle Elsebeth Gerner (R) på fjernsynet iført
muslimsk tørklæde. ­"Jeg blev så vred", sagde han.

Men overfor TV 2 Nyhederne siger hotellet, at man ingen arabiske kanaler
har - der er kun amerikanske kanaler på hotellet. Og hverken DR eller TV
2 har solgt billederne af Gerner videre.

Ingen af de arabiske kanaler som TV 2 nyhederne har kontaktet kender
noget til sagen.

Ifølge TV 2's politiske redaktør Kaare R. Skov kan Khaders lille løgn få
store politiske konsekvenser. Han peger på, at Khader vil samarbejde
over midten, men med en lille løgn her og der, hvad skal
forhandlingspartnere så tro på?, spørger Kaare R. Skov.

Han tror, at Ny Alliance har været undervejs længe, men at Khader har
manglet noget at hænge det op på. Det blev så Elsebeth Gerners Tøklæde-sag.

Det var ikke lykkedes TV 2 at få en kommentar fra Khader selv."

Gad vide om TV2 har hørt om TV2 Sputnik eller om at DR.DK har en
udemærket internet udgave af deres TV-Avis.

Mvh
Frank

Fra : Malene P

Dato : 19-05-07 18:38

"Frank" <frank@nosnap.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Gad vide om TV2 har hørt om TV2 Sputnik eller om at DR.DK har en
> udemærket internet udgave af deres TV-Avis.

Og så var der jo lige den om Aukens løgn om Uffe og Stoltenberg....

Malene P

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-05-07 19:03

> [...]

> samarbejde over midten, men med en lille løgn her og der, hvad skal
> forhandlingspartnere så tro på?, spørger Kaare R. Skov.

Tja. Jagten er tilsyneladende gået ind. Hvis det, at stikke en løgn ala
denne er afgørende for, at partierne ikke kan samarbejde, forudsér jeg
anarki i Danmark inden for kort tid.

> Han tror, at Ny Alliance har været undervejs længe, men at Khader har
> manglet noget at hænge det op på. Det blev så Elsebeth Gerners
> Tøklæde-sag.

Ja? Det kan vel ikke komme som en overraskelse for nogen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : qx

Dato : 19-05-07 19:22

"Jens Bruun" skrev i en meddelelse
> [...]

Ja, at ville starte et nyt politisk parti er en stor beslutnng at tage. Lige
gyldigt hvem der fik sådan en ide, ville gøre sig mange mange tanker henad
vejen. Man tager jo ikke skridtet dagen efter at tanken første gang er
dukket op.

Tanken dukker op hver dag under ens arbejde, den dukker op, mens man sidder
i et fly og mens man opholder sig på et hotelværelse. Den dukker op, når man
går i bag og når man graver have . . . så hvad er det lige Nazer Khader har
gjort forkert?

> Tja. Jagten er tilsyneladende gået ind. Hvis det, at stikke en løgn ala
> denne er afgørende for, at partierne ikke kan samarbejde, forudsér jeg
> anarki i Danmark inden for kort tid.

Nu blev det måske dråben der fik bægeret til at flyde over - og hvad så?
Stadigvæk spørger jeg: Hvad er det der er blevet gjort forkert?

qx

Fra : sdsf

Dato : 20-05-07 03:48

> [...]
> midten, men med en lille løgn her og der, hvad skal forhandlingspartnere
Stol ALDRIG på en arab!

Fra : P.L.

Dato : 20-05-07 05:04

On Sat, 19 May 2007 19:28:12 +0200, Frank wrote:

> Gad vide om TV2 har hørt om TV2 Sputnik eller om at DR.DK har en
> udemærket internet udgave af deres TV-Avis.

Han sagde det var i en arabisk udsendelse, mig bekendt er der ikke noget
sådan på TV2/Sputnik.

Han viser jo bare, at han er parat til hvad som helst for at komme til
fadet.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : P.L.

Dato : 20-05-07 05:06

On Sun, 20 May 2007 06:03:54 +0200, P.L. wrote:

> Han sagde det var i en arabisk udsendelse, mig bekendt er der ikke noget
> sådan på TV2/Sputnik.
>
> Han viser jo bare, at han er parat til hvad som helst for at komme til
> fadet.

Hov glemte DR, de har vist heller ikke sendt det på arabisk.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 19-05-07 19:14

On Sat, 19 May 2007 19:07:16 +0200, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>Den indtil for et par uger siden så sympatiske Khader, har vist begået en
>"Stoltenberg", der vil noget. Hint -TV2-Nyhederne her kl 19
>
>Malene P

Hvis han er lidt klog, så vil han nok minde dem om, at de fleste
amerikanske hoteller har Internet, og at TV2 faktisk lægger alle sine
nyhedsudsendelser på nettet.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 19-05-07 19:41

On Sat, 19 May 2007 20:14:01 +0200, Lars J. Helbo wrote:

> Hvis han er lidt klog, så vil han nok minde dem om, at de fleste
> amerikanske hoteller har Internet, og at TV2 faktisk lægger alle sine
> nyhedsudsendelser på nettet.

Det er nu ikke pænt at komme med fakta når Malene har besluttet
hvordan tingene er.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Rane

Dato : 20-05-07 06:56

On Sat, 19 May 2007 20:40:51 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>Det er nu ikke pænt at komme med fakta når Malene har besluttet
>hvordan tingene er.

Hvorfor siger han så at han både har set det på danske og arabiske
tv-kanaler? Og så lige på TV2 News at han er citeret for at ha sagt
noget lignende at han zappede tv-kanaler en aften....jeg opfatter ikke
lige net-stream fra sputnik som at "zappe tv-kanaler".

Fra : Kim2000

Dato : 20-05-07 07:01

"Rane" <ranemandenSLET@gmailSLET.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget lignende at han zappede tv-kanaler en aften....jeg opfatter ikke
> lige net-stream fra sputnik som at "zappe tv-kanaler".

Det kan være det gik ind under "dramatisk fortælling", det vigtigste må være
at han har set Gerner mens han var i USA og det kan han jo ganske enkelt
bevise ved at fremvise den mail han sendte.
mvh
Kim

Fra : Rane

Dato : 20-05-07 11:09

On Sun, 20 May 2007 08:01:14 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>at han har set Gerner mens han var i USA og det kan han jo ganske enkelt
>bevise ved at fremvise den mail han sendte.

Javist...men så ser vi jo tendensen med at overdramatisere så det
ligger på grænsen til løgn.

At han er citeret for at have set det på en arabisk tv-kanal (eller i
hvert fald på "almindelig" fjernsyn) - det ER jo løgn. Mit bud er at
en ven/partifælle eller lignende har ringet ham op og fortalt ham
nyheden.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 20-05-07 16:08

On Sun, 20 May 2007 12:08:34 +0200, Rane wrote:

> [...]
> hvert fald på "almindelig" fjernsyn) - det ER jo løgn. Mit bud er at
> en ven/partifælle eller lignende har ringet ham op og fortalt ham

Som dansk politiker, siddende i USA på et hotelværelse med gratis
internetadgang, ville du ikke forsøge at se det seneste nyheder?
Jeg ville.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Rane

Dato : 21-05-07 07:42

On Sun, 20 May 2007 17:07:45 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>Som dansk politiker, siddende i USA på et hotelværelse med gratis
>internetadgang, ville du ikke forsøge at se det seneste nyheder?
>Jeg ville.

Joda...men hvorfor siger han så at han så det på en arabisk TV-kanal?
Det kan tilsyneladende kun være DR og TV2 netstream han kan ha set det
på.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 21-05-07 08:23

"Rane" <ranemandenSLET@gmail.com> wrote in message

> Joda...men hvorfor siger han så at han så det på en arabisk TV-kanal?
> Det kan tilsyneladende kun være DR og TV2 netstream han kan ha set det
> på.

Aldrig har udtryket "vor herre bevares" været mere på sin plads.

Tænk at der findes folk der er så indskrænkede de går op i sådan en bagatel.

Thorkild

Fra : Rane

Dato : 22-05-07 17:53

On Mon, 21 May 2007 09:23:07 +0200, "Thorkild Poulsen"
<thor@softpartners.dk> wrote:

>Aldrig har udtryket "vor herre bevares" været mere på sin plads.
>
>Tænk at der findes folk der er så indskrænkede de går op i sådan en bagatel.

