MS Windows
briani 27239
Nogen der kan hjælpe?
Fra : tr

Dato : 13-08-07 15:54

Hej..
Jeg har lige geninstall. xp og nu viser det sig, at der på mit drev D er
flere mapper jeg ikke kan komme ind i, jeg får flg. medd.
d\0908-2007 er ikke tilgængelig. Adgang nægtet.
Hvad kan jeg gøre? Jeg har vigtige ting liggende der. (ca. 20 mapper)
Mvh tr

Fra : kep

Dato : 13-08-07 16:12

"tr" <titris@SLET DET MED STORTaab-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> d\0908-2007 er ikke tilgængelig. Adgang nægtet.
> Hvad kan jeg gøre? Jeg har vigtige ting liggende der. (ca. 20 mapper)

Hej
Måske du kan bruge det her :
http://support.microsoft.com/kb/308421/da

kep

Fra : tr

Dato : 13-08-07 17:09

> Hej
> Måske du kan bruge det her :
> http://support.microsoft.com/kb/308421/da

Tak for svaret, men det kunne ikke hjælpe, desværre
Mvh tr

Fra : kep

Dato : 13-08-07 17:33

> Tak for svaret, men det kunne ikke hjælpe, desværre
> Mvh tr

Hvad så med den her
http://support.microsoft.com/kb/810881/da

Fra : tr

Dato : 13-08-07 18:56

> Hvad så med den her
> http://support.microsoft.com/kb/810881/da

Takker igen, det omhandler nøjagtig om det der står skrevet, men det
lykkedes ikke.
Mvh tr

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-08-07 19:43

> Takker igen, det omhandler nøjagtig om det der står skrevet, men det
> lykkedes ikke.
> Mvh tr

Det er ellers lykkedes for utallige andre.
Hvor langt når du i processen? Når du at gøre alle de ting som ms skriver
eller får du problemer undervejs og hvad består de så i?

Kurt

Fra : tr

Dato : 15-08-07 15:48

Så lykkedes de, men kun efter en ny installation af xp. Der var gået kage i
det hele.
Nu virker det og tusind tak for hjælpen