Beklager, altså
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 17-05-07 13:36

Free service POST access forbidden

HTTP POST requests under the free service are not allowed.

This means that the free service can be used for viewing web pages,
but not for most interactive content and sites requiring logins.

We were forced to take this step because of the increasing number of
hit-and-run attacks perpetrated by a small number of abusers. We
apologise to the vast majority of users, but we can no longer afford
to bear the cost and frustration of dealing with the consequences of
abuse.
--

Hvis du betaler for dine hit-and-run angrep, så vil de ikke bli så
frustrerte. Kan de ikke kalle det shareware eller noe istedenfor å

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 17-05-07 13:40

On Thu, 17 May 2007 14:35:42 +0200, Trond Halvorsen
<trond-h@chello.no> wrote:

>Hvis du betaler for dine hit-and-run angrep, så vil de ikke bli så
>frustrerte. Kan de ikke kalle det shareware eller noe istedenfor å
>være så jævlig falske da?

Det er lett å identifisere jødene. Man kjenner dem igjen på
falskheten.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 17-05-07 13:48

<trond-h@chello.no> wrote:

>We were forced to take this step because of the increasing number of
>hit-and-run attacks. We apologise to the vast majority of users,
>but we can no longer afford to bear the frustration of dealing with the
>consequences of abuse.

Disse stakkars jødene er fullstendig utslitte etter alle mine web
terror angrep. De er bare nødt til å ta betaling for det.

--
Trond Halvorsen

Fra : Terje Henriksen

Dato : 20-05-07 01:57

"Trond Halvorsen" <trond-h@chello.no> skrev i melding

> Disse stakkars jødene er fullstendig utslitte etter alle mine web
> terror angrep. De er bare nødt til å ta betaling for det.

Er det noen som bryr seg om det vørvlet ditt, din Gudshater; ja, du er
gjennomskuet. Det er Gud du hater og angriper.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Fra : Ralph

Dato : 20-05-07 09:28

"Terje Henriksen" <thenrik@trollnet.no> skrev i en meddelelse
> Er det noen som bryr seg om det vørvlet ditt, din Gudshater; ja, du er
> gjennomskuet. Det er Gud du hater og angriper.

Hvem er Gud?

--
Ralph

Fra : Alucard