Bagatel og bagatel. En lille hvid løgn bliver hurtigt til mange nu om
dage. Og havde det været lederen af DF..skulle du bare ha set lignende
indlæg herinde også. :)

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 19-05-07 20:28

"Lars J. Helbo" <mig@her.com> skrev i en meddelelse
> Hvis han er lidt klog, så vil han nok minde dem om, at de fleste
> amerikanske hoteller har Internet, og at TV2 faktisk lægger alle sine
> nyhedsudsendelser på nettet.

Men det er helt uinteressant for en række personer, der kun er ude på at
sværte andre til.

--
Poul Erik Jørgensen

Erstat "invalid" med dk hvis du svarer per e-mail.
Replace "invalid" with dk when replying by e-mail.

Fra : Peter Heide

Dato : 19-05-07 21:58

> [...]
>>

> Hvis han er lidt klog, så vil han nok minde dem om, at de fleste
> amerikanske hoteller har Internet, og at TV2 faktisk lægger alle sine

Jeps. Det har han gjort iflg Deadline. Så , der kan ikke bages
mere på den historie.

Fra : Malene P

Dato : 20-05-07 02:36

> [...]
> >

> Hvis han er lidt klog, så vil han nok minde dem om, at de fleste
> amerikanske hoteller har Internet, og at TV2 faktisk lægger alle sine

Ja, der var han søreme hurtig.

Malene P

Fra : John

Dato : 19-05-07 23:17

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den indtil for et par uger siden så sympatiske Khader, har vist begået en
> "Stoltenberg", der vil noget.

Det er vist nærmere endnu en klam fis i den politiske hornlygte:

".. - Jeg så med sikkerhed Elsebeths tørklædestunt under mit ophold i USA
både på danske og arabiske medier enten i tv eller over nettet, udtaler
Naser Khader i en pressemeddelelse sent lørdag aften .."

I politik gælder alle kneb. Nu ka' vi jo spekulere på, hvem der politisk ka'
ha' mest glæde af at skade Nasers troværdighed..

Fra : Kim2000

Dato : 19-05-07 23:42

> Den indtil for et par uger siden så sympatiske Khader, har vist begået en
> "Stoltenberg", der vil noget. Hint -TV2-Nyhederne her kl 19

Hvis den mest alvorlige "løgn" han kan tages i er at han så det på internet
og ikke på fjernsynet, så må han uden sammenligning være de sidste tre
årtiers mest troværdige politiker.
mvh
Kim

Fra : @

Dato : 20-05-07 09:08

On Sun, 20 May 2007 00:42:04 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>og ikke på fjernsynet, så må han uden sammenligning være de sidste tre

han sagde også at han så det på arabiske medier,

hvilke?

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 20-05-07 07:09

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> Den indtil for et par uger siden så sympatiske Khader, har vist begået en
> "Stoltenberg", der vil noget. Hint -TV2-Nyhederne her kl 19
>
> Malene P

Tørklædesagen sprang midt under Khaders besøg i USA. OG hader sendte en mail
rundt i de radikale MENS HAN VAR I USA om sagen.

Hvordan skulle Khader kunne sende den mail, hvis han ikke havde set det mens
han var i USA?

Thorkild

Fra : Kim2000

Dato : 20-05-07 07:16

"Thorkild Poulsen" <thor@softpartners.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mail rundt i de radikale MENS HAN VAR I USA om sagen.
>
> Hvordan skulle Khader kunne sende den mail, hvis han ikke havde set det

Netop. At en arabisk udsendelse skulle have bragt et klip fra en dansk tv
station uden at have sagt det er vel heller ikke utænkelig. Eller for den
sags skyld at han har rodet rundt i at have set det på nettet mens han læste
arabiske nyheder eller hvad ved jeg. Jeg mindes faktisk ikke hvornår en
politiker sidst er blevet beskyldt for direkte at lyve (man plejer at bruge
pænere vendinger), måske er der gået lidt jantelov i det?
mvh
Kim