Dagens år er 2004
Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 12-08-07 21:18

Så hopper vi lidt frem i tiden. Det kan være, at det vil få nogle flere
deltagere på banen.

Nik & Jay udsender deres andet album, fantasifuldt navngivet 2.

Her den dybsindige "En dag tilbage"
http://www.youtube.com/watch?v=Wgo1sG3-4h4

Og den ligeså dybsindige "Lækker"
http://www.youtube.com/watch?v=ZaZ_5qigMf0

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-07 22:31

Lars Kyndi Laursen wrote:
> [...]
> deltagere på banen.
>
> Nik & Jay udsender deres andet album, fantasifuldt navngivet 2.

Schiller's 'Leben' Album

her med Peter Heppner som vokal på 'I Feel you'
http://www.youtube.com/watch?v=1a1z_SLACsU

og Mila Mar på 'Liebe'
http://www.youtube.com/watch?v=7XhuOlz3dV0

Kræs for øregangen

:)
Claus

Fra : Peter Westh

Dato : 12-08-07 23:38

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Så hopper vi lidt frem i tiden. Det kan være, at det vil få nogle flere
> deltagere på banen.

Grizzly Bear debuterede med "Horn of plenty", her "Shift"
http://www.youtube.com/watch?v=4ltvjOj9m-c (live i et badeværelse - meget
smukt!)

Og lidt i samme ånd udgav Efterklang pladen "Tripper", med bla. "Swarming"
http://www.youtube.com/watch?v=Cj_dof8AlDM

Battles debuterede med en række EP'er, bla. "Tras"
http://www.youtube.com/watch?v=GQWK0WKwb6Q

Laibach udgav "Wat", med bla. "Tanz mit Laibach"
http://www.youtube.com/watch?v=bTQVyTooEQ8

P.J. Harvey udgav "Uh Huh Her" med bl.a. "Who the fuck"
http://www.youtube.com/watch?v=NEFcAaT-E1E .

Bleeder Group (m Peter Peter) udgav "Sunrise". En fed og overset plade, som
burde få de sørgelige rester af Sort Sol til at skamme sig.

Og Martin Hall udgav den fremragende "Das mechanishe Klavier"

/P

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 13-08-07 02:58

Jeg kan vist godt finde noget bedre end nik og jay, her kommer en lille
liste, med det mest værdsatte først...

topudgivelsen for dette år:

Red Warszawa - Return of the Glidefedt

og resten:

Guns n Roses - Greatest hits

Depeche Mode - Remixes 81-04

Nightwish - Once

Rammstein - Reise Reise

Nick cave - Abbatoir Blues / The lyre of orpheus

Front 242 - Geography (re-issue)

Roger Waters - To kill the child & leaving beirut

The Prodigy - Always Outnumbered, Never Outgunned

Coal Chamber - The Best Of Coal Chamber

Blackmore's Night - Beyond the Sunset

Marilyn Manson - Lest We Forget - The Best Of

Fear Factory - Archetype

Metallica - Some kind of monster

Rhapsody (of fire) Symphony Of Enchanted Lands II

Nephew - USADSB

Within Temptation - The silent force

Fra : Broegger

Dato : 13-08-07 08:17

Esben von Buchwald <find.mig@paa.google> skrev news:46bfbab7$0$90265
$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg kan vist godt finde noget bedre end nik og jay, her kommer en lille
> liste, med det mest værdsatte først...
<snip en masse fede udgivelser>

Du glemte linksene, så er det lidt besværligt for os andre at blive
inspireret... og det er jo en del af legen!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Broegger

Dato : 13-08-07 08:16

Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> skrev

2004... Det er jo næsten til at huske

Runrig udsender deres 30 års jubilæumsshow på DVD'en Day of Days.
Her Hearts of Olden glory i en version hvor man virkeligt kan høre
publikum.
http://www.youtube.com/watch?v=mwz1tvzP96I

Norah Jones udsender Feels like home med bla Sunrise
http://www.youtube.com/watch?v=W6sE1L2laCc

How to Dismantle an Atomic Bomb fra U2 med City of Blinding light.
http://www.youtube.com/watch?v=jLBdMsUjoTA

George Michael udsender Patience efter en længere pause.
http://www.youtube.com/watch?v=shBBY1V66YA

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : MM

Dato : 13-08-07 10:14

> Så hopper vi lidt frem i tiden. Det kan være, at det vil få nogle flere
> deltagere på banen.

Mercenary udsender d. 23 august 2004 albummet "11 Dreams". Udover det
fremragende titelnummer indeholder det bl.a.
Firesoul:
http://www.youtube.com/watch?v=bqL9Sgk2zLk
samt Supremacy 2,0: (her i War of the Worlds udgave)
http://www.youtube.com/watch?v=-O-ixxD2WdM

Manticora smider albummet "8 Deadly Sins" i handlen, herfra nummeret Playing
God (kun musik, ingen video)
http://www.youtube.com/watch?v=wlhzfFwyGI4

Dream Theater udgiver "Train of Thought", herfra den instrumentale Stream of
Consciousness, her fra DVD'en Live at Budokan:
http://www.youtube.com/watch?v=9HVhQc7foXQ

Illdisposed udsender "1-800 Vindication", jeg har desværre ikke kunne fínde
nogle videoer hertil...

~MM

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 13-08-07 23:23

"MM" <msquaredGIRAF@kampsax.dtu.dk> enriched usenet with:

SNIP noget ikke ueffent nyere metalmusik

Stafetten går til MM

God fornøjelse

Tagne" og "ikke tagne" år hidtil:
1941 Alex Linaa