Rap nummer blandet med kvindelig opera ??
Fra : Steenr

Dato : 14-08-07 13:23

Jeg hørte nummeret på min ferie i tyrkiet - nummeret ligesom skifter mellem
den mandlige (sorte?) rapper og den kvindelige operasangerinde - nogen
forslag??

Fra : Per Hansen

Dato : 14-08-07 14:54

"Steenr" <ravnen@hollufXXXpile.dk> mentioned this

> Jeg hørte nummeret på min ferie i tyrkiet - nummeret ligesom skifter
> mellem den mandlige (sorte?) rapper og den kvindelige operasangerinde
> - nogen forslag??

Mon ikke det bare er det gamle nummer:
Sissel Kyrkjebø & Warren G - Prince Igor
som du har hørt ?

--
Per Hansen

Fra : Steenr

Dato : 15-08-07 09:40

Bingo - tak for hjælpen - tænk at man skal tage til tyrkiet for at opdage en
sang med Sissel

"

Fra : Per Hansen

Dato : 15-08-07 16:42

"Steenr" <ravnen@hollufXXXpile.dk> mentioned this

> Bingo - tak for hjælpen - tænk at man skal tage til tyrkiet for at
> opdage en sang med Sissel

Du har sikkert også hørt den her hjemme i radioen, men ikke lige
lagt så meget mærke til den, det kender jeg alt for godt til selv
Men det er der ikke så meget at sige til sådan som de spiller musik
i radioen her hjemme.
Men så er det jo godt at Tyrkiet er en del år bagud med den musik
de spiller dernede

--
Per Hansen