Fra : Trond Halvorsen

Dato : 18-05-07 18:42

To: jahn.otto.johansen@chello.no, Arild.Karlsen@hiak.no,
didrik.soderlind@forskning.no, martin@ystenes.com
Subject: Videoer
From: Trond Halvorsen <trond-h@chello.no>
Date: Fri, 18 May 2007 18:11:36 +0200

Morderne tilstår:
http://www.youtube.com/watch?v=lJbAV9RBULc

3 or 5 slapping Jews on a Van:
http://www.youtube.com/watch?v=aJAYL-A24Kw

Morgan Jew Reynolds ser usynlige fly:
http://www.youtube.com/watch?v=saneAlnC4sQ

Jødene avslører hverandre:
http://www.youtube.com/watch?v=N4vygmbJpGA

Eric Jew Hufschmid tegner noen streker og skylder på Zionistene:
http://www.youtube.com/watch?v=8v2edUrBMqo

Komedie fra Fox Jews:
http://www.youtube.com/watch?v=477hV1ecMgU
"Noen jøder infiltrerte Criminals Incorporated Agency og Det Hvite
Teaterhuset før 11. september ved å spamme Bush og Rumsfeld med tilbud
på kunst. Deretter etterforsket de 11. september og fant ut at Laden
skulle angripe New York. Det verste var at disse jødene ikke fortalte
noe til oss ikkejøder."

CNN: 9/11 var en Jødejobb!
http://www.youtube.com/watch?v=-XcT785Fago
http://www.youtube.com/watch?v=Zik1hqgRPHk

Eric Hufschmid gir en dårlig sammenlikning:
http://www.youtube.com/watch?v=KGy325vag-Y

Falske nyheter fra BBC:
http://www.youtube.com/watch?v=afnJ-yLMprg
-------------------------------------

To: Trond Halvorsen <trond-h@chello.no>
Subject: Re: Videoer
From: didrikso@student.uio.no
Date: Fri, 18 May 2007 18:56:17 +0200 (CEST)

Hei!

Du har fremdeles ikke svart på mitt spørsmål om hvorvidt du står bak
Northernresistance-nettsiden.

Didrik Søderlind
-------------------------------------

Til Didrik, 18:11:36: "Jøder"
Fra Didrik, 18:56:17: "Hei dø. Erre du som har laget
Northernresistance eller? Erre du som står bak litt av hvert?"

Didrik har sittet i flere uker og ventet på svar på dette spørsmålet.
Han ble nok litt skuffet over at han ikke fikk svar når jeg først tok
meg tid til å sende en email til ham, men jeg får la ham lure litt
til.

--
Trond Halvorsen

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-07 18:46

Trond er syk og nå har han bevist det også

Fra : John

Dato : 18-05-07 18:57

"Per A" <none> skrev i en meddelelse

> Trond er syk og nå har han bevist det også

Den pågældende er forlængst i mit kill-filter.

Behøver du (og andre) absolut at re-transmittere hans indlæg.. ?

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 18-05-07 19:18

On Fri, 18 May 2007 19:56:33 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Behøver du (og andre) absolut at re-transmittere hans indlæg.. ?

Det var jo beklagelig at vi ødela dagen din, du som trodde Fox Jews
var nyheter og greier.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 18-05-07 19:05

On Fri, 18 May 2007 19:45:36 +0200, "Per A" <none> wrote:

>Trond er syk og nå har han bevist det også

Enten er du Burger'n eller så går du i samme barnehage som han.

--
Trond Halvorsen

Fra : mgsmekk@yahoo.no

Dato : 18-05-07 20:56

On 18 Mai, 20:04, Trond Halvorsen <tron...@chello.no> wrote:

> Enten er du Burger'n eller så går du i samme barnehage som han.
>
> --
> TrondHalvorsen

Er nok mange som er enigne med Bergesen, tenker jeg.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 18-05-07 21:45

On 18 May 2007 12:55:42 -0700, mgsmekk@yahoo.no wrote:

>Er nok mange som er enigne med Bergesen, tenker jeg.

Ja, alle jødene er helt enige med Lisa16A. Det vet jeg.

--
Trond Halvorsen