P-Watch på tilbud?
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-08-07 19:30

Hej!

Er P-Watch på tilbud nogen steder lige nu? Den koster åbenbart 899,- så vidt jeg
kan se, men vil gerne finde den billigere.

Hilfe?

Bor i Helsingør...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : JBH

Dato : 13-08-07 19:44

> [...]
>
> Er P-Watch på tilbud nogen steder lige nu? Den koster åbenbart 899,- så
> vidt jeg kan se, men vil gerne finde den billigere.

Den fåes til 699 i Bilka men det er måske den gamle model FS01 ?

http://bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf

mvh
JBH

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-08-07 19:51

Hej!

JBH wrote:
> Den fåes til 699 i Bilka men det er måske den gamle model FS01 ?

Have NO idea

> http://bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf

Ok. Kører dog nok ikke til Bilka, da jeg i så fald skal i Fields eller
Ishøjbiksen... :(

Anyway, fandt den til 1100,- incl. montering hos ERA Biler. Det kunne måske være
en idé, da det er til en bryllupsgave.

Damn det bliver en dyr måned :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-08-07 20:16

Kim Voss Schrader wrote:
> Anyway, fandt den til 1100,- incl. montering hos ERA Biler. Det kunne
> måske være en idé, da det er til en bryllupsgave.
> Damn det bliver en dyr måned :(

Hvad med blot at give en check på 1100,- - det dækker vel 2 gange
parkeringsafgift af 510,- - og så er der også til en flaske fin rødvin

mvh
Kim Jensen

Fra : Anders Majland

Dato : 13-08-07 20:35

> Hvad med blot at give en check på 1100,- - det dækker vel 2 gange
> parkeringsafgift af 510,- - og så er der også til en flaske fin rødvin

Ja grin bare af sådan en p-watch. Men har man først haft en i bilen så er
det en af den slags små bekvemligheder man ikke ønsker at undvære ...

Fra : -= JF =-

Dato : 13-08-07 21:11

Anders Majland skrev:

> Ja grin bare af sådan en p-watch. Men har man først haft en i bilen så er
> det en af den slags små bekvemligheder man ikke ønsker at undvære ...

Helt afgjort!

--
Mvh. John

Fra : joke

Dato : 13-08-07 21:42

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Helt afgjort!

Jep kan ikke undværes når den først er der, før kunne man være i tvivl om
man havde stillet sin P-skive, nu ved man det er gjort.

med hensyn til montering er det meget let det er blot 3 ledninger 1 til plus
på tænding en til konstant plus og 1 til stel, det hele kan somregel snuppes
ved bilradioen

Hilsen

Johnny

Fra : -= JF =-

Dato : 13-08-07 22:52

joke skrev:

> Jep kan ikke undværes når den først er der, før kunne man være i tvivl om
> man havde stillet sin P-skive, nu ved man det er gjort.

Skal jeg finde en ulempe ved den, så må det være at man bliver så vant
til den at når jeg ind i mellem låner konens bil, så glemmer jeg at
stille skiven.

> med hensyn til montering er det meget let det er blot 3 ledninger 1 til plus
> på tænding en til konstant plus og 1 til stel, det hele kan somregel snuppes
> ved bilradioen

Jeg troede at det var mere kompliceret end som så! Jeg synes at jeg har
set at det koster omkring 6-700,- at få den monteret.

Min blev monteret gratis i forbindelse med at jeg købte bilen.

--
Mvh. John

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-08-07 05:19

joke skriver:

> med hensyn til montering er det meget let det er blot 3 ledninger 1 til plus
> på tænding en til konstant plus og 1 til stel, det hele kan somregel snuppes
> ved bilradioen

I ældre biler - ja. Nyere biler med CAN bus (som min Golf) er det svært
at finde tændingssignal.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-08-07 23:48

On Mon, 13 Aug 2007 21:35:29 +0200, "Anders Majland"
<See.Signature@Address.invalid> wrote:

>Ja grin bare af sådan en p-watch. Men har man først haft en i bilen så er
>det en af den slags små bekvemligheder man ikke ønsker at undvære ...

Jeg har grint af dem som har fået en afgift pga. watch'en ikke havde
stilt sig som man stolede på..

Er der rettet op på det? En kollega bøvler stadig med det - primært om
vinteren i koldt vejr...

Næh så stoler jeg mere på, at konen lige stiller den på vej ud af
bilen (hvilket jeg kan se med egne øjne) og så sparer de 8-900,-.
Skiven er jo gratis mange steder...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 14-08-07 07:24

> Næh så stoler jeg mere på, at konen lige stiller den på vej ud af
> bilen (hvilket jeg kan se med egne øjne) og så sparer de 8-900,-.
> Skiven er jo gratis mange steder...

Du glemmer så lige at fortælle at konen så lige handler tøj for
8-900,- hver gang hun er med ude at handle.
Så hellere 8-900,- en gang for alle og konen bliver hjemme
hvor hun kan lave mad, gøre rent, vaske tøj og tage sig af
de små. Det koster gratis og man sparer en hushjælp. *GGG*

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-08-07 11:15

>Du glemmer så lige at fortælle at konen så lige handler tøj for
>8-900,- hver gang hun er med ude at handle.

Vi har hver vores konto så det er intet problem Hun betaler, jeg
nyder godt af synet :)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-08-07 07:50

Anders Majland wrote:

> Ja grin bare af sådan en p-watch. Men har man først haft en i bilen så er
> det en af den slags små bekvemligheder man ikke ønsker at undvære ...

Det komme vist an på.. Jeg bruger kun skiven på posthuset, alle andre
steder skal jeg alligevel afsted efter en billet.

Udsagnet "Al elektronik går i stykker" afholder mig fra mange gadgets.
Især dem der skal bygges ind.

--
vh
Torben "oldschool" Scheel

Fra : Andersen [3650]

Dato : 13-08-07 21:42

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Den fåes til 699 i Bilka men det er måske den gamle model FS01 ?
>
> http://bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf

Nu linker du selv til tilbuddet, og hvis du så også
havde brugt 5 sek. på at kigge på billedet, ville du
se at det sørme er den gamle model.

Fra : JBH

Dato : 13-08-07 22:18

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu linker du selv til tilbuddet, og hvis du så også
> havde brugt 5 sek. på at kigge på billedet, ville du
> se at det sørme er den gamle model.

Hæ,så det godt, men det kunne jo være Bilka's fotograf ikke havde gidet tage
et nyt billede, Jeg har i alt fald set det mere end en gang at den i
kataloget viste vare afveg fra den solgte

mvh
JBH

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-08-07 22:34

Kan man ikke stille en P-skive, skal man vel også have hjælp ved
toiletbesøg?
Mooooaaarr!
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : -= JF =-

Dato : 13-08-07 22:56

Preben Riis Sørensen skrev:
> Kan man ikke stille en P-skive, skal man vel også have hjælp ved
> toiletbesøg?
> Mooooaaarr!

Så du tager dit vasketøj ned til åen og banker det med en sten - For
Mooooaaarr, du vil ikke bruge en bekvemmelighed som en vaskemaskine?

--
Mvh. John

Fra : Anders Majland

Dato : 14-08-07 11:34

> Kan man ikke stille en P-skive, skal man vel også have hjælp ved
> toiletbesøg?

Ikke et spørgsmål om man kan - men er jeg alene i bilen indebar det en tur
rundt for jeg kan ikke nå på tværs til fjerneste højre hjørne ...

Men du kan da sige det samme om centrallås, elruder, fartpilot osv. Det er
primært de små bekvemligheder der gør forskellen på en 25år gammel bil og så
en ny ... For de har jo typisk stadig bare 4hjul, en motor og et rat ....

> d hensyn til montering er det meget let det er blot 3 ledninger 1 til plus
> på tænding en til konstant plus og 1 til stel, det hele kan somregel
> snuppes
> ved bilradioen

Meget afhænger af bilmodellen - altså hvor nemt der er at lave en ordentligt
skjult føring af ledningerne og hvor man kan finde strømmen - Både konstant
plus og tændingsplus kan nemt drille i moderne biler hvor der f.eks slukkes
for meget udstyr en time efter parkering. Både i fabia'en og c5'en var det
nemt nok at gå til - men det tager alligevel lidt tid at pille et handskerum
ud og finde de rette steder. Så prisen for montering synes jeg ikke er ublu
for den der ikke selv vil splitte sin nye vogn ad.

Fra : PMH

Dato : 13-08-07 22:31

> [...]
>
> Er P-Watch på tilbud nogen steder lige nu? Den koster åbenbart 899,- så
> vidt jeg kan se, men vil gerne finde den billigere.

Hej

Den nye model kan findes her til 748,75,-
http://www.brdr-autodele.dk/default.asp?Action=Details&Item=603

Mvh
PMH

Fra : Bjarne K.

Dato : 14-08-07 14:48

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er P-Watch på tilbud nogen steder lige nu? Den koster åbenbart 899,- så
> vidt jeg kan se, men vil gerne finde den billigere.

Ved ikke om der findes flere modeller, men i min lokale Netto, ligger der
noget der ligner, til 2 eller 399,- Skal nok lige checke. Tror jeg kommer
forbi i dag.

--

Med venlig hilsen.

Bjarne K.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 16-08-07 21:47

Bjarne K. skrev:
> Ved ikke om der findes flere modeller, men i min lokale Netto, ligger der
> noget der ligner, til 2 eller 399,- Skal nok lige checke. Tror jeg kommer
> forbi i dag.

Hmm, 499,- i vores lokale Netto (og ingen idé om det er en ny eller
gammel model).

\Mandal