Program til at nedsætte hastoghed af afspi~
Fra : Ukendt

Dato : 14-08-07 12:14

Hej gruppe

Jeg søger et program som kan nedsætte hastigheden på musikken mens det
afspilles - jeg skal lytte et svært melodistykke af, og har brug for, at
musikken afspilles langsommere.

Mvh Malene

Fra : Bjarne K.

Dato : 14-08-07 12:25

"Malene Hald" <mail[indsætduvednok]malenehald.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg søger et program som kan nedsætte hastigheden på musikken mens det
> afspilles - jeg skal lytte et svært melodistykke af, og har brug for, at

Jeg ved det kun fordi det tidligere har været efterspugt i gruppen.

http://www.ronimusic.com/amsldowin.htm

Ganske sjovt forøvrigt.

Bjarne K.

Fra : Broegger

Dato : 14-08-07 14:20

"Malene Hald" <mail[indsætduvednok]malenehald.dk> skrev news:46c18e7d$0

Microsofts media player kan gøre det.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk